Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hardloopsprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 20, 21, 22  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Vanochtend 4,86 km gelopen, dat is 100 m meer dan woensdag! Heel blij!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 jun 2019 7:43    
Vrouw Weeggegevens   Amypower
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Beck's dieetoplossing en Mieke Kosters

Reageer met quote
Jeetje, wat ben je goed bezig!!! Nog maar een klein stukje en je zit op 5 km !! Kan nu niet lang meer duren voordat het gaat lukken.

Als je Zwolle in rijdt dan zie je het grote gebouw vanzelf. Het staat aan de snelweg gelijk als je Zwolle binnen komt. Kan niet missen Erg blij

Hier gaat het even niet goed. Woensdag heel druk geweest en van de ene afspraak naar de andere. En dan tussendoor stressen of je het wel gaat halen. Donderdagochtend wilde ik gaan hardlopen maar had ik ook veel te doen. Het vervolgens uitgesteld tot de avond en dan met hoofdpijn op de bank liggen. Ik merk gewoon dat ik echt moet opletten met dat stressen en niet teveel moet doen. Veel eerder "Nee" zeggen, maar ik vind het allemaal ook veel te leuk om te doen. Ik merk ook dat ik me totaal niet kan concentreren en vergeet ook heel veel. Dingen als waar ik mijn auto nou ook al weer heb neer gezet. Gisteren had mijn oudste haar laatste kinderfeestje. Ik wilde eigenlijk daarvoor nog hardlopen maar toch besloten het niet te doen. Even rustig aan. We gingen naar hellendoorn. De kinderen gingen zelf op pad en ik met een boek op het terras. Het moet echt even anders. Dit weekend nog even rustig aan en dan volgende week echt gezond gaan doen. 3x per week hardlopen, gezond eten, voldoende fruit rn groente maar wel alles gepland en met minder stress

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 jun 2019 6:46    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ha, dat dacht ik al, dat het één van die gebouwen zou zijn als je Zwolle binnenrijdt!

Jammer dat het even.niet zo goed gaat. Wij moeders met kinderen willen en moeten veel ballen gelijktijdig in de lucht houden en we willen dingen ook nog eens allemaal heel goed doen. Van de mensen met een burn-out zijn de meesten dertigers en vrouw. Dat vraagt inderdaad om goede keuzes te maken. Wat zijn de belangrijkste dingen, wat kan minder, waarmee kan je beter stoppen, welke dingen kan je combineren, wat kan je delegeren, waarvoor hulp zoeken? Ik hoop dat het je lukt om de stres wat te beperken!

Misschien moet je maar voor het sporten de lat niet te hoog leggen en 2 keer per week gaan? Dan ga je weliswaar minder hard vooruit als dat je drie keer gaat, maar het is alsnog prima.

Hier verder niet zo veel nieuws. Eten gaat deze week goed. Nu in het weekend vind ik het vaak wat lastiger, maar ik hoop dat ik dat ook goed doorkom.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 jun 2019 8:39    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vanmorgen maar weer eens op de weegschaal gestaan. Uiteraard was die weer flink hoger dan vorige week. Schoot me opeens te binnen dat ik hier al een tijdje mijn gewicht niet had door gegeven. Dat geeft ook wel aan dat ik er ook niet echt meer mee bezig ben. Vanaf vandaag wil ik toch echt weer de focus op afvallen. Wel 3 keer per week blijven hardlopen. Juist omdat dat gezond voor me is. Het zijn vooral de dingen er omheen die minder moeten.

Vandaag eens even weer een eetplan schrijven voor deze week en me er dan ook netjes aan houden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 jun 2019 7:37    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Goed zo, Amy schouders eronder en de laatste week van dit sprintje nog even knallen! Wat je snel bent aangekomen raak je ook snel weer kwijt, dus min 1,5 kg is misschien wel haalbaar als je je nu weer een week goed aan je schema houdt en ook nog 3 keer gaat hardlopen.

Ik wil morgenochtend ca 8 km lopen maar besef dat ik dan echt wel vroeg moet gaan. Misschien ook maar een keer hardloppshirts zonder mouwen kopen, die heb ik nog.niet.

Ik merk nu dat ik met de warmt minder trek heb. Dat is alleen maar mooi! Maar ik ben wel snel duizelig als ik ga bukken, dat wijt ik een beetje aan het gewichtsverlies, want andere jaren had ik dat niet zo in die mate.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 jun 2019 14:03    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Tot nu toe gaat het hier goed. Scheelt echt als je er weer even de focus op hebt. Deze week moet ik wel ongesteld worden dus ik verwacht dat het niet hard naar beneden zal gaan. Maar geeft niet. Gewoon weer volhouden en geduld hebben.

Denk dat het inderdaad deze week vroeg opstaan wordt om lekker te lopen. De kinderen hebben deze week een tropenrooster en moeten al om 8 uur op school zijn. Ik pak deze week gewoon 3 x 30 minuten.

Knap dat je morgen 8 km wilt lopen. Gaat vast goed komen. Wel goed oppassen met die duizeligheid he. En goed water blijven drinken.

Nog maar 1 weken sprinten? Jeetje, gaat echt snel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 jun 2019 14:36    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mooi dat het nu weer goed gaat! Het is gewoon een ‘hoofdkwestie’ en je hebt het helemaal zelf in de hand! eigenlijk wilde ik hierna nog niet meteen een nieuw sprintje aanmaken omdat ik eerst op vakantie ga. Maar we zijn wel een goed team (met z’n tweeën Cool) Wat vind jij, meteen een nieuwe sprint erachteraan om het niet te laten indutten?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 jun 2019 14:52    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
We kunnen dit sprintje niet verlengen he? Ik zou in dat geval gewoon een nieuw sprintje aanmaken. Is toch een extra stok achter de deur.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 jun 2019 15:14    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Het kan om maximaal nog 1 week verlengd worden. Dan maak ik hierna toch maar meteen een nieuwe aan, hoor. Ik kan dan alleen 2 keer niet wegen, maar dat is natuurlijk geen ramp. Wel verder schrijven hoe het met het eten en hardlopen gaat.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 jun 2019 15:45    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik vind het schrijven over het eten en hardlopen eigenlijk veel belangrijker dan het wegen Lachen . Als we ons netjes houden met eten en hardlopen dan komen de kilo's vanzelf wel.

Dochterlief kwam net van kamp en zat heerlijk dramatisch te zeuren om patat. Maar helaas voor haar. Patatperiode is nu echt afgelopen.

Ik ga zo even een perenijsje pakken. Een heel pak speciaal voor mij alleen gekocht Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 jun 2019 18:31    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 20, 21, 22  Volgende
Pagina 17 van 22