Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hardloopsprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoe ging het gisteren? Is het nog gelukt?

Bij mij lukt het evenmin. Gisteren was echt een slechte dag. Ik ging vanochtend op de weegschaal staan en het was 86 kg!!! 2,6 kg meer dan drie dagen geleden.ik weet natuurlijk ook dat het grootste gedeelte dan vocht is, maar dit wil ik gewoon niet! Je hebt helemaal gelijk: als je een keer verkeerd bezig was dan moet je lichaam weer opnieuw afkikken. Vandaag dan weer een nieuwe poging!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 jun 2019 8:06    
Vrouw Weeggegevens   Amypower
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Beck's dieetoplossing en Mieke Kosters

Reageer met quote
Was ik bezig met een verhaal, komt er telefoon doorheen. Weg tekst Erg blij .

Wat balen dat je zoveel vocht vast houdt. Dat werkt inderdaad totaal niet motiverend. En 2,6 kg is best veel. Dan zit je kleding gelijk niet meer lekker. Maar je niet laten ontmoedigen. Elk nadeel heeft zijn voordeel..binnenkort weer een grote klapper naar beneden.

Hier gaat het weer de goede kant op. Ik wil nu ook echt afvallen. Al jaren neem ik me voor om tijdens de vakantie af te vallen. Sommige collega's zie ik weken niet en het lijkt me heerlijk om ze dan weer terug te zien terwijl ik zichtbaar slanker ben geworden. Helaas lukt het elk jaar niet. Maar dit jaar wil ik echt anders. Hopelijk gaat het met behulp van dit sprintje en wekelijks wegen in die weeggroep lukken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 jun 2019 19:18    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Toch ben je nu al zowat 5 kg afgevallen. Dat is vast wel te zien! Maar ik snap wat je bedoelt met de collega’s die je langere tijd niet ziet en die het dan mooi op gaat vallen dat je ‘zomaar’ heel veel bent afgevallen. Mijn familie woont in het buitenland. Ik heb ze half april voor het laatst gezien. Ik zou ze ook graag willen verrassen met een slankere versie van mezelf!

Hoe wil jij het aanpakken verder? En wat denk je te doen met ijsjes, terrasjes, wijntjes enz?

Ik heb vanochtend 50 minuten hardgelopen, 7,77 km. Ik begon om 8 uur en het was al aardig warm. 721 kcal verbrand. Ik ben vandaag een slimme en verstandige meid die dit niet weer compenseert door te snoepen maar ik eet zoals het de bedoeling is!!!! Vanavond zal ik het je laten weten of het is gelukt.

Jij nog hardgelopen? En weer je vleugeltjes meegenomen voor het halen van zo’n fenomenale snelheid als afgelopen keer Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 29 jun 2019 11:29    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren ging goed en vandaag tot nu toe ook. Ik heb nog geen tijd gehad om te gaan hardlopen. Vandaag met mijn dochter naar een skeelerwedstrijd geweest. Met deze hitte (nergens was schaduw te bekennen) racen op warm asfalt en een helm op je hoofd. Dat was voor haar even afzien. Maar gelukkig ging het goed.

Maandag ga ik het hardlopen weer oppakken. Ik denk dat ik de komende tijd 's morgens ga lopen. Dat beviel wel goed.

De planning voor de vakantie...gewoon houden aan mijn schema. Alcohol drink ik op zich bijna niet. Ik hou het meestal bij cola light. Ijsjes worden festini perenijsjes of af en toe een softijsje. Mijn grootste uitdaging gaat zitten in het avondeten. Niet voor gemakkelijk (lees patat) gaan maar koken. Hoe ga jij het aanpakken? Voor jou is het al bijna tijd om je koffers te pakken he.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 29 jun 2019 15:32    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Blij voor je dat het gisteren en vandaag weer goed ging! Bij mij vandaag gelukkig ook!

Inderdaad nog een weekje, over een week hoop ik rond deze tijd aan het Gardameer te zitten Erg blij Maar eerst zal het nog wel druk worden: het werk afronden, lijstjes maken wat mee moet, nog de laatste dingetjes kopen, koffers inpakken.

Mijn uitdaging in de vakantie zijn avonden zonder teveel gesnoep, en dan bedoel ik een wijntje met nootjes en overdag een ijsje uit de ijssalon. Ik denk dat ik mezelf per dag 1 extraatje toesta: dus of een ijsje of een wijntje (zonder nootjes). Het warme eten is voor mij niet zo’n probleem. Ik kook graag en zo goed als altijd gezond.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 29 jun 2019 22:17    
Vrouw Weeggegevens   Miep77
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezonder eten Minder snacken en snoepen

Reageer met quote
Hallo,
Hebben jullie nog plaats voor iemand erbij?
Ik ben een jaar geleden begonnen met sporten en afvallen (geen echt dieet, maar vooral minder snaaien). Ik had echt jaren niet gesport, maar nu heb ik de smaak weer te pakken! Ik probeer 3x te sporten, waarvan 1x hardlopen. Maar juist het hardlopen schiet er weleens bij in, vanwege drukte met werk en gezin.
Hoe vaak sporten / hardlopen jullie?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 jun 2019 8:16    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Miep, Uiteraard hebben we plaats voor je. Juist heel gezellig als je mee wilt doen. Sasa en ik zijn hier eigenlijk maar met z'n 2en. Dit sprintje loopt wel bijna af, maar Sasa gaat een nieuw sprintje aanmaken waar we verder in kunnen schrijven.

We proberen allebei 3x per week te lopen en daarnaast op onze voeding te letten. We proberen hier zoveel mogelijk te schrijven en elkaar zo te motiveren om de koekjes te laten staan en de hardloopschoenen aan te trekken.

Welke sporten doe je naast het hardlopen? En heb je een vast schema van wanneer je wat gaat doen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 jun 2019 9:31    
Vrouw Weeggegevens   Miep77

Dieet: Gezonder eten Minder snacken en snoepen

Reageer met quote
Hoi Amy,
Het viel me inderdaad op dat de laatste paginas alleen door jullie bemand waren Lach
Maar ik had niet verder terug gelezen.
Ik sport 2x per week in groepsverband: bootcamp en/of crossfit. Dit bevalt me erg goed. Ik heb geen vast schema, wel voorkeursdagen woe-zat-zon (afhankelijk van werk en andere afspraken). Hardlopen probeer ik op de dag dat de groepsles niet lukt. Soms doe ik mee met loopjes in de buurt, dan heb ik meteen een stok achter de deur! ;-)
Lopen jullie altijd alleen, of met iemand anders?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 jun 2019 13:07    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Miep,
Leuk dat je wilt aanschuiven! Ik stuur aan het einde van de week een link voor een nieuw hardloopsprintje, dan kan je bij het nieuwe sprintje mee doen. Met dit sprintje heeft het niet meer zoveel nut.

Je bent goed bezig met 3x per week trainen! Dat proberen Amy en ik ook aan te houden. Wat is de afstand die jij hardloopt?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 jun 2019 13:44    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag tot nu toe goed met eten. Morgen weer de hardloopschoenen aan. Ik laat het schema dat ik laatst heb gevonden nog maar even in de kast liggen. Aankomende 2 weken zijn zo rommelig. En dan komt ook de vakantie eraan. De komende 8 weken ga ik voor 2x 30 minuten en 1x 40 minuten per week. Ik denk dat ik vooral 's morgens om 6 uur ga lopen. Dat beviel de afgelopen keren wel. Ben ik mooi voor de rest van de dag klaar. Gelukkig hebben ze deze week geen tropenrooster meer op school. Gaan de kids weer gewoon om half 9 naar school ipv 8 uur. Heb ik toch weer een half uurtje speling.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 jun 2019 18:12    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
Pagina 19 van 22