Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hardloopsprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 20, 21, 22  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Amypower
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Beck's dieetoplossing en Mieke Kosters

Reageer met quote
Sasa, jij morgen weer knallen he. Ben benieuwd hoe je het gaat doen in de groep. Zet hem op he.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 mei 2019 21:46    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Het zit er weer op! 5,2 km met prima snelheid (voor mijn doen) maar niet sneller dan eerder. Ik was alleen volstrekt kansloos om de heren (slanke lange twintigers) bij te houden... afgelopen keer zat er nog een vrouw bij, nu was ik de enige dame. Om met een groep te lopen vond ik dus nu niet zo’n succes, dan loop ik net zo graag alleen. Positief is in ieder geval dat ik weer heb gelopen, ook al was het behoorlijk warm hiervoor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 mei 2019 13:09    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik kan me voorstellen dat in deze groep lopen niet zo motiverend werkt. Maar je hebt het toch maar mooi even gedaan. Het was vanmiddag inderdaad best wel warm. Vanaf nu gewoon weer zelf lopen. Is ook wat makkelijker om te doen omdat je kunt gaan wanneer je wilt. Wanneer staat je volgende loopje gepland? Ik ga zo denk ik even een stuk wandelen en dan morgen weer hardlopen. Ik kan aan mijn benen wel voelen dat ik gisteren wat verder heb gelopen dan normaal Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 mei 2019 17:57    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn loopjes plan ik voor maandag, woensdag en zaterdag. Maandag probeer ik weer een
Langere afstand te lopen (tussen de 8 en 10 km), de andere dagen 30 minuten.

Goed om telkens een dag rust te nemen. Ik hoop dat je. Enen morgen weer normaal voelen en je lekker loopt. Maar misschien dat je het morgen nog steeds voelt in je benen. Laat maar horen hoe het ging!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 mei 2019 22:13    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vanochtend toen ik wakker werd eerst even gekeken op mijn mobiel wat Duncan had gedaan (wauw, 1ste...nooit verwacht!!) En gelijk daarna mijn bed uit en hardloopkleren aangetrokken. Onder het mom van...hebben we dat gelijk maar gedaan anders blijf ik er toch maar tegen aan hikken. 30 minuten gelopen. Ik merkte wel dat het iets langzamer ging dan anders maar 30 minuten is 30 minuten. Precies 4 km gelopen. Ik wil nu elke keer mijn sporthorloge meenemen om mijn vorderingen bij te gaan houden. Ik liep vandaag gemiddeld 8.7 km per uur.

Over 3.5 weken de 4 mijl. Komt al angstvallig dichtbij. Ik denk dat ik aankomende 3 weken maar even volle bak moet gaan. 2x per week 35 minuten en 1x per week 45 minuten. Een hele uitdaging. Ik merk trouwens wel dat hardlopen vooral bij mij tussen de oren zit. Na 1 km hardlopen ben ik lichamelijk net zo moe als bij 2 km alleen geestelijk heb ik bij 2 km totaal geen zin meer. Als ik me vooraf instel op 20 minuten lopen dan ben ik na 20 minuten net zo kapot als dat ik me instel op 30 minuten. Echt een stukje mindset.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 mei 2019 9:16    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Toppie, op zondagochtend je bed uit en meteen hardlopen!! Goed hoor!

Met die mindset heb je gelijk, dat herken ik. Waar je je op instelt, dat lukt ook in ieder geval als je een beetje basisconditie hebt.

Dit weekend gaat niet zo goed met eten. Ik pak steeds maar meer dan de bedoeling is. Morgen denk ik maar een fruitdag om de schade in te halen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 mei 2019 20:16    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wat balen dat het afgelopen weekend iets minder ging. Soms heb je gewoon even van die dagen. Ik ben heel benieuwd hoe je fruitdag gaat. Vandaag was je toch van plan om een langere afstand te gaan lopen? Dan verbrand je zoveel calorieen vandaag dat die extra's van het weekend er zo weer af zijn.

Ik had trouwens gisteren nog een stunt. Toen ik bijna terug was van hardlopen ontdekte ik dat ik mijn broek binnenste buiten had aangetrokken. Ik wilde 's morgens mijn man niet wakker maken en had hem in het donker aangetrokken. Gelukkig ben ik onderweg bijna niemand tegen gekomen Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 mei 2019 6:23    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Lachen, Amy! Maar ach, wie ziet dat? Dan moet er al iemand vlak achter je lopen, toch? Liep je lekker?

Bij mij werden het vanochtend 8 km, dat in 55 minuten ongeveer, weet niet meer precies. Ik heb wel eens beter gelopen. Mijn benen voelden zwaar. En gisteren dus veel te veel gegeten, zelfs nog een reep chocolade Schaam Schaam Dat merk je ook wel met lopen, vind ik. Nu weer beter!! Tot nu toe heb ik nu twee nectarines, 1 kiwi en 1 banaan op. Het gaat prima. Net als bij het hardlopen is het een kwestie van de goede mindset. Ik heb al eens eerder een fruitdag ingelast en ook eens een vastendag. Mijn ervaring is dat je dat goed kunt doorkomen. Veel drinken uiteraard.

Of het allemaal nog helpt met mijn gewicht dat weet ik niet. De weegschaal zal het morgen laten zien.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 mei 2019 13:14    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
8 km is een mooi beetje. En in 55 minuten vind ik wel heel snel. Die heb je er toch mooi weer op zitten. Heb je gisteren de hele fruitdag volgehouden? Ondanks dat het inderdaad voor een groot deel een kwestie is van mindset, vind ik het wel knap. Ik heb het 1 keer geprobeerd maar hield het niet vol. Ik ben benieuwd wat de weegschaal er van vindt.

Gisteren dag 1 van de avondvierdaagse. We gingen op de fiets er naar toe. Nou is het niet zo'n heel eind fietsen, maar de weg zit vol tunnels en een hele hoge brug. Ik wilde me natuurlijk niet laten kennen want een heleboel klasgenootjes van mij dochter (8/9jaar) moesten ook op de fiets. Wat was ik blij dat we er waren. Ik had het zweet op mijn rug staan en toen moesten we nog lopen. Aan het einde van de 5km begon ik mijn benen en voeten wel te voelen. Maar gewoon door. Aan het einde weer terug op de fiets en daarna languit met de voetjes op de bank.

Vanavond dag 2. Morgen rust en dan is het de planning om te gaan hardlopen. Zal een zware dobber worden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 mei 2019 6:25    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Die fruitdag was niet voldoende, ik sta stil qua gewicht. Maar zonder was ik nog weer aangekomen, bah! Je eet natuurlijk ook weinig zout op zo’n dag, dat zal ook wel schelen in gewicht. Ik moet dan ook maar morgen niet op de weegschaal gaan staan. En me dan weer echt aan mijn eetschema houden zodat ik volgende keer eindelijk weer een mooi groen vakje heb!

Wat een actieve week heb je voor de boeg, Amy! Ik hoop dat het ook gezellig was en nog wordt! Loop je nou ook nog 10 km? Succes met al die bezigheden!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 mei 2019 7:09    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 20, 21, 22  Volgende
Pagina 9 van 22