Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hardloopsprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20, 21, 22  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Amypower
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Beck's dieetoplossing en Mieke Kosters

Reageer met quote
Ik zit net even naar de weegschaalresultaten te kijken voor deze week. Doordat ik me in deze sprint eigenlijk vooral focus op hardlopen zou ik de weegschaal bijna vergeten. We zijn tot nu toe allemaal weer afgevallen. Goed gedaan dames. @Sasa, jij zelfs 1,3 kilo. En dat na die ontzettende klapper van vorige week. Heel knap gedaan!!

Volgens mij staan er voor vandaag bij diverse mensen het hardlopen op het programma. Succes allemaal !!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 mei 2019 6:22    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@Sasa, welke app gebruik jij voor het hardlopen? Denk dat ik misschien binnenkort toch eens tijd/afstand ga meten. Ik heb alleen wifi op mijn mobiel. Welke app is dan geschikt en fijn?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 mei 2019 6:24    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik gebruik Runkeeper. Probeer maar, zou ik zeggen. En als het bevalt kunnen we elkaar dan ook volgen. Dat lijkt me wel leuk!

Ben net terug van 30 minuten lopen. Ik liep echt lekker, deze keer 20 m meer dan maandag. Dus toch nog weer een tikkeltje sneller.

Wat NIET goed gaat is eten nadat ik twee weken zo super goed ben afgevallen zei mijn slechte Ik tegen mijn goed Ik: dat gaat nu helemaal vanzelf, je hoeft er niet meer zoveel moeite voor te doen en mag best en hier en daar wat extra’s pakken. En ja, toen ging het fout. 1 chocholadeeitje op het werk, dan 2, 3, 4 en 5. En toen s avonds een heuse eetbui. Stom Wat baal ik van mezelf! Als ik dingen met suiker eet gaat het in 9 van de 10 gevallen fout. Niet meer doen, dus!!!

Jullie voor vandaag ook weer veel succes en een fijne dag!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 mei 2019 8:06    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wat goed dat je het hardlopen voor vandaag er al weer op hebt zitten. Goed begin van de dag. Jammer dat het gisteren niet lekker liep, maar dat is 1 dag. Als je nu de draad weer op pakt is er niks aan de hand. Vandaag wordt even moeilijk maar vanavond ben je heel blij dat je het hebt volgehouden. Kom op he. Je kunt het !!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 mei 2019 8:45    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je voor je support, Amy! Gelukkig vandaag weer in het gareel! Geen zoetigheid = geen trek gaat nu ook weer op!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 mei 2019 22:43    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goed gedaan Sasa !! Hier vandaag ook weer even streng. Morgen naar de voedingsconsulent. Dan moet ik natuurlijk wel zijn afgevallen Erg blij . Vanavond 25 minuten. Ben benieuwd. Ga denk ik runkeeper eens uitproberen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 mei 2019 16:45    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
25 minuten hardlopen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 mei 2019 16:46    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Het zit er gelukkig weer op. Bij de eerste meters voelden mijn benen al zwaar aan. Maar gewoon voetje voor voetje en doorgaan. De app is helaas niet gelukt. Toen ik de telefoon wilde pakken was de batterij bijna leeg. Volgende keer maar.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 mei 2019 21:27    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Jammer dat je met zware benen liep! Duurde dat de hele tijd of werd het halverwege wat beter? In ieder geval goed dat je bent gegaan! Naarmate je het regelmatiger doet wordt het alleen maar makkelijker om te lopen!! En volgende keer dan beter met de Runkeeper!

Ik wil zaterdag weer gaan. Misschien probeer ik dan een rondje van 9 km. Ik heb het gevoel dat dat inmiddels kan, ook al is het 2 km langer dan wat ik tot nu toe heb gelopen.

Wat gaat iedereen hier trouwens goed! Alleen maar groene vakjes! Dat houden we zo, hé Erg blij Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 mei 2019 21:41    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Halvewege werden de zware benen wel minder, maar toen begon ik moe te worden Erg blij .
Weet je wat ik nou het meest rare vind? Als ik 25 minuten ga hardlopen dan ben ik net zo moe of misschien nog wel vermoeider dan met 35 minuten. Best wel stom. Het is dat ik weet dat ik dinsdag 35 minuten heb gelopen anders zou ik na de training van vandaag denkem dat 25 minuten echt mijn max zou zijn.

@Sasa, wat goed dat je 9 km gaat proberen. Echt ver. Gewoon doen!! Mocht het toch te veel zijn dan ga je gewoon verder wandelen en het over een paar weken opnieuw proberen. Je bent in ieder geval goed bezig met lekker regelmatig lopen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 mei 2019 21:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20, 21, 22  Volgende
Pagina 5 van 22