Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

hartpatient en hoge bloeddruk

Auteur Bericht
Vrouw   hilhoorn
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Reageer met quote
Hallo allemaal,
Even een vraagje mijn zuster wil ook graag met atkins beginnen maar zij mankeert het een en ander. Zij heeft een lekkende hartklep en een veel te hoge bloeddruk. En uiteraard gigantisch overgewicht. Volgens mij kan zij er wel mee beginnen maar zij heeft nog een ouderwetse huisarts die beslist atkins zal verbieden. Heeft er iemand ervaring met dit probleem?
Ook houdt zij veel vocht vast. Groetjes Rianne

ps de eerste paasdag heb ik keurig overleefd met atkins ik ben dus wel trots op mij zelf Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 11 apr 2004 17:47    
Vrouw Weeggegevens   Jose
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cambridge Dieet

Reageer met quote
Het Atkins-dieet werkt erg diuretisch, dit wil zeggen dat je het te veel aan vocht dat je vasthoudt uitplast. Dit kan denk ik iedereen je bevestigen die die dieet doet. Vooral in het begin verlies je heel veel vocht en ren je je kapot naar de wc om te plassen.

Het overgewicht kan je ook kwijt raken door met Atkins te beginnen, en dat zal ook de bloedcirculatie te goede komen. Omdat je gewicht verliest hoeft het hart niet meer zo hard te werken en zal ook de conditie van het hart verbeteren.
Atkins zelf was cardioloog, en schreef het dieet voor aan zijn patienten.

Toch zou ik als ik je zus was, het overleggen met mijn huisarts en eventueel ook met mijn cardioloog.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 11 apr 2004 17:54    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1