Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Hallo

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   gertruda1982
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo ik ben gertruda ik ben 34 jaar uit veendam en was er in 2011 ook al eens maar nu moet echt het roer om.
Het word tijd om aan mezelf te werken en weer een knappe actieve moeder te worden en geen saaie bankhangende moeder.

Sinds 3 jaar een leuke vent samen hebben we 5 Kids hij 3 ik 2. En dat gaat hartstikke goed samen. Na jaren ploeteren komt er nu ook eindelijk financieel een beetje lucht en overzicht kortom het word nu tijd om aan mezelf te werken.
Ik de laatste jaren behoorlijk aangekomen inmiddels weeg ik nu 86 kilo en dat moet terug naar in ieder geval 70 kg. Ik heb een heel mooi leren motorkap hangen en daar wil ik graag weer fatsoenlijk inpassen . Een mooi streven.

Ik ben vooral aan het sporten geslagen eerst alleen fitness met een pt. Maar nu ook de smaak van spinning te pakken en dat is zo verslavend. Dus ik sport nu minimaal 3 keer per week als het lukt vaker en dat geeft energie.

Ik wilde geen dieet waarbij ik van alles moest alen staan als brood etc. Ik wil Door normaal te eten af vallen. Natuurlijk wel de extras laten staan en de porties verminderen maar verder wil ik gewoon met het gezin meedraaien en dat gaat goed alleen savonds is een struikelblok dan heb ik de neiging om te gaan eten en dat moet ik mezelf afleren maar dat valt niet mee.

Zo een heel verhaal. Ik vind het leuk om jullie verhalen te lezen en herkenbare dingen te lezen. Nou zet hem op allemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 apr 2016 9:25    
Vrouw Weeggegevens   Arina91
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Gertruda,

Zo te zien ben je sinds 2011 wel afgevallen!
Leuk dat je zo fanatiek aan het spinnen bent, sporten is verslavend!!

Ik ben ook vooral van gewoon gezond eten aangezien ik inderdaad ook met iedereen mee wil kunnen eten en ik denk dat jij hetzelfde hebt aangezien je met je gezin eet.

Wat mij wel heel goed helpt is om bij te houden wat ik eet. Ik maak altijd een lijstje in mijn telefoon (zo heb ik geen excuus om het niet te doen) en kopieer ik het hier naar mijn dagboekje. Ik tel geen calorieën (meer), maar het geeft wel nog steeds een goed overzicht wat je per dag eet.

Veel succes gewenst Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 apr 2016 9:45    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hallo Gertruda, van harte welkom bij de weegclub.
Uit je voorstel bericht spat de vreugde van je leven vanaf echt super, je bent ook al goed begonnen zie ik want de weeg geeft al minder aan

Beheerder Ellen, Medebeheerder Kaatje, Moderator Dini

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

klik hier voor informatie over en dagboekjes in het subforum Gezond eten

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.
Om je alvast op weg te helpen volgt hier een beknopte info:

Tip: zorg dat in de titel van je dagboek je nickname of het woord 'dagboek' komt te staan, want alleen dan komt de link ernaartoe in je profiel te staan.

Ter motivatie kun je elke week op een zelfgekozen dag je gewicht insturen. Dat mag iedere week op een andere dag zijn, maar niet vaker dan 1x per week. De week start op zondag en eindigt op zaterdag.

Je kunt ook een ticker aanmaken, waarop je begingewicht en streefgewicht vermeld staan en waarop je kunt zien hoe ver je inmiddels gekomen bent. Voor meer informatie over de mogelijkheden klik hier

Ik hoop dat deze extra uitleg je helpt om hier een beetje wegwijs te worden.
En anders gewoon hier even vragen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 19 apr 2016 10:26    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Beheerder
Beheerder

Dieet: cohen

Reageer met quote
welkom Gertruda,je klinkt heerlijk gemotiveerd Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 20 apr 2016 14:19    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1