Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Help elkaar de eerste dieetweken door!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lunahlee
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat beperkt

Reageer met quote
B25 schreef:
Wauw Elaine! Je mag trots zijn hoor Erg blij

Hoe gaat het allemaal bij jullie? 't is wat stil. Allemaal nog lekker bezig? Erg blij
Hier gaat het nog goed! Ben ook studieobject van een diëtetiek student dus de komende 5 weken word ik gemonitord. Scheelt ook weer! Stok achter de deur!

Hier gaat het ook goed! Morgen weer wegen dus ben benieuwd haha.
Oh dat is heel fijn! Altijd goed een stok achter de deur Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 sep 2019 15:56    
Vrouw Weeggegevens   B25
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Eindelijk een kilo eraf lunahlee! Super gedaan! Goed zo Erg blij. Fijn dat het goed gaat, dat is gelukkig ook te zien dus!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 sep 2019 9:20    
Vrouw Weeggegevens   Lunahlee
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat beperkt

Reageer met quote
B25 schreef:
Eindelijk een kilo eraf lunahlee! Super gedaan! Goed zo Erg blij. Fijn dat het goed gaat, dat is gelukkig ook te zien dus!

Jaaa ben er ook heel blij mee!! Jij gaat oowk lekker! Ga zo door Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 sep 2019 14:37    
Vrouw Weeggegevens   B25
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Silvia ook goed bezig! Al 6 kilo eraf! En wij samen 20, gaat lekker!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 okt 2019 9:53    
Vrouw Weeggegevens   Elaine1987
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hoi allemaal,

Sorry dat ik wat stil was. Drukke week gehad.
We hadden een feest op de hondensportvereniging. Mijn vriend organiseerde dat en daarmee ik automatisch ook Lachen

Daarmee ook veel uitdagingen gehad. Er was voor twee dagen lunch, hapjes en snacks gergeld.
De opbouwdag was ik gelukkig tot de lunch thuis en heb ik thuis gegeten. Daarmee was het makkelijker om Nee te zeggen op de lekkere dingen die dag.
De feestdag had ik voor mezelf hele lekkere wraps gemaakt, ik vind dat als ik dan eten meeneem het wel net zo lekker moet zijn als de ongezonde dingen. Wraps met Philadelphia sla en zalm is dat voor mij. Ik had er 3 mee en eigenlijk tot 7 uur alles weerstaan. Ik had mijn weekpunten gebruikt zodat ik nog wat lekkers kon nemen. Broodje hamburger zonder saus met komkommer en sla. Ik heb er van genoten. Bij het na borrelen wel een paar plakjes worst maar zelfs dat had ik mee gerekend. Al met al een leuke dag en genoten. Zelf niet eens het gevoel gehad dat ik aan het diëten was.

De afgelopen dagen wel beetje ingestort. Moe van alle drukte. Maar dan moet ik moeite doen om mijn punten te halen. Geen honger en vooral moe.

Hoe gaan jullie om met feestjes?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 okt 2019 8:51    
Vrouw Weeggegevens   B25
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wat goed van je Elaine dat je je zo goed aan je punten hebt gehouden Erg blij dat verdient weer een schouderklopje hoor! Erg blij
Ik ben niet zo'n sociaal persoon.. of ik heb niet zo'n sociaal leven of zo.. maar ik had laatst de verjaardag van mijn moeder en toen had ik suikervrije taart gehad.. maar dat was alleen een 'koffie en gebak' verjaardag :p. Verder heb ik geen feesten met hapjes de komende tijd :p. Dat scheelt. Maar als ik een feest heb dan ga ik inderdaad ook inplannen. En compenseren als het nodig is.. 's avonds minder rijst of pasta of zo iets. En meestal is taart-tijd rond half 12 dus dan neem ik daarna geen lunch ter compensatie.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 okt 2019 9:17    
Vrouw Weeggegevens   B25
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik zie nu je resultaten. Jij gaat HARD! 1,6 eraf! En al ruim 6 kilo of bijna 7 totaal! Wat geweldig! Erg blij hoe voel je je? Zie jij het al een beetje?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 okt 2019 9:20    
Vrouw Weeggegevens   Elaine1987
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik zie het nog niet echt. Merk het wel een beetje aan mijn broeken. Mn vriend zei toevallig gisteren dat je het in mn gezicht kan zien.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 okt 2019 12:20    
Vrouw Weeggegevens   B25
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Leuk dat het je man opviel! En fijn dat je broek minder strak zit!

Ik moest nieuwe onderbroeken kopen want mijn grote onderbroeken die ik met de zwangerschap al droeg zakten af :p.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 okt 2019 14:01    
Vrouw Weeggegevens   B25
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Weer een kilo eraf Elaine! Super gedaan!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 okt 2019 20:16    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19  Volgende
Pagina 17 van 19