Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hardloopsprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 20, 21, 22  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   micha1
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Heb me aangemeld omdat ik graag wil beginnen met hardlopen. Zal neerkomen op de eerste keer 10 meter of zo. Ben wel een geoefende fietser en wandelaar. Heb niet eens een trainingsbroek, zal ik aanschaffen. Ik houdt jullie op de hoogte. Fijne week allemaal ! Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 mei 2019 23:10    
Vrouw Weeggegevens   Amypower
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Beck's dieetoplossing en Mieke Kosters

Reageer met quote
@Micha. Wat gezellig dat je mee doet. Als je een geoefend wandelaar en fietser bent dan komt het vast goed. Weet je al hoe je het gaat aanpakken? Ga je hardlopen in een hardloopgroep of ga je alleen met een schema of app?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 mei 2019 18:24    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@ Micha - leuk dat je hier mee wilt doen en wilt beginnen met hardlopen! Ik ben er ook benieuwd naar hoe je het wilt opbouwen: Eigen inzicht, schema’s, een hardloopgroep? Mocht je nog schoenen moeten kopen, laat je hierin goed adviseren bij een speciaalzaak. Het zou jammer zijn als je blessures oploopt door verkeerd schoeisel! Veel succes, en houd ons maar op de hoogte van je plannen!

@ Amy- weer een kilo eraf! Goed gedaan!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 mei 2019 20:57    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Jaaa, weer een kilo. Gaat lekker. Maar ik realiseer me ook heel goed dat het begin vaak snel gaat en dat je daarna echt blij moet zijn met alles wat er af is. Vandaag een mindere dag gehad wat eten betreft. Morgen er weer goed tegen aan. Dinsdag weer hardlopen. Wanneer gaan jullie deze week hardlopen??

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 mei 2019 22:24    
Vrouw Weeggegevens   Refref
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Eigenlijk wilde ik morgen hardlopen, maar ik moet dan al vroeg de trein hebben. Voor mij wordt het woensdag en zondag.

Wat eten jullie voor je gaat hardlopen? Of niet echt iets specifieks? Ik loop het liefst 's ochtends hard en eet dan een banaan.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 mei 2019 8:39    
Vrouw Weeggegevens   juud
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Had ik vorige week een heel verhaal getypt, is alleen de eerste zin geplaatst Verward Lachen

Dus op herhaling:
@Refref, knap dat je toch gaat hardlopen ook al vind je het niet leuk. En onverharde paadjes zijn inderdaad niet heel fijn voor je knieën.

@Amy, rustig opbouwen dan komt die 5 km in 30 minuten vanzelf. Zolang je er maar plezier in blijft houden Lach En netjes, 4 mijl in 50 minuten (ik heb wel om moeten rekenen hoeveel 4 mijl in km is Lachen )

Op dit moment wil ik op de 5 km blijven zitten, misschien soms 6 of 7 km maar geen 10 km meer. Dat vind ik gewoon echt niet leuk.

@Sasa Super!! Wat geeft dan dan een goed gevoel hè Erg blij

@Micha Welkom!

Ik heb woensdag en vrijdag hardgelopen, en gisteren nog 6 km gewandeld. Ik heb alleen last van mijn heup dus doe wel rustig aan met lopen (tijdens het lopen heb ik nergens last van, maar de rest van de tijd wel. Iets met een spier die strak gaat staan en niet meer ontspant).
Deze week wordt lastig, ik werk de hele week en er staan 's avonds nog diverse afspraken. Ik hoop morgenavond even te gaan voordat manlief om 1900 uur de deur uitgaat. En anders wordt het woensdagavond.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 mei 2019 12:54    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb vanochtend gelopen (weer 140 m verder dan afgelopen maandag in 30 minuten, dat is wel leuk). Verder wil ik woensdag en zaterdag nog gaan.

Ik loop vaak vroeg, vanochtend ook om 7 uur. Meestal loop ik dan met een lege maag, soms 1 rijstwafel. Banaan lijkt me ook goed omvan tevoren te eten. Doen de profs ook Uitroep

Dat een gedeelte van je verhaal wegvalt na een smily heb ik ook een paar keer gehad. Niet leuk! Als je de smilies gebruikt die hiernaast staan gebeurt dit niet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 mei 2019 13:41    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@refref, ik eet niks specifieks voordat ik ga eten. Wel zorg ik er tegenwoordig voor dat als ik 's avonds ga hardlopen dat er ruim 2 uur zit tussen het eten en hardlopen. Vroeger had ik daar geen last van, maar tegenwoordig wel.

@juud. Ik heb echt een haat/liefde verhouding met hardlopen. Als ik aan het lopen ben vraag ik me echt af waarom ik dit doe. Zodra ik mijn laaste stap heb gezet ben ik heel blij dat ik het gehaald heb Erg blij..6 a 7 kilometer is voor mij ook echt de max hoor. 1 keer per jaar is de 4 mijl in Zwolle. Dat is echt een happening. Mijn dochter wilde heel graag lopen, maar ik vond haar altijd te jong om alleen te lopen. 2 jaar geleden wilde ze voor het eerst lopen (ze was toen 10). We hadden toen de afspraak dat we samen zouden gaan. Zij loopt alleen veel harder dan ik. Uiteindelijk heeft ze het voor elkaar gekregen dat ze niet bij mij hoefde te blijven maar bij de finish moest wachten. Sinds die tijd loopt ze hem en doe ik ook steeds weer een poging om te vol te houden. Elk jaar stel ik me voor om na die wedstrijd door te gaan met hardlopen. Helaas stop ik toch steeds weer en begin dan in jan/febr opnieuw.

@Sasa, hoppa, weer dik 100 meter er bij. Gaat goed!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 mei 2019 14:56    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik had echt zo ontzettend geen zin vandaag. Had al allemaal redenen gevonden om niet te gaan. Toch maar omgekleed en gaan. Van uitstel naar morgen komt toch afstel. 35 minuten aan 1 stuk. Was zwaar maar toch maar weer gedaan. Nu weer blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 mei 2019 20:18    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@Amy - Applaus Applaus Applaus
Super dat je nog bent gegaan! Wat zal je straks een goede tijd lopen met de 4 mijl als je zo door blijft trainen!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 mei 2019 22:52    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 20, 21, 22  Volgende
Pagina 4 van 22