Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

het dagboekje van me312

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Me312
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: low carb

Reageer met quote
Ahh wat een toppers zijn jullie!! Voel me gelijk weer beter en heb gelijk weer goede moet om te gaan beginnen Erg blij
Ik denk dat ik idd wel wat verander in mijn dieet.. En dat ik gewoon gezond wil eten en 1 X, max 2 X per dag zetmeel wil eten. Dus brood, muesli, aardappelen.. En dan 1 X per dag als lunch ofzo?
En dan 1 X per week toch z'n weight care dag om mijn lichaam te stimuleren weer te gaan afvallen??

Is dat een goed idee of denken jullie van niet?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 jan 2013 8:59    
Vrouw Weeggegevens   Mispa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Natuurlijke voeding

Reageer met quote
Ik weet niets van een of ander dieet , ben daar echt een leek in Geschokt en als ik jou zo heel totaal verward en van streek zie , kan ik daar alleen maar zeer blij om zijn.

Ben plots 20 kilo aangekomen in een , schrik niet, week tijd wegens verkeerde medicatie ik kon niet meer verstaanbaar praten.
Lopen en bewegen ging zeer in slow motion , net een blikkerige of houten robot. Het ging niet goed !
Dat is gelukkig allemaal weer weggetrokken , alleen die 20 kilo die bleef en dreigde de laatste tijd steeds meer te worden. Dus als ik het roer niet omgooi , vrees ik de kant op te gaan van ons moeder, die weegt meer als 140 kilo.
Ik heb respect voor zwaardere mensen en de meeste die ik ken zijn ontzetten lief , maar ikzelf zou doodongelukkig zijn als ik nog zwaarder wordt als nu. En alleen ikzelf kan er verandering in brengen.

Ik besefte dat dieëten niet helpt hoe beloftevol het ook allemaal klinkt. Want zodra je ermee stopt , denk je klaar te zijn en gaat weer eten -snoepen ..kotom leven als voor het dieët.

Nee geen dieet voor mij , maar een verandering in leefwijze die je de rest van je leven volgt. En dat is voor mij volgens de methode van Dr Frank. Het wordt een dieet genoemd en dat is het misschiens de eerste 70 dagen ook , maar daarna beslist een levenslange manier van goed -gezond en niet geheel onbelangrijk ... lekker eten !

Als je brood wil eten , haal dan bij AH of bakker of het Stoepje op de markt een Khd-arm brood. Ipv muesli wat gehakte walnootjes in Yoghurt of kwark .... veel gezonder en beter voor je lijf.

En neem als vervanging van een willekeurig eetmoment op een dag, een eiwit rijke en Khd arm , shake als dat van weight care dat ook is ..prima dan. Ik persoonlijk zou het niet een gehele dag doen , meestal als het een drukke dag voor mij gaat worden, neem ik er eentje als ontbijt of als lunch. Maar niet als een vaste regel.

Blijf goed en gezond eten , stort je niet ergens op , maar ga rustig en goeddoordacht te werk. Onderzoek eerst voordat je begint of verder gaat .

In de tussentijd eet je gezond en gevarieert, met van hier en daar een heerlijk Low Carb recept.

Je komt er dan wel .... liefs en een knuffel.

Ps. Ben vandaag zeer druk met iets anders , maar kijk regelmatig of je raad , of een knuffel of een trap onder je kont verdient Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 jan 2013 11:04    
Vrouw Weeggegevens   Emilie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Morge lieve Hope,
Nou IK eet iedere dág een boterham hoor Uitlachen
Maar dan wél een Koolhydraten arme boterham smullen
Die smaakt nét als een meergranen boterham Uitroep
Dik belegen met sla, tomaat,komkommer enzz en dan het échte beleg er bovenop, zoals kaas en worst smullen
s Morgens eet ik een schaaltje Griekseyoghurt van de Aldi.
Daar doe ik dan 1 eetlepel gebroken lijnzaad in, é 1 eetlepel Atkins Crunchy Cruesli, en wat druppeltjes Stevia vloeibeer
Daarbij drink ik een bak koffie van een halve liter, of een bak thee van ee halve liter Lachen
Nou, mijn maag is dan wel effe bezig met al die dingen weer weg te werken hoor Uitlachen
Ik heb altijd een flesje van een halve liter water in me buurt staan!
En als ik thee of koffie drink, dan is het dus écht een bak van een halve liter Uitroep
Dat zijn van die super hoge mokken, waar je alleen een lange ijslepel in kunt zetten om te roeren zonder natte vingers te krijgen hiihihihi
Tussen de middag eet ik dus 2 koolhydraat arme boterhammetjes, te koop bij: Albert Heijn, Jumbo, C1000, verschillende bakkers.
En bij "bakker Stoepje" op de markt, maar daar moet je dan wel van te voren bestellen via Internet op hun site, of een week van te voren bij Stoepjekraam op de markt!
Je kunt ook zélf Koolhydratenarm brood bakken, want ze verkopen broodmix van Adkins bij de Albert Heijn bv.

En met de warme hap, eet ik gewoon de groenen en het vlees mee!
Maar dan neem ik er meestal voor mezelf nog wat roerbakgroenten bij, bv prei, of paprika, en een uitje, of champignons...enzzz

Als tussendoortje raad ik je aan, VOOR je een tussendooretje pakt, drink je éérst een VOL glas water leeg!!!!
Dan is je lust om véél te snaaien een stuk kinder ernstig hihihii
Tuurlijk mag je best wat snaaien hoor ohhh
wat te denken van: een schoteltje met blokjes 30+ kaas, en wat van die kleine tomaatjes er bij? ( of je snijd zélf een tomaat in kleine stukjes, das goedkoper en nét zo lekker hoor)
Op een paar plakjes met kalkoenfilet, met val blanc kruidenkaas, en een groot bad ijsbergsla per plakje worst?
Das ook al zo lekker smullen
Ow er zij n zoveel lekkere dingen te bedenken die je met deze low carb leefwijze kan nemen zonder dik te worden Idee
Maar je moet dan wél 1 ding goed begrijpen lieverd!!!!
EET GEEN DINGEN MEER WAAR VEEL KOOLHYDRATEN IN ZITTEN, ANDRERS GA JE NIET AFVALLEN HOOR!!!
Genoeg lekkers hoor, dat er allemaal wél mag Uitroep
Je gaat dat manneke van jou nog is een lange neus laten maken ahahahahaha
En wees er op bedacht dat je negatieve opmerkingen kunt krijgen, als je wéér met een schaaltje worst en kaas, en rolletjes met van alles en nog wat aan lekkere dingen aan komt zetten voor jezelf ahhahaha Uitlachen
Maling aan hebben hoor!!!!
gewoon door gaan!
Als je vragen hebt, vraag maar raak hoor lieverd!!
Je zit hier op een forum, en dat betekend dat we ALLEMAAL met het zelfde probleem zitten!!
We zijn te dik, of te dik geweest....
En dus weten we allemaal wat jij nu mee maakt Uitroep
Als het niet zou werken, dan waren hier niet zoveel mensen die er mee afvallen toch Vraag
En het is een super gemakkelijke manier, zonder honger om af te vallen zo!!!!
Maar die gaat alléén werken als je écht 24/7 je aan de low carb regeltjes gaat houden Cool
En ook jij kan dat best wel Uitroep
Anders had jij je nickname géén HOPE gemaakt toch Vraag
Heb wat meer vertouwen in jezelf en je lijf lieverd Cool
Fijne Zaterdag, Lieve groetjes, Emilie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 jan 2013 11:23    
Vrouw Weeggegevens   Emilie

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
ja en ik kan niet anders dan me ook nu weer achter het antwoord van Mispa scharen hoor Cool
Die kan het ook zo mooi vertellen allemaal Lach
Ik ben meer van de mouwen op stropen ,e n recht voor z'n raap hahahaha
Al ben ik toch écht een vrouw Lachen
Ik kan behoorlijk direct zijn in mijn uitspraken hihihiihi
De Griekse yoghurt met walnootjes ( een handje) is ook al zo lekker smullen
Ik doe er dan ook nog wel is een snufje kaneel bij Mmmmm smullen
Van die shakes, die neem ik eigenlijk nooit zelf.
Maar ik weet dat er een hoop zo hun dag beginnen als ontbijt Lach
En je schop onder je kont tijd dan Vraag
ja kweenie hoor Verward
Woon je ver weg dan, want ik heb nogal korte beentje met mij 1.56 M hahahahaha Lachen
Die zul je dan effe aan jezelf moeten geven met de matteklopper Lachen
Gewoon beginnen Idee
Verstand op nieuwe stand Uitroep
En alles low carb eten dus Idee
En das dus ook het zelfde als wat Mispa en ik doen dan Cool
En wij vallen ook af hoor Lach
Uhmmm Mispa beter dan ik hahhahaha
Maar ik ben deze week weer nét opnieuw begonnen, want ik ben een langere periode ziek geweest, en kon toen helaas niets meer doen met mijn Low carb eten Huil huil
Gelukkig was ik bijna niets bij gekomen Pffff
Maar een halve kilo Erg blij
Dus daar ben ik zéér dankbaar voor, dat snap je wel Lach
Jij gaat dat ook kunnen hoor lieverd Vraag
Je wordt in de gaten gehouden door je Big Sisters ihihihi Idee
Heb je vast altijd willen hebben Lachen
Twee van die kwebbel zussen, die je altijd goedbedoelde raad geven als je er om vraagt Lach
Effe door bijten hoor Uitroep
Lieve groetjes, Emilie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 jan 2013 11:38    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hihi net jullie reacties nog een keer gelezen doet me goed Erg blij
Moet bekennen dat ik nu op dag 4 zit van koolhydraat arm of minder in ieder geval en was gister ochtend al 0,5 kwijt! Oke het is niet veel maar he alles is iets toch??

Ik zit midden in me examen periode (jep ik studeer ook nog Hihi..)
Dus weinig tijd om te plaatsen maar ga toch me zelf we toe zetten want jullie zijn zo leuk Erg blij en zooooo een goede motivatie Uitroep

Morgen ga ik weer even staan...
Nee ik weet niet elke dag maar ik hoop dat het me dan al motiverend.. Vraag Uitroep het weekend door helpt ohhh

En ik ga jullie receptjes even opslaan want ik vind het nogal saai worden Hihi

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 jan 2013 22:16    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
He hope , als je echt gemotiveert wil worden of het zit je een keertje niet mee .... dan lees maar eens in ons sprintje , en je krijgt gelijk weer hoop Lachen
Als je op ons profielnaam klikt vind je daar een link voor het sprintje , kijk maar wat je doet Uitlachen

Een halve kilo op 4 dagen is toch best goed Cool
Lieve groetjes, Mispa

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 jan 2013 22:40    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Yes ben zo blij!!!
Vanmorgen gestaan.... 94.6!!!
Weer 0.6 er af! En dat op dag 5!
Helemaal blij Erg blij

Nu weer ontbijten met mijn bak yoghurt en half schepje weight care vanille poeder!

Ga ik zeker doen mispa!! Dank je wel!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 jan 2013 8:52    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Graag gedaan meissie Cool

Examentijd kan behoorlijk druk zijn , maar realiseer dat je met de vrije tijd tussendoor 3 dingen kunt gaan doen .... Idee

1 je gaat van alles zoeken om in je mond te stoppen Verward

2 je gaat een wandeling maken , die nu wellicht teveel tijd vergt Sip

3 je komt even hier om er weer helemaal voor te kunnen gaan Uitlachen

Waarin of waarvoor doe je examen Vraag

Knuffel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 jan 2013 11:27    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Haha nou idd dan maar even hier Erg blij
Nou ik studeer verloskunde maar pas in me eerste jaar hoor!
Dus heb nog 3,5 jaar te gaan Hihi

Vandaag is best goed gegaan trots op mezelf Hihi
Fijn weekend!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 jan 2013 18:26    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Verloskundige , leuk ! Dan mag je ook stage lopen of nog niet ?

Fijne avond nog Motor

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 jan 2013 19:09    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 2 van 7