Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Help elkaar de eerste dieetweken door!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   B25
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Het begin van diëten is loodzwaar. Als je eenmaal bezig bent gaat het wel! Als je echt trek hebt in pizza zelf een gezonde pizza maken? Of als je zin hebt in chips zelf groentechips in de oven maken? Zal winterpenen is niet zo duur toch? Wel lastig in de bijstand. Ik heb ook redelijk weinig geld maar das vanwege mijn keuze om weinig te werken.

Iets meer eten maar onder je verbruik lijkt me prima hoor! Is ook wat blijvender
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 sep 2019 13:18    
Vrouw Weeggegevens   Pippalena
Ik blijf hier bij de weegclub

Reageer met quote
Lastig hoor, die snaaitrek! Wat heb je uiteindelijk gedaan Elaine?

Ik heb het ook ‘s avonds vooral. Soms ga ik maar gewoon naar bed met een kop thee! Als ik slaap heb ik geen trek. Lachen

Ik koop mijn boodschappen bij de Lidl en daar heb je seizoensgroenten voor een prikkie, en van goede kwaliteit! Er staan hier nu altijd gewassen en gesneden kommetjes rauwkost op tafel, zodat ik dat pak als ik trek heb. Wortel, nu radijsjes, komkommer, reepjes paprika. Kost echt niet veel als je een beetje in het seizoen koopt. Geen aardbeien in de winter.

Nu zijn bijvoorbeeld de pastinaken er weer. Kan je heerlijke soep van maken!

Maar van de week hield ik het ook niet meer, heb ik mijn man erop uitgestuurd om chocoladekruidnootjes te halen, hij sputterde nog tegen dat hij me toch moest helpen? Maar ik moest en zou.. Verward
Erg hè...?

Maar goed, kan een keer gebeuren. De radijsjes liggen klaar hier. Met goede moed verder.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 sep 2019 15:33    
Vrouw Weeggegevens   Structopaat
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Super vervelemd snaaitrek. Ik merk dat ik nu weer op tijd naar bed ga het beter gaat.
Behalve op werkdagen als ik een late dienst heb eten we om 5 uur. Ik werk tot 22.00 nou dan heb ik honger hoor. Zorg nu vaak voor noodles ofzo die ik dan nog eet zodat ik bij thuiskomst niet de koelkast leegroof na mijn werk en fietstocht....

Ik had echt een super goede week wat sporten, bewegen eten en drinken. Er was maar 0.1 af... Dag motivatie, Maaaarrrr op de sportschool gewogen en ik ben 0.9 vetpercentage kwijt en 0.7 spiermassa aangekomen. Daar doe ik het voor natuurlijk. De kilos komen dan later wel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 sep 2019 9:54    
Vrouw Weeggegevens   B25
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Structopaat Super dat je je vetverlies en spiergroei meet zeg! Veel motiverender dan 0,1 eraf!!

Lekker bezig jullie allemaal!!

Ik moet eigenlijk ook gewoon gaan sporten Sip. Maar dEn drempel vind ik vrij hoog. Het is duur (ik wil tenminste niet hardlopen, da's gratis :p), ik moet oppas zoeken voor mijn kinderen, da's ook duur, ik heb nog niet iets gevonden wat ik nou echt leuk vind.. dinsdag ga ik een half uur meedoen met aquafit maar vind ik ook al vrij spannend omdat ik niet weet waar ik bij beland.. naja l
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 sep 2019 13:48    
Vrouw Weeggegevens   B25
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Pippalena schreef:

Maar van de week hield ik het ook niet meer, heb ik mijn man erop uitgestuurd om chocoladekruidnootjes te halen, hij sputterde nog tegen dat hij me toch moest helpen? Maar ik moest en zou.. Verward
Erg hè...?
r.

Té herkenbaar. Mijn man stuurt me dan zelf naar de winkel en soms ga ik dan ook gewoon.. zo frustrerend daarna. Van kruidnoten moet ik sowieso afblijven trouwens. Als ik daar aan begin heb ik geen rem meer Verrast
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 sep 2019 13:53    
Vrouw Weeggegevens   Lunahlee
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat beperkt

Reageer met quote
Hier weer een goede start van een nieuwe week, het verhogen van mijn calorieën helpt gelukkig tegen de snaai drang. Ik verdenk dat ik te weinig at

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 sep 2019 5:00    
Vrouw Weeggegevens   B25
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wat goed lunahlee! Veel beter als je je gewoon aan je plan kan houden zonder snaaitrek! Goede keuze geweest dan! En dan weer door Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 sep 2019 8:39    
Vrouw Weeggegevens   Pippalena

Reageer met quote
Wat goed Lunahlee! Lach En afgevallen!

De kruidnoten en een avond stappen hebben hier aangezet. Ik moet echt wat strenger zijn voor mezelf. Een avond stappen kan best maar dan niet óók nog patat eten en kruidnoten snaaien. Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 sep 2019 10:38    
Vrouw Weeggegevens   Lunahlee
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat beperkt

Reageer met quote
Pippalena schreef:
Wat goed Lunahlee! Lach En afgevallen!

De kruidnoten en een avond stappen hebben hier aangezet. Ik moet echt wat strenger zijn voor mezelf. Een avond stappen kan best maar dan niet óók nog patat eten en kruidnoten snaaien. Rollende ogen

Oohhh ja herkenbaar, pepernoten en en die met chocolade.

Je kunt het!! Gewoon lekker doorgaan en niet opgeven. Genieten hoort er ook bij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 sep 2019 10:48    
Vrouw Weeggegevens   B25
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Jammer pippalena, lastig hè die stomme (lekkere) kruidnoten! Inderdaad een balans proberen te zoeken. Avondje uit is geen kruidnoten, geen kruidnoten dan bijvoorbeeld een ijsje. En de dag erna eventueel een dagje zonder extra's.

Ik heb vanmorgen mijn portie suikervrije taart gegeten, lekker hoor! Maar nu vanmiddag nóg een verjaardag en daar dus van de taart afblijven. Dat Nee zeggen blijf ik moeilijk vinden Verrast
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 sep 2019 13:20    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 17, 18, 19  Volgende
Pagina 13 van 19