Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Hallo, ik ben nieuw hier!

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   EliseSissy
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: PowerSlim

Reageer met quote
Hallo Allemaal,

Na verschillende dieetpogingen ben ik gisteren weer met frisse moed begonnen aan een nieuw dieet: PowerSlim. Dit doe ik onder begeleiding van mijn diëtiste.

In de afgelopen drie jaar ben ik 22 kilo afgevallen. Dit heb ik voor elkaar gekregen met behulp van Weight Watchers én met een koolhydraatarm dieet onder begeleiding van mijn diëtiste. Dit is dezelfde diëtiste die mijn nu ook gaat begeleiden met PowerSlim.

In januari 2015 ben ik bevallen van een zoon en eigenlijk hoopte ik dat ik na de zwangerschap weer snel op mijn oude gewicht zou zijn. Helaas was dit niet het geval: inmiddels zit er weer 11 kilo aan. Ik moet er dus weer flink tegenaan en heb nu eindelijk (na zeven maanden) weer de motivatie gevonden om door te pakken.

Waarom PowerSlim? Omdat ik op dit moment, met mijn drukke leven (een baby en mijn baan van 32 uur) niet al teveel wil hoeven nadenken over mijn dagelijkse voedselinname en omdat ik hiermee geen excuses meer heb om me er niet goed aan te houden. ja, het kost me een bom duiten (!!) en er zijn goedkopere manieren om af te vallen, dat weet ik. Maar toch kies ik hiervoor. Ik moet me er nu gewoon écht aan houden, anders is het enorm zonde van mijn investering. Lach

Ik weet door ervaring dat koolhydraatvrij/arm goed werkt bij mij. Dus dat moest het nu ook weer worden. Daarnaast vind ik het ook belangrijk dat ik gezonde en essentiele voedingsstoffen binnen krijg. En een goede begeleiding heb als stok achter de deur. Crashen heb ik al genoeg gedaan, dus dat wil ik echt niet meer. Nee, ik kies nu voor PowerSlim omdat er tijdens het dieet ook heel bewust wordt afgebouwd en je toewerkt naar een normaal en gezond eetpatroon. En met mijn dieet-historie heb ik toch levenslang, daar ben ik me van bewust. Mijn lange-termijn-doel is om 40-45 kilogram af te vallen. Het is voor mij belangrijk dat het in het begin snel gaat, dat is goed voor mijn motivatie. En als het goed is en klopt wat ze bij PowerSlim beweren, moet dit me gaan lukken en kan ik na een maand mijn huidige spijkerbroek al naar het Leger Des Heils gaan brengen. Fingers crossed!

Nou... Een heel verhaal. Ik zal ook zo'n ticker aanmaken, zodat jullie kunnen zien of het me lukt.

Groetjes,

Sissy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 aug 2015 17:13    
Vrouw Weeggegevens   Odette
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Hallo Sissy, van harte welkom bij de weegclub.

Leuk!! Een jonge baby!! Snap dat je het druk hebt met kind en werk (en de rest Lachen) dus ik snap je keuze voor deze manier van afvallen. Straks kan je altijd weer kh arm oppakken.

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

klik hier voor informatie over en dagboekjes in het subforum Maaltijdvervangers (shakes)

Van links naar rechts:
Odette, Ellen,
Coby, Dini, Karin

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.
Om je alvast op weg te helpen volgt hier een beknopte info:

Tip: zorg dat in de titel van je dagboek je nickname of het woord 'dagboek' komt te staan, want alleen dan komt de link ernaartoe in je profiel te staan.

Ter motivatie kun je elke week op een zelfgekozen dag je gewicht insturen. Dat mag iedere week op een andere dag zijn, maar niet vaker dan 1x per week. De week start op zondag en eindigt op zaterdag.

Je kunt ook een ticker aanmaken, waarop je begingewicht en streefgewicht vermeld staan en waarop je kunt zien hoe ver je inmiddels gekomen bent. Voor meer informatie over de mogelijkheden klik hier

Ik hoop dat deze extra uitleg je helpt om hier een beetje wegwijs te worden.
En anders gewoon hier even vragen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
Odette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 29 aug 2015 8:45    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1