Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hardloopsprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Amypower
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Beck's dieetoplossing en Mieke Kosters

Reageer met quote
@Sasa, ik hoor vaak van mensen dat als ze ziek zijn ze geen hap door hun keel krijgen. Datzelfde geldt voor als ze verdrietig zijn. Ik heb juist het tegenovergestelde. Ik heb dan juist zin in heel veel lekkere dingen Erg blij .

Wat leuk dat je een keertje een loopje hebt gedaan met hoogteverschil. Zul je vast wel goed voelen in je benen. Dan vind ik 5,8 toch best veel.

@spookkat. Een kilo eraf deze week. Knap dat je hebt vol gehouden nadat je vorige week een rood hokje had. Dat wordt nu mooi beloond.

Hier nog steeds ziek, maar het zal vanzelf wel een keertje beter worden. Gisteren wel iets te veel gegeten maar dat was meer doordat ik me had vergist in de calorieen van muslibrood met noten. Niet gesnoept dus wat mij betreft heb ik het goed gedaan. Vanochtend was de weegschaal lief vanochtend. Eindelijk in de 66.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 aug 2019 9:37    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedenavond dames, hoe gaat het hier? Is er nog hardgelopen met het warme weer? Zelf heb ik niet gelopen. Sinds maandag koortsvrij maar ik voel me nog niet 100%. Gisteren wel een klein stukje gewandeld maar dat ging ook nog niet echt lekker. Eerst maar even verder opknappen en dan de loopschoenen weer aan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 aug 2019 18:39    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik was helaas wat ontregeld door het familiebezoek en het feit dat mijn jongste zoon er niet lekker werd. Hij had maandag in het ziekenhuis een aantal onderzoeken en ook straks moet ik weer met hem naar het ziekenhuis. De grootste schrik is gelukkig voorbij, maar het is nu nog wachten op de uitslag, welke van de twee mogelijke scenario’s het is.

Ik heb compleet niet meer opgelet met eten en me behoorlijk laten gaan. Dat ga ik vanaf nu weer veranderen. Ik heb vanochtend nog lekker (!) hardgelopen en zit nu weer in de gezonde modus! Net een eetplan gemaakt voor vandaag en dan komt het vast weer goed.

Amy, ik hoop dat je snel weer de oude bent!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 aug 2019 8:46    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Jeetje Sasa, dat is schrikken. Als je zoon naar het ziekenhuis moest voor onderzoeken dan is dat geen kleinigheidje. Ik kan me goed voorstellen dat je dan helemaal niet denkt aan afvallen en hardlopen. Knap dat je je nu al weer bij elkaar geraapt hebt en weer op de goede weg zit. Hopelijk heb je snel de uitslag en valt het allemaal mee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 aug 2019 19:51    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Helaas viel het niet mee met mijn zoon, gisterenavond belde de arts. Hij moet weer aan de medicijnen die hij al drie jaar lang had geslikt en waar hij nu een poos mee gestopt was omdat alles onder controle bleek te zijn. Maar de autoimmuunziekte waar hij onder lijdt is helaas weer actief geworden. Gelukkig is opname niet nodig. Maar hij moet straks weer aan de Prednison (waar je van die hamsterwangen van krijgt) en dat is voor een jongen van 14 niet zo’n leuk vooruitzicht. Al met al een heftige week hier...

Gelukkig kon ik me weer bij elkaar rapen en heb ik het eten weer onder controle. En gelukkig viel er dan toch nog iets mee, en dat was de weegschaal: toch een groen vakje. Mijn eigen gezondheid en welzijn is ook belangrijk; ik ga er voor om van mijn overgewicht af te komen!

Hoe is het met jullie?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 aug 2019 6:50    
Vrouw Weeggegevens   Spookkat
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en calorieën tellen

Reageer met quote
Ha allen, daar ben ik ook weer. Deze week vloog voorbij.

Maar tjee, Sasa, wat een zorgen opeens. Wat naar voor je zoon, Prednison is inderdaad geen fijn medicijn. Wat een pech, dat zijn ziekte na een rustige periode opeens weer opspeelt. Ik kan me voorstellen dat je dan even niet meer zo bezig bent met je eigen eet- en beweegplannen. Knap dat je het zo snel weer oppakt! En veel sterkte!

En Amypower, jij hebt het flink te pakken gehad, ook niet fijn... Hopelijk lukt het jou ook weer om weer in het gezonde ritme te komen en blijft de ‘schade’ beperkt! Succes maar weer met je eerst volgende loopje, ik ben benieuwd hoe het gaat!

Ikzelf blijf netjes om de twee, drie dagen hardlopen. Het ging wel moeizaam de laatste keren, zo erg dat ik een stapje terug heb genomen. Mijn lijf is kennelijk een beetje vermoeid van alle activiteiten, ik denk dat ik toch iets te hard ben gegaan. Maar ik vind het prima, zolang ik maar volhoud. Die 30 minuten aan een stuk door hardlopen komen wel, vroeg of laat! Het gezonde en met mate eten lukt nog steeds goed, dat valt me reuze mee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 aug 2019 8:09    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
O, wat liep ik lekker daarnet, ondanks dat het aan de warme kant was om half 10! Ik had gewoon een lekkere snelheid in mijn benen. Resultaat: 9,8 km/uur, dat heb ik al lang niet meer gepresteerd. Ik forceerde niet eens, behalve de laatste 5 minuten, dan probeer ik altijd nog wat meer tempo te maken en de laatste minuut nog een sprint te trekken. Meestal stoppen mijn 30 minuten lopen 100 of 200 m voordat ons huis in zicht is, nu liep ik ons huis voorbij Lachen

Spookkat -heel wijs dat je naar je lichaam luistert en een stap terug doet. Als het dan weer goed zit zal je zien dat je daarna met een sprong vooruit gaat!

Amy- voor jou noodgedwongen een stop. Doe rustig aan met opbouwen hierna. Het komt vanzelf weer goed!

Na al die drukte hier de afgelopen week ligt er nu veel werk op me te wachten en ik wil proberen me niet gek te laten maken. Vond het al een hoede keuze dat ik toch de tijd voor het hardlopen nam. Zo nog lekker douchen, een bak koffie en ontbijt en dan maar aan mijn huis beginnen. Een lekker muziekje erbij of podcast zal het misschien wat verzachten om bij dat lekker weer binnen bezig te moeten zijn...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 31 aug 2019 9:16    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Sasa, wat goed zeg. Wat heerlijk lijkt me, als het hardlopen zo lekker gaat. Ik kan me voorstellen dat je daar blij van wordt!

Amypower, heb jij alweer gelopen? Hopelijk ben je weer wat aangesterkt!

Ik heb zaterdag weer een rustig schema gelopen, en wil dat vandaag weer een keer doen. Ik voel me nog steeds moe-ig... maar daar wil ik niet teveel aan toegeven. Ook heb ik de laatste dagen opeens veel snoepzin, en daar ook af en toe aan toegegeven Schaam Schaam. Volgens mij hormonaal... Even een dipje dus, maar ja, dat hoort er ook bij!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 sep 2019 9:31    
Vrouw Weeggegevens   Miep77
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten Minder snacken en snoepen

Reageer met quote
Hoi. Er is een hoop gebeurd hier lees ik.
Hoe is het met je zoon Sasa? Moeten jullie ook regelmatig op controle in het ziekenhuis?
Amy ben jij weer een beetje opgeknapt inmiddels?
En spookkat jij bent goed aan het afvallen, goed hoor!

Zelf heb ik moeite om weer in een goed ritme te komen. Drukte op het werk, verjaardagen, kinderen weer naar school en je merkt dat de dagen korter worden. Ik loop graag savonds maar op de één of andere manier zie ik het nu niet zitten om savonds nog te rennen in het donker (terwijl dat s'winters geen probleem is). Gek is dat toch? In het weekend ben ik wel braaf wezen rennen. Hopelijk gaat het over een paar weken weer beter.
Vanwege de verjaardagen gaat het eten ook niet optimaal.
Daar moet ik aan blijven werken...

Sterkte allemaal met alles, blijf doorzetten!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 sep 2019 22:01    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ha Miep, helemaal niet gek hoor, dat je moet wennen aan de donker wordende dagen. Dat heb ik ook. Goed dat je in het weekend wel bent gaan rennen, zo hou je de conditie toch op peil. Hopelijk komt het door de week ook weer!

En dan al die verjaardagen, ook dat herken ik Lach. Moeilijk hè! Ik neem tijdens verjaardagen gewoon wat ik aangeboden krijg, maar ik probeer niet los te gaan op al het lekkers en ik probeer de dag erna wat extra op te letten.

Bij mij gaat het afvallen nu heel goed. Wat regelmatig bewegen in combinatie met (bijna) niet snoepen al kan doen! Mijn hormonale snaaizin is gelukkig weer voorbij, en ik pas bijna al mijn broeken weer, dus ik ben al heel tevreden. Maar nu komt het aan op volhouden en stabiliseren. Niet mijn sterkste kant Schaam Schaam.

Het plan is in elk geval om vandaag weer te rennen. Ik probeer nu de losse stukjes die ik rende steeds meer aan elkaar te plakken, zodat ik uiteindelijk een half uur non-stop kan rennen. Maar goed, stapje voor stapje dus, het gaat allemaal nog niet zo soepel dus ik blijf het rustig aan doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 sep 2019 8:39    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Pagina 10 van 13