Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Help elkaar de eerste dieetweken door!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Structopaat
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
B25, ja zo een vetmelding helpt echt. En wat betreft sporten is er geen sportschool met kinderopvang in de juist? Dat hadden wij hier ook.

@lunhahee, ja dat gebeurt snel te weinig eten als je gaat opletten. Waarsscijnlijk een goede keus dus.

@pippalena, lastig! Inderdaad een keus maken. Je kan best iets maar niet alles..

Ik het behoorlijk heftige dagen met stress gehad. Voorheen nam ik dan wijn waardoor ik ook weer ging eten. Sinds ik dat (wijn drinken als ik me slechte voel) van afgesloten. Kan ik niet eten. Gevolg al 3 dagen 1000 tot 1500 cal onder mijn verbruik. Klint leuk dat afvallen betreft. Maar niet echt gezond en mijn spieren Zak het geen goed doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 sep 2019 7:32    
Vrouw Weeggegevens   Elaine1987
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hoi allemaal,

Sorry ik ben een beetje rustig geweest. Een paar enorme drukke dagen. Helaas heeft dit effect gehad op mn stress level, slaap en dus ook eten.
Met Weight Watchers werk je met punten dus ik ben feitelijk maar 1 dag over de punten gegaan. Zooooon behoefte aan een boterham met Speculoos, en bij 1 ging ik los naar 3. hahahahaha

Gisteren de lunch 1 1/2 frikandel en een kaassoufflé. Die dag wel binnen de punten maar een boterham is toch beter vullend.
Nu weer nieuwe week en nieuwe kansen.

Ik zit met sporten ook een beetje in mijn maag. Wil eigenlijk ook wel wat in het zwembad doen, heb slechte knieën maar ik zit met prijs, tijdstip en idd, bij wie kom je in de groep. Heb ook hardgelopen maar viel inderdaad uit met mijn knieën. Deed ook zumba bijvoorbeeld maar raakte helemaal overstuur van alle spiegels.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 sep 2019 12:02    
Vrouw Weeggegevens   B25
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
ja lastig hè! Ik zit zelf ook met mijn knieën waardoor hardlopen geen optie is. Veel valt dan af, vandaar dat ik naar aqua sporten ben gaan kijken. Ik ga het gewoon proberen en ik zie wel of de groep een beetje leuk is. Tussen de 65+ers zou ik niet doen bijvoorbeeld. En de prijs is inderdaad ook een flinke drempel. Het kost hier 5 euro per keer. Een keer kan ik dat betalen, wekelijks wordt al lastiger. Maargoed, mijn gezondheid is ook belangrijk.
Sportschool met kinderopvang is hier wel, maar dat is alleen twee uur per dag 's ochtends, en precies op de tijd dat mijn zoontje slaapt. Niet heel ideaal dus.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 sep 2019 12:50    
Vrouw Weeggegevens   B25
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja lastig hè! Ik zit zelf ook met mijn knieën waardoor hardlopen geen optie is. Veel valt dan af, vandaar dat ik naar aqua sporten ben gaan kijken. Ik ga het gewoon proberen en ik zie wel of de groep een beetje leuk is. Tussen de 65+ers zou ik niet doen bijvoorbeeld. En de prijs is inderdaad ook een flinke drempel. Het kost hier 5 euro per keer. Een keer kan ik dat betalen, wekelijks wordt al lastiger. Maargoed, mijn gezondheid is ook belangrijk.
Sportschool met kinderopvang is hier wel, maar dat is alleen twee uur per dag 's ochtends, en precies op de tijd dat mijn zoontje slaapt. Niet heel ideaal dus.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 sep 2019 12:50    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Bah wat vervelend, net het verkeerde tijdstip.

Ik laat het voor nu even zitten met sporten. Probeer wel mijn stappen te houden, 5000 per dag. Dan heb ik iig bewogen.
Ik hoop weer aan het werk te gaan en dan kan ik ook sporten weer plannen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 sep 2019 19:11    
Vrouw Weeggegevens   B25
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja gewoon even wandelen en daarmee bewegen is ook al goed natuurlijk. Ik had vandaag mijn Google fit gedownload en heb maar 3500 stappen gezet. Dat is natuurlijk veel te weinig.. misschien Vanavond nog maar een rondje wandelen of zo.

Weer werken, ben je daar binnenkort aan toe? Ook wel goed om meer in een ritme te komen!

Pippalena ga jij binnenkort ook weer werken of werk je al? Verlof is afgelopen denk ik?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 sep 2019 19:39    
Vrouw Weeggegevens   B25
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nou ik had wat moeite, erg veel trek in lekkers. Uiteindelijk mango blokjes uit de vriezer gegeten, lekker xD. En een IKEA ijsje afgeslagen. Vanmiddag wel een tosti gemaakt, maar zonder saus. Dus praktisch gewoon een broodje kaas? (A)

Hoe gaat het bij jullie?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 sep 2019 18:05    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik zou wel graag weer willen werken maar beetje zoekende naar wat ik leuk vind. Maandag een afspraak met reïntegratie coach. Hopelijk kan die me een beetje helpen.

Ik loop gemiddeld max 4000 stappen per dag. Alles wat ik er over heen ga is dan mooi mee genomen. Moet er eigenlijk wel wat meer gaan doen maar motivatie om van de bank te komen is ook met honden soms best lastig. Nu paar super drukke dagen gehad en dan ben ik meestal moe en wat neerslachtig.

Wat goed dat je en een ijsje en de saus hebt weerstaan. Ik maak ook af en toe een tosti maar dan met kalkoenfilet (bij Weight Watchers 0 punten) en probeer magere kaas. Vandaag was er jong belegen kaas over. Ik heb heerlijk op brood gedaan en volop van genoten. Soms hebben we dat gewoon nodig toch

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 sep 2019 0:22    
Vrouw Weeggegevens   Lunahlee
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat beperkt

Reageer met quote
B25; heel herkenbaar, ik ben maandag weer de fout ingegaan, ik ben bekend met eetbuien en ben nu heel blij als ik hem maar 1 keer in de week heb ipv elke avond.
Volgende dag met goede moed verder, niet opgeven, laat je niet kennen Erg blij

Elaine; klinkt idd herkenbaar, hier ook dagen dat ik eigenlijk een rondje kan gaan lopen maar gewoon niet can de bank af kan komen. Ben vaak kapot van werken/mijn zoontje. In de avond val ik ook vaak in slaap ip de bank.
Er komt een rijd dat je een fijn ritme hebt en het lopen ook beter gaat en je er ook meer zin in hebt. Alles stapje voor stapje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 sep 2019 6:27    
Vrouw Weeggegevens   B25
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik denk dat je bij een reïntegratie coach wel op je plek moet zitten om te ontdekken wat je leuk vind! Hopelijk vind je snel wat!

Nou genieten moet zeker hoor..

Ik sta nu twee dagen stil op 69.7 en de dag daarvoor was ik 69.5 dus ik moet nog wel even wat doen om volgende week weer groen te worden..

Lunahlee eetbuien ken ik ook, verschrikkelijk is dat. Zo'n schuldgevoel erna, pff

En inderdaad ik zit ook regelmatig op de bank met 'nu zou ik wel even kunnen sporten' in mijn hoofd. Zo stom..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 sep 2019 8:11    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 17, 18, 19  Volgende
Pagina 14 van 19