Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Help

Auteur Bericht
Vrouw   snapje
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Ik heb een vraag ik snap nog weinig van de site, maar dat gaat de komende tijd wel komen.
wil graag ook vele kilo afvallen maar met de juiste producten, alleen ik kom nog niet echt uit wat de juiste producten zijn, wie kan mij helpen. Ik wil zo normaal mogelijk eten eten zodat mijn gezin daar het minst onder lijdt...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 jan 2011 14:09    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Als je je hier :
https://www.weegclub.nl/forum/even-voorstellen-f8.html
even voorstelt wordt je 'officieel' welkom geheten Lachen en krijg je algemene info over de site.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 09 jan 2011 17:12    
Vrouw Weeggegevens   ida-egbert
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
snapje schreef:
Ik heb een vraag ik snap nog weinig van de site, maar dat gaat de komende tijd wel komen.
wil graag ook vele kilo afvallen maar met de juiste producten, alleen ik kom nog niet echt uit wat de juiste producten zijn, wie kan mij helpen. Ik wil zo normaal mogelijk eten eten zodat mijn gezin daar het minst onder lijdt...

Hallo,

Ik ben ook aan het afvallen en gebruik helemaal niets bijzonders.
Ik heb ook een gezinnetje en mijn man is zo slank als een den dus die wil ik beslist niet op de afvaltoer zetten, haha.

Ik eet gewoon, natuurlijk wel 30 plus kaas, en ander mager brood beleg, maar verder niets bijzonders. Ik zal je een voorbeeld geven van mijn dag menu.

S morgens yoghurt met musli.
10:00 stukje ontbijtkoek
12:00 2 stukjes brood met mager beleg en een kop thee.
15.00 een stuk fruit
18.00 warme maaltijd, ik eet dan vaak wat extra groenten en wat minder aardappels, en een stuk vlees.
En als ik s avonds trek heb dan neem ik stukjes komkommer, of een augurkje.

Ik varieer wel veel, en draai t ook wel es om, zo zou je in plaats van ontbijtkoek ook een musli reep kunnen eten, of een ander koekje met granen. Ook fruit wissel ik veel af. Ik eet bijna al het vlees behalve speklapjes en 1 x per week eten we vis.
Broodbeleg wat je kan gebruiken: vruchtenhageltjes, light jam, filet american, 30 plus kaas, kip, kalkoen enz enz.
In plats van yoghurt kun je ook magere kwark of optimel vla gebruiken.

Daarnaast drink ik 2 liter water op een dag, verder drink ik veel thee. En sport ik twee keer per week.

Frisdrank (en dan de light variant neem ik alleen in t weekend)
Ook mag ik van me zelf in het weekend 1 ding uit kiezen wat ik echt heel lekker vind. En daar geniet ik dan ook drie dubbel van.
Zoals bijvoorbeeld: een klein stukje appeltaart.

Ook snacken doe ik wel hoor alleen dan als vervanging van een maaltijd, en met alleen curry bij de patat en bijvoorbeeld een kipcorn.

Pizza eet ik ook in plaats van een warme maaltijd, alleen dan zonder kaas en met fruit.

Je ,moet creatief zijn, en dan gaat de rest vanzelf...

Hoop dat je wat aan mijn tips hebt..

Bij mij werkt t goed want ik ben nu in twee weken al 5 kilo kwijt ( zwangerschapkilos) mijn vriendin al 3 kilo en haar vriend 2.

Nou doegg succes.

groetjes ida
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 jan 2011 1:00    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1