Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hardloopsprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 20, 21, 22  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Amypower
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Beck's dieetoplossing en Mieke Kosters

Reageer met quote
Het was de bedoeling om vanochtend te gaan hardlopen maar ik heb me een beetje verslapen. In eerste instantie wel wakker geworden van de wekker, maar daarna weer in slaap gevallen. Aangezien het 's middags warm zou worden heb ik het hardlopen maar naar morgenochtend verzet.

Vanavond toen ik in de tuin zat bedacht ik me hoe blij ik morgen zou zijn als ik vanavond al had gelopen. Snel mijn schoenen aangetrokken en op pad. Lekker rustig begonnen. 7,8 // 7,9 km per uur. Na een tijdje merk ik dat ik vanzelf ietsjes sneller ga. Ondanks dat ik in het begin achter loop op mijn schema, loop ik aan het eind steeds ongeveer dezelfde tijd. Vandaag 6.4 km in 46,45. Als ik deze tijd over 2 weken ook loop dan ben ik helemaal blij.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 jun 2019 21:27    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Mooi, hè, dat het hardlopen steeds meer vanzelf gaat! Ik bedoel dat je ongemerkt toch een mooi tempo loopt en het steeds langer volhoudt.

Ik ging vanochtend weer. Mogelijke start gehad met hele zware benen, maar toen ging het gelukkig steeds beter. Ben weer 30 minuten gelopen in 9,3 km/uur,

Ik vind het een goed idee om de weegschaal een poosje te laten staan. Ik wil me nog wel morgen wegen. Het kan namelijk niet anders of ik ben aangekomen. En deze keer helemaal terecht. Gisteren was ik weer fout bezig. Dan wil ik de schade nu wel onder ogen zien. En dan voor juni nu weer stinkend mijn best doen. Ik heb een lijstje gemaakt voor elke dag tot eind juni. Hierin 3 keer hardlopen/week gezet. Dan een krul voor het eten volgens schema en een extra kolom voor 1 extra per dag en twee extra’s voor zondag. En extra kan van alles zijn: een klein ijsje, een paar blokjes chocolade, gebak, wijn, patat. Niet dat ik op voorhand elke dag een extraatje wil nemen, maar ik denk dat het goed werkt als ik weet dat dat mag. Maar dan ook beperkt, en niet: één keer fout dus mag de rest van de dag dan ook verder fout. Vervolgens pas over 3 weken weer wegen.

Ben je trouwens met een harnas aan op de weegschaal gaan staan, Amy? 9 kg aankomen kan gewoon niet!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 jun 2019 9:31    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wat goed dat je vanochtend al weer gelopen hebt. Gelijk de week goed begonnen.

Mooi schema. Heel toevallig heb ik vanochtend ook een schema gemaakt. Het ontbijt, de lunch en de tussendoortjes zijn elke dag hetzelfde. Niet echt gevarieerd maar wel even lekker makkelijk en praktisch. Avondeten moet ik nog even bedenken. 3x per week hardlopen en op de dagen dat ik loop mag ik ook wat extra's eten. Omdat ik klein ben mag ik ook maar weinig calorieen hebben. Vandaar alleen iets extra's met hardlopen. Kijken of we dit vol kunnen houden en dan over 3 weken wegen.

Ik denk trouwens wel dat ik dan ben afgevallen vergeleken met het getal dat nu op mijn ticker staat. Als jij niks gezegd had was het me helemaal niet opgevallen. Ik heb al gevraagd of ze het willen wijzigen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 jun 2019 13:42    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Jeetje, wat is het moeilijk om me aan mijn schema te houden. Ik heb zo veel zin in wat lekkers. Ben echt aan het afkicken. Nog maar weer een pot thee zetten. Straks vroeg naar bed en dan zit deze dag er weer op Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 jun 2019 19:59    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Volgens mij heeft dat ook met je hormonen te maken, wel of niet (makkelijk) kunnen weerstaan aan verleidingen. Ben nu eindelijk ongesteld geworden en vandaag kostte het me geen enkele moeite om me aan het eetschema te houden. Maar de dagen hiervoor... ik had geen enkele zelfbeheersing en discipline meer. Je pakt het goed aan: thee en vroeg naar bed! Ik hoop dat het zo lukt!

Wat ga je ontzettend goed met afvallen! Een mooie neerwaartse lijn, dat dan toch!!

Bij mij is het op zich ook elke dag hetzelfde: als ontbijt havermoutpap met fruit, lunch zelfgebakken brood met een ‘smeersel’ en rauwkost, als tussendoortjes fruit, rauwkost of rijstwafels. Alleen avondeten varieert elke dag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 jun 2019 21:00    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Wat een mazzel, mijn gewicht is gelijk gebleven. De weegschaal ga ik nu voor 3 weken opbergen. Als ik dat niet doe dan moet ik er toch op staan. Dat ding heeft zo een enorme aantrekkingskracht!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 jun 2019 6:15    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Je bent dus helemaal niet aangekomen. Wat ontzettend goed!! Nu inderdaad de weegschaal 3 weken op vakantie sturen. Hier gaat hij ook aan de kant.

Vanavond hardgelopen. Was geen succes. Bij de 1ste stap had ik het gevoel dat ik 20 kilo zwaarder was geworden. Zware benen maar ook het gevoel alsof mijn buik ontzettend dik was. Onderweg wel 100 keer mezelf afgevraagd waarom in dit doe. Na 22,5 minuten was ik er klaar mee. Ik ben toen gaan wandelen. Na een tijdje toch besloten om nog 7,5 minuten te gaan hardlopen. Het is dat ik al 3x de 6,4 km heb gelopen anders zou ik me na vanavond echt afvragen of me dat ooit zou lukken. Donderdag meer weer een nieuwe poging.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 jun 2019 19:45    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Wat jammer dat je moeilijk liep! Soms heb je dat - helaas! Zou het door het weer kunnen komen? Ik vond het vanavond heel benauwd. Ik hoor nu de eerste donderslagen. Zo meteen gaat het hier losbarsten met onweer. We hebben net de tuinstoelen binnen gezet, die worden anders door de tuin geblazen vrees ik.

Dag twee dat ik weer goed op schema zit met eten. Hier ben ik blij om! Morgenochtend weer lopen. Ben benieuwd!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 jun 2019 21:15    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb net 30 minuten gelopen. Dat ging prima. Wat was de lucht heerlijk fris na die regen vannacht!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 jun 2019 7:29    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goed bezig Sasa, al 2 dagen aan je dieet gehouden en al weer gelopen op de vroege morgen. Helemaal top.

Wat een wind vannacht he. Ging best wel even hard al was het eerder over dan dat ik verwacht had. Het is nu inderdaad heerlijk buiten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 jun 2019 7:36    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 20, 21, 22  Volgende
Pagina 13 van 22