Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

hangborsten van het afvallen.

Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw   pl
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker en meer sporten

Reageer met quote
hee meiden,

ik ben nu nog maar 1,5 kilo af gevallen,
maar mijn vriend maakt zich er zorgen over.
hij denkt dat mijn best wel volle borsten gaan hangen en verminderen.
maar zo heel veel hoef ik niet af te vallen. dus ik ben van mening dat het wel mee valt, toch krijg ik zorgen.
ik heb nu cup c, kan iemand me gerust stellen?

liefs.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger BerichtGeplaatst: vr 04 jun 2010 13:44    
Vrouw Weeggegevens   MyNameIsLaura
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik heb er geen ervaring mee, maar je kan altijd preventief opdrukken of gewicht heffen of iets dergelijks.. 'verstevigd' alles een beetje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 jun 2010 15:17    
Vrouw Weeggegevens   Assepoester
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
ja en dan zullen je borsten wat verminderen en wat gaan hangen, wat dan? Als je ouder wordt gaat dat toch wel gebeuren. Net als dat je vriend gaat inzakken trouwens. Wat is nu belangrijker, je gezondheid en lekker in je vel zitten of stevige en volle borsten? Sorry hoor als ik wat geirriteerd overkom maar ik heb zo'n hekel aan mannen die zich hier druk over maken. Het gaat om jou!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 jun 2010 16:34    
Vrouw Weeggegevens   Lissabon
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Cohen

Reageer met quote
je borsten zullen door t afvallen misschien kleiner worden, dat betekent niet gelijk dat ze ook gaan hangen
das misschien pas zo als je van heeeeeeeel groot naar klein gaat dan heb je vast wel wat overtollig vel.

je kunt wat borstspier oefeningen gaan doen .
verder je niet druk maken
vind t ook nogal een seksistische opmerking van je vriend

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 jun 2010 17:16    
Vrouw Weeggegevens   jg
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat arm

Reageer met quote
ik had ook c, nu b en dat vind ik niet erg. En tja ze hangen ook een beetje. Mijn vriend is alleen maar trots op me dat ik zoveel ben afgevallen en dat ik het volhoud, dat ik me zoveel beter voel, meer energie heb enz..
Ik vind ook dat je gezondheid belangrijker is dan het al dan niet gaan hangen van je borsten.

ik leek op een appel, nu op het klokhuis
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 05 jun 2010 9:37    
Vrouw Weeggegevens   chris3108
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: COHEN

Reageer met quote
ikzelf ben al verschillende malen veel afgevallen (min 30 kilo ) ,ook nu zit ik op min. 23 ,mijn borsten hebben erg veel baat bij een hele stevige sportbh ,die het als een harnasje inpakt ,
ook draag ik die bh 24 uur per dag ,alleen met douchen en vrijen gaat ie uit ,
klinkt raar ,maar het doet voor mij wonderen ,misschien is het ook iets voor jou ?
oh ja ,mijn maat wisselde van E naar B en weer terug , toch mag ik zeggen dat ik mooie borsten heb (nog steeds Schaam Schaam )

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 jun 2010 12:43    
Vrouw Weeggegevens   Carmona

Reageer met quote
ik denk ook dat je borsten niet gaanhangen van 10 kilo afvallen ik denk zodra je veel meer af valt en je doet geen oefeningen en je hebt een slecht zittende bh dat je dan slappe borsten krijg, ik ben u bijna 10 kilo kwijt en mijn borsten zijn wat kleiner geworden maar verder zijn ze niets veranderd en ik ben het helemaal met Assepoester eens, je gezondheid is belangrijker dan je borsten die wat gaan hangen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 06 jun 2010 12:56    
Vrouw   pl
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker en meer sporten

Reageer met quote
ik had hier mijn vriend van verteld en dit is zijn commentaar:

Het was niet seksistisch bedoeld,ik had alleen gehoord van
bepaalde vrouwen dat het een bij effect KON zijn.dus ik zei
daar wat over. Dus tegenover alle vrouwen daar, Ik bedoelde er dus niks mee =o dus svp mij geen seksist noemen over niks. Ik vind het geweldig dat mijn vriendin dit doet,en zich er goed over voelt,en ben super trots op haar.Dus dat is mijn statement, Suc6 aan iedereen hier!

liefs.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 06 jun 2010 15:58    
Vrouw Weeggegevens   Assepoester
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vriend van Punkxgurl: ik ben blij dat je de evt. bijwerking kennelijk toch geen probleem vindt. Super dat je nog een reactie geeft, een echte vent!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 jun 2010 16:26    
Vrouw Weeggegevens   Greetje
† IN MEMORIAM

Dieet: Sleeve en lowcarb

Reageer met quote
Niemand kan je geruststellen. Als je afvalt dan is het logisch dat er iets niet meer zo strak in het vel zit.Dat moet je op de koop toe nemen. Gewoon gezond blijven eten en blijven sporten. Doe maar wat krachttraining en borstspieroefeningen Erg blij

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 07 jun 2010 7:06    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3