Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hardloopsprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 20, 21, 22  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Amypower
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Beck's dieetoplossing en Mieke Kosters

Reageer met quote
Goedemorgen Sasa, het is MAANDAG!!! Vandaag staat er voor jou weer hardlopen op het programma

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 jun 2019 7:52    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Goedemorgen Amy! Jaaaaa, ik heb al gelopen, vanochtend om kwart over 7 al. Gedoucht, boodschappen gedaan, een was gedraaid, lekker actief en tevreden met mezelf Erg blij

Het was goed om nu weer te lopen. Hoe langer je wacht, hoe moeilijker het wordt. Tempo was niet geweldig, ik voelde ook nog mijn benen van het fietsen zaterdag, maar maakt niet uit. Wat telt is dat ik 30 minuten heb gelopen! Vandaag ook maar heel goed opletten met eten. Ik hoop dat ik dan niet ben aangekomen, maar een rood vakje zou eigenlijk wel terecht zijn...

Een goede start voor de nieuwe week! Jij ook: weer helemaal ervoor gaan, hè!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 jun 2019 9:03    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik zie net dat een heel stuk van mijn tekst is het vorige berichtje is weg gevallen Erg blij

Wat ben je al goed bezig vandaag!! Dat zal vast een heel lekker gevoel geven. Dat je je benen voelt is inderdaad logisch maar 30 minuten heb je maar mooi weer te pakken. Knap hoor. Nu deze week samen knallen. Ik ga ook weer erg opletten op het eten. Hopelijk gaan de kilo's er dan weer af.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 jun 2019 9:11    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Als je andere smillys dan die hiernaast gebruikt dan valt de tekst daarna weg. Dat had ik ook eens eerder.

Vandaag heb ik super goed opgelet met eten. Ik had rond een uur of 4 echt honger maar at toen een halve mango en kon het daarna gelukkig volhouden tot het eten om kwart voor 7 op tafel stond.

Succes met je hardlopen morgen! Volgens mij kan je maar het beste heel vroeg of laat gaan. Ik zag 27 graden staan bij de weersvoorspellingen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 jun 2019 22:29    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hardlopen zit er al weer op. Vanochtend was ik om 6.15 uur aan het lopen. Heerlijk temperatuurtje en lekker rustig buiten. Dag 1 van mijn nieuwe schema zit er al weer op.

Wat eten betreft vind ik het iets lastiger. Maar vandaag weer een nieuwe kans. Heb al boterhammen gesmeerd om mee te nemen naar het werk. Het zonnetje schijnt dus lekker op de fiets naar het werk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 jun 2019 7:00    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
-0,9 kg!!!! Wat een verrassing is dat telkens om op de weegschaal te staan Geschokt 3 weken lang meen ik dat het toch echt minder moet zijn geworden en ik blijf gelijk, nu had ik verwacht om te zijn aangekomen en er is bijna 1 kg eraf! Maar goed, het voelt onverdiend maar is natuurlijk wel motiverend!

Vandaag is onze trouwdag. Ik ben nu nog een hartjes aardbeientaart aan het bakken voor manlief. Ik denk dat we daar vandaag nog wat samen van zullen opeten (1 klein stuk hoor, ik dan in ieder geval, mijn man mag de rest Lachen ) en vanavond gaan we uit eten. Daar is het dan wat opletten geblazen met toertje. Maar ik zal voor iets van vruchtensalade of koffie kiezen.

Goed bezig, Amy, dat je al om kwart over 6 hebt gelopen voor dat je naar je werk moest! Daardoor voel je je de rest van de dag zo goed!! Het is echt de moeite waar om hiervoor wat eerder uit je bed te komen. Knap zeg, en dan ook nog fietsen naar je werk!

Toen ik zaterdag fietste gaf Runkeeper aan dat ik 1.160 kcal had verbruikt! Dat is dan ook nog mooi calorieën verbranden! Hoe ver is het naar je werk?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 jun 2019 7:05    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
We hebben super lekker gegeten vanavond maar het waren telkens kleine porties. Al met al valt de schade wel mee vandaag.

Morgenochtend weer hardlopen. Ben jij vandaag nog geweest?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 jun 2019 21:18    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gefeliciteerd met je trouwdag. Hoe smaakte de taart? Wat knap dat je het netjes hebt gehouden in het restaurant. Ik vind dat altijd zo lastig. Je betaalt best veel geld en dan ga je minder eten. Dat is een combi die er bij mij niet echt in kan.

Het wordt vandaag alweer lekker warm. Hopelijk is het straks niet te warm om te lopen.

Gisteren had ik op mijn werk een ontruiming. 36 trappen naar beneden. Tegenwoordig heeft de directie besloten dat onze laptops mee moeten bij een calamiteit (dus niet alle medewerkers zo snel mogelijk naar buiten, maar eerst je laptop pakken en mee nemen). Zorgt weer voor wat extra kilo's om mee te nemen. Iedereen was aan het klagen over de ontruiming, maar ik vond het prima. Heerlijk een uurtje in de baas zijn tijd lekker buiten op een bankje zitten wachten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 jun 2019 5:56    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dom dat ik vroeg op je nog ging hardlopen, dat had je s morgens al gedaan... kwam zeker door het wijntje dat ik ophad, hihihi!

De keuze gisteren in het restaurant was heel makkelijk: er was geen keuze - het was een 4 gangen verrassingsmenu. Maar het was behoorlijk ‘haute cuisine’, dus kleine porties.

Terwijl ik dit schrijf loopt het zweet nog in mijn ogen. Rarara hoe dat komt Cool ben net terug van 30 minuten lopen. En ondanks de warmte toch eindelijk weer eens in een wat hoger tempo: 4,76 km. Dus nu nog 240 m erbij voor 10 km/uur. Of dat de komende twee weken nog lukt betwijfe ik een beetje. Hooguit als ik gelijktijdig ook nog eens 2 kg afval of zo. Ik ben nu in ieder geval weer gemotiveerd!

Heel erg bedankt voor je support hier! Zonder dat was ik nergens! Fijne zomerse dag nog!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 jun 2019 7:07    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Als ik eens een keer naar Zwolle rijdt zal ik uitkijken welk gebouw daar 18 verdiepingen en meer heeft Lach ik denk niet dat dat er heel veel zijn. Lekker sportief dan op je werk en ook nog genoten in het zonnetje op een bankje!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 jun 2019 7:11    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 20, 21, 22  Volgende
Pagina 16 van 22