Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Het blijft een gewichtige strijd.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 57, 58, 59  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   AHWZwiers
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: koolhydraatarme leefstijl

Reageer met quote
ja Jessika, met de blender. Of het met de staafmixer gaat weet ik niet. Je kunt het proberen smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 nov 2011 12:13    
Vrouw Weeggegevens   Jessika
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
zal eens proberen of dat dan wil.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 nov 2011 12:37    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@Jessika, ja doe maar.

@El4, ik zie dat je van de 120 kilo komt en je je eigenlijke streef heb behaalt. Gefeliciteerd, wat goed van jouw. Ik neem mijn petje voor je af .. en hoop het je ooit na te kunnen doen .. Nee, ik ga het je nadoen .. Alstublieft, een bloemetje voor jouw ....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 nov 2011 13:01    
Vrouw Weeggegevens   el4
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je wel.

Ik wens het iedereen toe,
groetjes el4

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 nov 2011 19:22    
Vrouw Weeggegevens   Frysianmail

Reageer met quote
Hier even een kort berichtje. Krijgen net het bericht dat mijn schoonmoeder gevallen is en haar heup gebroken heeft, de andere dan ze een paar jaar geleden al gebroken heeft Verward Ze wordt op dit moment geopereerd. Die moeders wisselen elkaar af, mijn moeder is namelijk "net"uit het gips nadat ze haar enkel en onderbeen op diverse plaatsen gebroken had Verward

frysianmail
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger BerichtGeplaatst: vr 11 nov 2011 21:11    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Frysianmail schreef:
Hier even een kort berichtje. Krijgen net het bericht dat mijn schoonmoeder gevallen is en haar heup gebroken heeft, de andere dan ze een paar jaar geleden al gebroken heeft Verward Ze wordt op dit moment geopereerd. Die moeders wisselen elkaar af, mijn moeder is namelijk "net"uit het gips nadat ze haar enkel en onderbeen op diverse plaatsen gebroken had Verward

frysianmail

Sterkte met beide (schoon)moeders !!!
En om je een beetje op te fleuren ...
[img]http://i251.photobucket.com/albums/gg281/aebuitenhuiswoudenberg/bloemen/th9122-1.gif[/img]

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 nov 2011 23:05    
Vrouw Weeggegevens   Adelly
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Jeetje, Frysian, het één nog niet achter de rug en het andere dient zich weer aan.....sterkte met de moeders!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 nov 2011 23:41    
Vrouw Weeggegevens   Kathinka
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
AHWZwiers schreef:
5 dagen Sm Uitlachen Uitlachen thies per week? Als je het gaat proberen, succes Kathinka, misschien zul je me nog dankbaar zijn hahahahaha

Nou Nee, ik wilde beginnen met 1 dagje Rollende ogen , dat lijkt me al uitdaging genoeg. En als het dan toch bevalt elke week een dag, als lekker streng en gezond dagje tussendoor.

Frys, het duurde ook te lang voor het volgende zich aandiende hè! Sterkte meis, de band met schoonmama is iets moeizamer dan met je eigen moeder, toch?

Ik heb zo'n hekel aan kilo's met verlatingsangst!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 12 nov 2011 7:46    
Vrouw Weeggegevens   Frysianmail

Reageer met quote
kathinka, ja begon bijna te wennen aan even geen extra's. Maar "gelukkig" duurde het niet lang Verward Sip

En dan ook nog meteen maar weer ruim 2 kg aangekomen, ben dan wel ongesteld maar dit is toch wel een beetje overdreven.

Mijn man is nu naar zijn moeder toe en ik probeer telefonisch wat dingen te regelen. Zoals de meesten hier wel weten ben ik zeker geen fan van mijn schoonmoeder, maar ik laat haar echt niet aan haar lot over hoor, het is wel de moeder die mijn geliefde huspuppie op de wereld heeft gezet. Rollende ogen

frysianmail
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger BerichtGeplaatst: za 12 nov 2011 16:02    
Vrouw Weeggegevens   anfrekriden
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Sleeve (gezond eten)

Reageer met quote
Hoi meiden

hier weer een berichtje van mij en als je mij niet hoort dan weten we wel weer hoe laat het is Schaam Schaam Schaam Schaam vet aangekomen dus, en als er nou wat aanwijsbaars was zoals bv bij Frys (meid het zal weer eens niet bij jullie zijn, sterkte!) Nee bij mij is het gewoon de ene na de andere vreetbui Heel heel boos Maar goed ooit gaat het knoppie om en dat gaat gebeuren, helaas in deze sprint niet maar de volgende is voor mij!!!!

Iedereen die goed gegaan is

en voor iedereen alvast voor de volgende sprint

gr anja

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 nov 2011 19:55    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 57, 58, 59  Volgende
Pagina 58 van 59