Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hardloopsprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 20, 21, 22  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Zo, nu kan ik er ook over meepraten: vanochtend om kwart over 6 de deur uit gegaan om te gaan hardlopen. Ik.moet mijn dochter zo meteen ergens naartoe brengen, daarom moest het zo vroeg. Anders was er voor de rest van de dag geen gelegenheid meer geweest om hard te lopen. Termperatuur was heerlijk en ik liep ook wel lekker (6:20 of wel 9,5 km/uur). Nu alweer gedoucht en heel voldaan! Snelheid blijft trouwens nog steeds een beetje hetzelfde terwijl ik het gevoel had dat ik wat sneller liep dan normaal. Toch nog maar werken aan de meesjouwkilo’s voor meer speed Idee

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jul 2019 7:25    
Vrouw Weeggegevens   Amypower
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Beck's dieetoplossing en Mieke Kosters

Reageer met quote
4,2 kilo is toch hartstikke veel. En dan te bedenken dat je een paar weken behoorlijk stil hebt gestaan en het helemaal niet meer zag zitten. Nu zit je weer helemaal op het goede pad. Ik vind het echt super knap. En vanochtend vroeg opgestaan om te gaan hardlopen. Je had ook heel goed kunnen besluiten om het niet te doen. Ik ben echt super trots op je!!

Ik stond om kwart voor 6 op om te gaan hardlopen, maar ben toch weer naar bed gegaan. Heb heerlijk tot 7 uur geslapen. Had de planning om morgenavond te gaan lopen maar toen ik terug kwam van mijn dochter naar school brengen toch maar de schoenen aan getrokken. Nu aan het uithijgen van het lopen. Gelijk maar 40 minuten want dan kan ik die voor deze week ook afstrepen.

Hier gaat het echt lekker. Eten gaat goed. Gisteren met het werk een vergadering met lunch. Ik heb 1 lekker broodje met ham gepakt en een glas sinasappelsap. De rest allemaal laten staan. Gisteren 45 min gewandeld op de hei. Toen ik gisterenochtend op de weegschasl stond was ik erg blij. 68 kg. Ik was heel verrast want maandag had ik iets te veel borrelnootjes gehad. Vanochtend nog eens gaan staan (wellicht zitten die borrelnootjes er nu aan) en toen was ik 67.8!!!! Oh ik vind het zo spannend. Vrijdag ga ik wegen voor dit sprintje. Ik wil zo graag dit gewicht blijven.

Miep, jij nog gesport deze week??

Nu ga ik snel douchen en aankleden. Zo met een vriendin koffie drinken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jul 2019 9:47    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Sasa, had jij geen andere weegschaal gekocht? In dat geval is het heel logisch dat je bent aangekomen. Ligt dan puur aan de weegschaal en niet aan jou. Ik ben nog nooit iemand tegen gekomen die op de nieuwe weegschaal lichter was!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jul 2019 12:53    
Vrouw Weeggegevens   Miep77
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezonder eten Minder snacken en snoepen

Reageer met quote
Hoi Sasa, dat gaat de goede kant op dus, mooi!
Nou helaas, dat hardlopen is er nog niet van gekomen... snap niet hoe jullie dat voor elkaar krijgen sochtends. Moeten jullie daarna ook nog kinderen naar school brengen en werken enzo?
Vanavond wel weer sporten gelukkig, dat doe ik altijd trouw! (Ik word zelfs een beetje humeurig als het niet lukt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jul 2019 16:22    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Miep, het is echt een kwestie van doen. Geloof me, ik heb echt geen zin om zo vroeg op te staan en al helemaal niet om dan te gaan hardlopen, maar als ik het niet doe dan gebeurt het helemaal niet. En van 1 keer overslaan komt 2 keer overslaan. De volgende stap is helemaal niet meer gaan. Afgelopen maandag ben ik om 6 uur gaan hardlopen. Snel douchen. Kinderen uit bed halen en naar school brengen en daarna zelf werken. Vandaag was ik vrij. Ik vind hardlopen pas leuk als ik de laatste stap heb gezet en heerlijk voldaan kan uitlopen Erg blij .
Daarom ben ik ook zo blij met dit sprintje. Ik wil natuurlijk hier niet gaan schrijven dat ik niet gelopen heb. Gelukkig houdt Sasa het 3x hardlopen per week ook vol zodat we elkaar kunnen motiveren. Dus Miep...schoenen aan en gaan. Geen excuses Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jul 2019 16:30    
Vrouw Weeggegevens   Miep77

Dieet: Gezonder eten Minder snacken en snoepen

Reageer met quote
Amy bedoelde ik juist, zucht..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jul 2019 17:13    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Wat fijn, Amy, dat het nu zo lekker gaat!!!! Als je weer in de goede flow zit dan gaat het ook steeds makkelijker. Mooi dat de weegschaal ook aangaf dat het goed gaat!

Met zo’n werklunch waar allemaal lekkers te pakken valt moet je hoofd er helemaal klaar voor zijn om te bedenken dat je goed en gezond wilt eten. En één speciaal iets is helemaal prima! ja ja, ik las dat je ook een fan van Mieke Kosters bent, dus je weet het wel hoe het zit met kiezen Erg blij Uitroep

Ik heb trouwens nog geen andere weegschaal, alleen nieuwe batterijen. Maar vanochtend deed die het weer niet, moet dus wel een nieuwe weegschaal kopen. Maakt dan ook niet zoveel uit als ik drie weken niet heb gewogen als er dan verschil tussen de twee weegschalen zou zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jul 2019 21:15    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Sasa, ben jij ook fan van Mieke? Ik vind haar heel erg goed. Al begint het nu allemaal wel erg commercieel te worden. Ik vind Beck's ook helemaal geweldig. Die twee hebben heel veel overeenkomsten. Beck's heeft voor 6 weken lang elke dag een opdracht die je moet volgen. Binnenkort wil ik nog eens een poging wagen om echt alle opdrachten uit te voeren.

Bij de dieetclub waar ik op vrijdag ga wegen hoor ik ook veel Mieke terug. Kies voor alleen maar 10en Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jul 2019 21:23    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Miep77 schreef:
snap niet hoe jullie dat voor elkaar krijgen sochtends. Moeten jullie daarna ook nog kinderen naar school brengen en werken enzo?
Vanavond wel weer sporten gelukkig, dat doe ik altijd trouw! (Ik word zelfs een beetje humeurig als het niet lukt.

Als jij trouw s avonds sport dan is dat natuurlijk net zo goed als dat je dat s ochtends doet! Ik zou het s avonds niet kunnen. Dan heb ik het echt gehad.

Dat lopen s morgens past heel goed in mijn ritme: ik sta met mijn zoon op die om 7 uur de deur uitgaat. Daarna ga ik meteen hardlopen. Mijn werk begint om 9 uur, dat komt mooi zo uit. Op maandag begin ik later daarom loop ik op maandag of zaterdag wat langer en anders een half uur. Nu ik het al weer een poos regelmatig doe merk ik dat ik steeds met meer plezier loop en dat het niet meer zo zwaar is als in het begin. Maar het mooiste is inderdaad daarna, als je gedoucht hebt en je fit voor de rest van de dag voelt!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jul 2019 21:25    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Amypower schreef:

Bij de dieetclub waar ik op vrijdag ga wegen hoor ik ook veel Mieke terug. Kies voor alleen maar 10en Erg blij

Goede insteek! Ik heb het boek ‘Het geheim van slanke mensen’ gelezen. Dat vind ik het beste afvalbeleid ooit!! Kreeg eerder de nieuwsbrief van Skinnyminds en op FB maar dat vind ik nu ook inderdaad te commercieel. Becks ken ik niet. Is er daar ook een boek van kan je wat op internet vinden?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jul 2019 21:29    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 20, 21, 22  Volgende
Pagina 21 van 22