Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hardloopsprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 20, 21, 22  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Amypower
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Beck's dieetoplossing en Mieke Kosters

Reageer met quote
Het gebeurt regelmatig dat als ik heb hardgelopen dar ik de volgende dag ben aangekomen. Het effect van het hardlopen is dan pas die dag daarop zichtbaar. Ik vind de 0 houden terwijl je in het weekend iets meer hebt gegeten vrij netjes. Ik denk echt dat het resultaat van het lopen en het fruit morgen of overmorgen oas zichtbaar zal zijn. Gewoon doorzetten dus en dan komt het helemaal goed!!

Donderdag ga ik voor de 10 km. Dan loop ik met de oudste mee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 mei 2019 7:58    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Jammer genoeg stagneer ik op het moment, zowel met hardlopen als ook met afvallen. Kom net terug van 30 minuten lopen. Resultaat was 4,64 km terwijl ik eerder al 4,79 haalde.
Ik weet dat het allebei goed gaat komen als ik verder op mijn eten let en 3 keer per week hardloop. Waar je wilt het zo graag bevestiging hebben en als dat even uit blijft is het niet zo leuk.

Wat zijn jouw hardloopllannen voor vandaag, Amy? Wat laat je trouwens een mooie afvalcurve zien!! Weer 0,7 kg eraf. Je hebt me nu ingehaald met dit sprintje, goed zeg! Maar wacht maar tot volgende week Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 mei 2019 7:11    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Het is af en toe inderdaad even helemaal niet zo leuk. Maar 4,64 km in 30 minuten vind ik wel heel erg knap.Al had je zelf natuurlijk liever 4,9 gezien. Op dit soort momenten vooral terugkijken hoe het 4 weken geleden was. Waar zat je toen op en dan trots zijn op wat je bereikt hebt. Al is dat heel erg lastig.

Ik had er inderdaad 0,7 af. Mag ook wel want ik heb bijna 2 weken lekker geschoommeld. Gisteren dag 2 van de avondvierdaagse gelopen. Vanavond van plan om te gaan hardlopen. Ben benieuwd. Denk dat ik voor 35 minuten ga. Morgen de 10 km lopen. Ik was van plan vrijdagochtend/middag weer te gaan hardlopen, maar even kijken of dat lukt. Anders misschien een klein stukje gewoon voor het idee. Vrijdag defile en dan zondag weer hardlopen. Ik zit er aan te denken om dan te gaan voor 6.4 km maar ik vind dat wel erg eng en ver.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 mei 2019 10:04    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
cheerleader cheerleader 6,4 km in 46,59 minuten Heelblij Heelblij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 mei 2019 19:03    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Amypower schreef:
cheerleader cheerleader 6,4 km in 46,59 minuten Heelblij Heelblij

Suuuuuper! Wat knap dat je dat zo neerzet tijdens al dat lopen van de 4Daagse! Dat moet jou toch ook ontzettend veel voldoening geven. Je gaat ontzettend vooruit! Drie keer per week lopen werpt echt zijn vruchten af, dat merk ik inderdaad zelf ook met weliswaar af en toe minder dan je in je hoofd hebt maar al met al gaat je conditie met sprongen vooruit!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 mei 2019 20:37    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja, echt heel blij. Ik heb wel besloten het lopen van morgen over te slaan. Vanavond de 10 km en morgen 5. Als ik daar tussendoor nog moet hardlopen dan wordt het te veel. Ga morgenochtend lekker baantjes trekken en dan het bubbelbad in.

Ik zat nog te denken aan jou hardloopschema. Ik hoor heel veel mensen over intervaltraing. Op zich heb jij een goede conditie want je loopt nu al 8 km. Je wilt graag sneller worden op die 5 km. Is intervaltraining dan niks voor jou? 1 x ver, 1x 5 km en 1× intervaltraining in de week? Volgens mij als jij interval gaat doen dan zit jij zo op die 5km in 30 minuten. Je bent er nu al bijna.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 mei 2019 8:48    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Verstandig dat je een keer hardlopen wilt overslaan. Al die kilometers wandelen telt ook, en anders heeft je lichaam geen hersteltijd.

Bedankt voor de tip met intervaltraining. Dat zal zeker helpen om de snelheid omhoog te krikken. Ik heb het eerder eens gedaan. De reden dat ik het nu (nog?) niet doe is dat ik het niet echt leuk vind. Het is veel zwaarder dan een gewone training. Maar je hebt gelijk: ik wil sneller lopen en moet het dan misschien toch maar weer eens inplannen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 mei 2019 10:37    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb eigenlijk helemaal geen idee hoe je een goede intervaltraining aanpakt. Hoe hard je moet gaan bij hard. Is dat volledig voluit? Dat hou ik nog geen halve minuut vol. Of gewoon net iets harder dan normaal? Weet jij hoe het werkt?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 mei 2019 11:03    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Geen idee of er een bepaalde hartslagfrequentie voor staat. Maar ik loop toch zonder hartslagmeter en doe het op gevoel. Bij een normaal rondje dan ‘draaf’ ik. Heb ooit een hardloopcursus gedaan en toen gehoord dat je er dan nog bij moet kunnen praten. Bij interval dan sneller, maar hoeveel sneller??? Zo snel mogelijk maar gelijktijdig dat je op dat tempo 1 minuut of 2/3/4 enz kunt volhouden.

Was vanavond op verjaardagsvisite. Had van tevoren bedacht dat ik 1 gebakje zou nemen, verder water. Maar bah, wat had ik er spijt van. Echt niet lekker. Zoet en vet. De volgende keer beter bedenken of het echt lekker is en bij twijfel afslaan!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 mei 2019 21:11    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Op zich heel erg goed dat je naar de verjaardag bent gegaan met een plan en dat je je daar dan ook nog aan hebt gehouden. Je had ook zo kunnen balen dat je daarna uit frustratie nog meer was gaan eten. Dat heb je niet gedaan. Bij een gebakje denk ik ook altijd gelijk aan lekker, maar heel veel gebakjes vallen inderdaad heel erg tegen. Eigenlijk zou je een top 3 moeten hebben. Alleen bij een gebakje uit de top 3 eten en anders laten staan. Maar dit is wel een mooi leermoment. Bij een volgend gebakje zeg je eerder Nee Erg blij

Avondvierdasgse was gisteren heel gezellig. Ik wist dat er vanuit de klas van mijn dochter nog 3 ouders mee gingen, maar geen idee wie. Gelukkig allemaal hele leuke ouders (je zult net zien dat je 10 km met een zeurmoeder zit opgescheept). De 10 km zat er op voordat we er erg in hadden. Vanavond defile. Laatste avondje al weer. We hebben wel mega geluk gehad met het weer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 mei 2019 5:40    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 20, 21, 22  Volgende
Pagina 10 van 22