Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hardloopsprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Met de perenijsjes heb je het dan beter gedaan dan ik - ik ben gisterenavond nog voor een Magnum gezwicht... om te bedenken dat dat waarschijnlijk net zoveel calorieën waren dan dat ik net met hardlopen heb verbrand. Behoorlijk stom dus! Vandaag weer beter, dat gaat ook wel lukken!!! Heb namelijk gisterenochtend even op de weegschaal gestaan en zag toen 83 staan!!! Dat wil ik zeker morgen kunnen noteren hierzo!

Het lopen daarnet ging trouwens beroerd. Ik wilde dus 8 km maar heb 2keer afgekort zodat het uiteindelijk 6,1 zijn geworden (in 40 minuten). Ik begon om half 8 te lopen en dat was echt al te laat. Volgende keer dus echt nog vroeger!

Fijne week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 jun 2019 8:20    
Vrouw Weeggegevens   Amypower
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Beck's dieetoplossing en Mieke Kosters

Reageer met quote
Wow, 83!! Dat is een mooie hap eraf!!

Jammer dat het hardlopen niet ging zoals jij het wilde maar 6 kilometer is toch behoorlijk ver. En met deze hitte beter iets dan niks.

k stond om 6 uur buiten om te gaan lopen. Ik heb het bij 30 minuten gehouden. Vind het ook ver zat Erg blij . Mijn horloge was ook helemaal van slag. Gaf aan dat ik ruim 5 km heb gelopen. Opeens zag ik dat ik 14 km per uur liep. Dat klopt dus echt niet. Maar geeft niet. De 30 minuten kloppen wel en daar ging het om.

Net al even boodschappen gedaan nu inloggen om te gaan werken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 jun 2019 8:54    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Petje af, om 6 uur al hardgelopen! Goed begin van je dag en de week, hè!
Boodschappen doen staat hier ook nog op het programma. Wasje draait al, wat rommelen in huis - maandagochtend ben ik vrij.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 jun 2019 9:33    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik moet wel heel erg wennen aan dat tropenrooster. Ik had in mijn hoofd dat de kinderen om 8 uur naar school moesten maar er even geen rekening mee gehouden dat we dan ook eerder weg moeten. Nu moeten ze ook overblijven (normaal niet) dus ook nog snel even boterhammen gesmeerd. Morgen toch even wat beter rekening mee houden.

Ik ga zo ook maar eens een was in de machine gooien.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 jun 2019 9:40    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Gelukkig kon ik me vandaag weer goed aan mijn eetschema houden. Ik heb vanmiddag nog cornetto’s gekocht en aan iedereen uitgedeeld maar mezelf overgeslagen. Nu ben ik wel erg benieuwd naar het resultaat morgen. Als je zo vol goede verwachting bent, dan zou het nog wel eens tegen kunnen vallen. We zullen het zien.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 jun 2019 22:32    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag een ijshorentje met 1 balletje ijs gegeten. Voor de rest netjes. Met een tropische dag mag dat wel vond ik zo.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 jun 2019 21:11    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Gisterenavond toch nog weer de mist in gegaan en nog een cornetto opgesnoept! De oude valkuil: als het goed gaat met gewicht verliezen dan wordt ik te makkelijk. Mijn voornemen voor de rest van de week is dan ook om me streng aan mijn schema te houden. Ik wil gewoon dit sprintje mooi afsluiten en nog een kilo minder zou wel erg naar mijn wens zijn!!

Vanochtend 30 minuten hardgelopen. Snelheid 9,4 km/uur. Dat kan beter maar ook slechter. Misschien zaterdag maar voor het eerst voor 10 km gaan. Dat laat ik nog een beetje van het weer afhangen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 jun 2019 14:46    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Maar 1 cornetto teveel gehad? Dat is toch super goed!! En ook nog hard gelopen. Ik vind het super knap.

Hier gaat het niet echt lekker. Gisteren teveel gegeten. Vanochtend vol goede moed opgestaan om te gaan hardlopen, maar helaas aardig wat buikpijn. Heb het hardlopen toen toch maar over geslaan. Ook vandaag weer teveel gegeten (tja als je eenmaal weer in de verslaving terecht bent gekomen, dan moet je opnieuw beginnen met afkicken).

Maar nu moet het roer echt om. Dan maar even streng. Ik moet gewoon weer even door die fase heen. Echt even net als een junkie afkicken Erg blij . Dit sprintje ga ik niet positief afsluiten, maar vanaf morgen ga ik de komende 8 weken er hard tegen aan. Die kilo's moeten er af!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 jun 2019 22:06    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ken je Brosse Eierkoek van Bolletje?? Nooit aan beginnen. Zeeeeer verslavend!! Gelukkig is het pak op!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 jun 2019 22:09    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Bijna 11 uur. Tot nu toe gaat het goed. Ga me vandaag netjes aan mijn eetschema houden. Kom maar op met die afkickverschijnselen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 jun 2019 10:53    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
Pagina 18 van 22