Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hardloopsprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Heerlijk, Miep en Amy, dat de vakantie nu echt is begonnen! Wel plezier op de camping of waar je ook bent!

Goed om in beweging te zijn - het is helemaal niet zo belangrijk wat je uiteindelijk doet. Een wandeling van een uur is net zo effectief als een half uur hardlopen, misschien nog zelfs beter! En met zwemmen gebruik je wel de meeste spieren in je lijf! Ik vind het op het moment ook lastig om te blijven hardlopen. Werk is nog steeds druk, verder nog twee logees in huis, gisteren mijn dochter jarig, gewoon druk om alle ballen in de lucht te houden. Drie keer lopen red ik nu echt niet, twee keer is ook nog maar de vraag.

Ik had vandaag net zo‘n leuk moment als jij met je korte broeken, Miep: de buurvrouw reed met de auto langs en stopte. Ze zei: “wat zie ik nu goed dat je veel bent afgevallen! Ik kwam van de verte aanrijden en twijfelde of je het wel of niet was!” Ook al ben ik de laatste weken niet afgevallen, zo toch wel sinds november 10 kg. Leuk om van anderen te horen dat dat opvalt!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 jul 2019 21:47    
Vrouw Weeggegevens   Amypower
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Beck's dieetoplossing en Mieke Kosters

Reageer met quote
@Sasa, wat heerlijk dat het mensen gaat opvallen dat je zoveel bent afgevallen. In onze ogen vallen we maar steeds een beetje af en we onthouden vooral al die keren dat we aankomen Erg blij . Maar 10 kilo is wel heel erg veel. En gefeliciteerd met je dochter!! Ik kan me voorstellen dat met een verjaardag, loges en druk op het werk het lastig is om te gaan hardlopen. Maar probeer wel wat te bewegen he. Ga anders een half uurtje wandelen. Het is lastig om tijd vrij te maken, maar je kunt het!!!

Hier net weer een half uurtje gesjokt. Na 20 sec had ik al de neiging om te stoppen. Maar ik ben door gesjokt. Het is weer gelukt. Vanochtend was de weegschaal ook weer een stuk leuker. Hij stond weer in de 68. De 9 op het einde was weer weg. Gelukkig maar !!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 jul 2019 7:42    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren samen met de kids naar de braderie in Elburg geweest. Is een heel leuk, oud stadje. Inmiddels onze jaarlijkse traditie geworden. En dan heerlijk lunchen in steeds hetzelfde restaurantje. Ze hebben daar heerlijke broodjes. Ik had een broodje met carpacio (hoe schrijf je dat eigenlijk Erg blij ). Door de truffelmajo en de vele pijnboompitjes niet echt slank te noemen, maar wel echt heerlijk. De rest van de dag rustig aan gedaan met eten. 'S avond weer gewandeld en vanochtend weer een half uurtje gezwommen. Had een prive zwembad. Heerlijk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 aug 2019 12:49    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Goed sportief bezig, Amy! En die carpaccio (ik ben er ook niet zeker van of je dit zo schrijft Lachen ), ach, het vlees is mager, pijnboompitten zijn gezond en dat beetje mayonaise dan. Dat valt heus nog wel mee. Elburg is super leuk en gezellig! Mooi dat je weer wat gewicht kwijt bent! Dus, niet zo stressen als het even niet wil, want je bent er goed in om de boel weer op te pakken!

Bij mij was het vanavond nog wat erger met eten: als toetje heb ik ijsstam met advocaat gegeten. En ook niet heel weinig. Gewoon omdat de witte yoghurt op was, dan maar gelijk wat gepakt wat vijf keer zoveel calorieën heeft Stom En toen dacht ik later dat ik nog zou moeten hardlopen omdat dat er deze week nog niet van gekomen was. De eerst 10 minuten liep ik prima met een lekkere snelheid, de volgende 5 minuten gingen steeds zwaarder en toen moest ik stoppen. Daarna nog 3 keer geprobeerd om weer te rennen, maar het ging niet. Ik voelde mijn maag zo erg! Leermomentje! Echt dom bezig geweest!

Het zal deze week waarschijnlijk niet lukken om nog een keer te lopen. We gaan waarschijnlijk wel op zaterdag een dagje wandelen en volgende week 3 dagen fietsen, aan mijn beweging zal ik dan gelukkig op een andere manier komen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 aug 2019 21:18    
Vrouw Weeggegevens   Miep77
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten Minder snacken en snoepen

Reageer met quote
Sasa, wat fijn inderdaad als het andere mensen ook opvalt dat je afgevallen bent! Dat is ook een hele goede stimulans hè.

Amy, een broodje carpaccio is helemaal niet zo'n slechte keuze toch? Kan echt veel slechter. En lunchen moet je toch!

Gisteren heb ik hier een rondje gelopen van 4 km. Het was warm maar het ging best lekker. We zitten op een camping in Frankrijk (regio zuid-west).

Toen ik terug was, bleek er een les pounds te worden gegeven. Kennen jullie dat? Ik had er nog nooit van gehoord, maar heb spontaan meegedaan.
Ik vond het best moeilijk, maar wel leuk zo voor een keer! Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 aug 2019 22:22    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hier een berichtje vanaf het terras van Bakkerij Bart. Samen met de kids en vrienden van de kids aan het lunchen. Ik wilde heel graag een croissantje met room en fruit. Maar het lot heeft me een handje geholpen....ze hebben vandaag geen roomcroissantjes Erg blij. Nu aan het genieten van een krentenbol Erg blij.

Ik heb besloten om mijn hardloopschoenen toch maar een weekje vakantie te geven. Wel ga ik nu elke ochtend ruim een half uur zwemmen. Na de vakantie ga ik weer hardlopen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 aug 2019 12:54    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@Miep - vertel, wat doe je bij een les plounds? Ik heb geen idee. Leuk dat het je beviel nadat je er zo onverwachts aan hebt meegedaan!

@Amy - zwemmen is heel goed! Als je dat elke dag doet is het nog beter voor je lijf dan 2 of 3 keer hardlopen.

Hier staat het hardlopen ook even op een lager pitje. We maken op het moment een driedaagse fietstocht door Noord-Duitsland. Gisteren en vandaag hebben we telkens ca 45 km gefietst. Misschien dat ik aan het einde van de week nog weer eens de hardloopschoenen aantrek.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 aug 2019 22:11    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Sasa, dat is leuk, een meerdaagse fietstocht! Heb je één overnachtingsplek van waaruit je iedere keer vertrekt of ga je vanuit de ene naar de andere overnachtingsplek?

Amy zwemmen is inderdaad minstens even goed, hardlopen komt later dan wel weer.

Pound was een soort aerobics met drumsticks, waarbij je ritmisch op de grond slaat enzo. De muziek is ook wat anders. Het was leuk, maar niet leuker dan bootcamp. Lachen

Inmiddels wel weer gelopen 1×, en ook wat andere groepslessen gevolgd hier. Dus het valt me zeker niet tegen. Erg blij veel plezier allemaal verder, en succes! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 aug 2019 22:35    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Daar ben ik weer. Terug van vakantie. Vanochtend op de weegschaal gestaan en daar werd ik niet echt blij van. Er zit maar 1 ding op...we gaan er nu echt weer serieus tegen aan. Geen excuses meer.
Ik ga zo met mijn dochters shoppen in Almere. De boterhammen gaan mee. Vanavond gaan we naar de mc donalds. Dat wordt voor mij een lekkere salade zonder dressing. Vanaf nu echt even weer proberen een gezonde levensstyle aan te meten. Vanaf dinsdag gaan de hardloopschoenen weer aan. Weer gewoon rustig opbouwen.

Hoe gaat het met jullie hier?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 aug 2019 7:02    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Amy, wat een tegenvaller. Kan me voorstellen dat je daar van baalt. Hopelijk ben je snel weer terug op je gewicht van vóór de vakantie als je nu even goed oplet wat je eet.

Wij zitten nog op de camping in Frankrijk. Gisteren heb ik wel een rondje van 7km hardgelopen. Eten gaat natuurlijk heel anders dan thuis, afwachten wat de weegschaal volgende week aangeeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 aug 2019 8:20    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Volgende
Pagina 6 van 13