Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Herfstdip?

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   May
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Sonja Bakker en Kcal tellen

Reageer met quote
Hi afvallers!

Ik ben nu al een hele tijd aan het lijnen met succes en ben al behoorlijk wat kilo's kwijt. Alleen sinds de zomer aan het verdwijnen is, en de herfst is aangebroken.. merk ik dat het ZO moeilijk is om niet te snoepen. Ik ben weer aan het terugvallen in mijn oude eetpatroon en begin dagelijks en regelmatig te snoepen...

Ik vraag me af dat door het afgenomen vetpercentage ik het daarom veel kouder heb dan normaal en mijn lichaam de hele tijd wil eten?

Ik loop de hele tijd te bibberen met dekentjes op de bank, dubbele warme sokken aan maar die voeten blijven steenkoud... en dan wil ik de warme snacks.. en vooral verlang ik naar warme chocolademelk, of thee met een koffieleutje of 1,2, 3 etc...warme appeltaart met kaneel.. etc. Ook wil het lichaam veel suiker en snak ik naar vette dingen...Zo slecht!! Herkent iemand dit?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 okt 2009 17:42    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Hoi May,

Tijdens het afvallen hebben veel mensen het ook vaak koud. Dit betekent dat je te weinig energie binnenkrijgt. Alle energie die je binnenkrijgt gaat dan naar de hersenen, het hart en andere belangrijke organen. Het is dan belangrijk dat je toch iets meer gaat eten waardoor je lichaam ook energie kan gebruiken om je lichaam op temperatuur te houden. Het is namelijk niet de bedoeling dat als je afvalt je hele lichaam zo koud wordt dat je er de hele dag last van hebt.

Je hebt een gezond gewicht met een BMI van 20.7 Applaus dus neem die warme chocolademelk af en toe 200ml= 180kcal halfvol 170kcal

Bron valtaf
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 15 okt 2009 18:07    
Vrouw Weeggegevens   joytje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker, meer bewegen

Reageer met quote
Ik heb aanmaak chocolademelk van 80kcal per kop smullen ook erg lekker.
Maar May, ik begrijp je gevoel wel, ik heb het alleen niet zo heel erg. Ik wil wel graag winter-eten eten, zoals hutspot, en inderdaad warme chocolademelk enzo.
Ik heb helaas geen wonder-remedie gevonden.

Maar wat al gezegd is: waarom wil je nog meer afvallen? Je hebt een super mooi gewicht en ik vond die foto's van jou van een hele tijd geleden al super mooi eruit zien, heel mooi slank!
Kan je echt geen vrede maken met dat je lichaam dit gewicht als een gezond en goed gewicht heeft verkozen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 okt 2009 20:00    
Vrouw Weeggegevens   loesjesnoesje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Joytje, ik eet wel winterpot gebruik altijd veel groente( 300-400 gram)per persoon en 200 gr. aardappelen per persoon, iedereen vindt het heerlijk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 okt 2009 21:15    
Vrouw Weeggegevens   Greetje
† IN MEMORIAM

Dieet: Sleeve en lowcarb

Reageer met quote
Had hier toevallig een stukje over geschreven:
hier de link:

https://www.weegclub.nl/forum/opfrisser-voor-de-winter-t16869.html

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 15 okt 2009 23:28    
Vrouw Weeggegevens   Mariska1977
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ha May,

Dat van die kou herken ik wel. Ik heb het 's nachts in bed ook een stuk kouder dan vroeger. Overdag gaat het nog wel. Dan heb ik t niet overdreven koud.

Ik denk dat jouw dip gewoon komt omdat je al lang aan het lijnen bent. Op een gegeven moment ben je t gewoon even helemaal zat. Dat heb ik zelf ook weleens een paar dagen.

Ik denk dat als je minder wilt snoepen of helemaal niet je er voor moet zorgen dat je verleidingen niet in huis zijn. Of vervang ze met iets lekkers en gezonds zoals een warme kaneel appel of een lekker theetje..

Verder denk ik dat je je moet afvragen hoe graag je naar dat veel lagere BMI wilt. Op je foto's zie je er goed uit. Misschien moet je tevreden zijn met je huidige gewicht en jezelf gewoon een keer die chocomel en taart gunnen. Je kan het met jouw BMI gewoon hebben!

Veel succes en kop op!

Groetjes,

Mariska
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 16 okt 2009 8:18    
Vrouw Weeggegevens   May

Dieet: Sonja Bakker en Kcal tellen

Reageer met quote
Thnx voor de lieve berichtjes en de goede adviezen... ik ga het weer oppakken en dat streefgewicht dat blijft stiekem in mijn achterhoofd.. maar als het lichaam niet wil.. dan moet ik maar tevreden zijn met wat ik heb bereikt! Eerst weer een gezond eetpatroon oppakken met gezonde keuzes en daarna stabiliseren Lach

Iedereen succes met afvallen vooral in deze tijd! Liefs May

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 okt 2009 21:14    
Vrouw Weeggegevens   Greetje
† IN MEMORIAM

Dieet: Sleeve en lowcarb

Reageer met quote
Heel goede instelling!! Erg blij

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 17 okt 2009 10:11    
Vrouw Weeggegevens   Kattie1975
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: calorieen tellen

Reageer met quote
maar is de winterkost wel zo slecht of zijn het meer de spekjes, rookworsten etc.
Denk eens aan lekkere wortelstampot, veel uitjes, zilveruitjes
en daarbij een pittig stukje tartaar......
Wie doet je wat ???

En de chocolademelk, magere melk, van Houten cacoa en bijzoeten met zoetstog. Ca 75kcal per kopje.

Warme appeltjes met kaneel uit de oven

En May, gun jezelf elke avond dat kleine momentje (niet te veel natuurlijk) je bent zo mooi op gewicht, dat gaat het iets langzamer maar je genot(geluks) gevoel weegt toch ook mee ???

Knuf K@ttie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 19 okt 2009 12:37    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1