Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hallo ik ben Meeri

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Meeri
Weegclubfan voor het leven

Dieet: low carb

Reageer met quote
ja ja dan zal ik mij toch eindelijk maar eens voorstellen.
Ik ben Meeri. ik ben 47 jaar geleden geboren in Utrecht, heb een aantal jaren in Zwolle en Meppel gewoond en woon nu al 20 jaar op Aruba.
Ik ben getrouwd met Rudy, hij is geboren op Aruba maar wegens studie zat hij in Nederland en daar hebben wij elkaar ontmoet en zijn nu al 26 jaar getrouwd. We hebben een zoon van 22 hij is in Meppel geboren en we hebben een dochter van 17 (op 7 mei wordt zij 18 jaar) en zij is op Aruba geboren.
Ik heb in de Margriet of Libelle over Atkins gelezen en ben verder gaan zoeken op internet. Op 17 januari 2004 ben ik begonen. Ik woog toen 76 kg en vandaag woog ik 69.5 kg. Ik ben dus 6.5 kg afgevallen in ruim 14 weken. Niet spectaculair maar wel heel gelijdelijk en ik ben er maar wat blij mee. Eerst heb ik bij het atkinsforum gelezen en daar kwam ik de weegclub tegen. Ik ben al een poosje lid en lees bijna elke dag mee. Heel af en toe heb ik gereageerd. En nu vond ik het tijd dat nu eens officieel te doen. Ik vind het een beetje eng, ben niet gewend op een forum te schrijven.

Ik ben hartstikke blij met dit forum. Ook al reageerde ik niet zelf, door het lezen van alles heb ik heel veel steun ondervonden.
Heel hartelijke groeten van Meeri
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 26 apr 2004 23:33    
Vrouw Weeggegevens   Jose
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cambridge Dieet

Reageer met quote
Hoi Meeri

Van harte welkom op ons forum.

Je zegt dat je het een beetje eng vind op het forum, dat had ik in het begin ook. Maar door een ander forum heb ik Ellen leren kennen en zie hier, nu hebben we samen een site en een forum. Achter al die namen schuilen echte mensen zoals jij en ik. Mensen die graag wat aan hun gewicht willen werken en hier steun van elkaar krijgen.We zitten allemaal in het zelfde schuitje toch.
Mocht je vragen over hebben, mag je ze altijd stellen . Er is hier altijd wel iemand in de buurt die je vraag kan beantwoorden.

Ik hoop veel van je te zien en te horen op het forum.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 26 apr 2004 23:41    
Vrouw Weeggegevens   Sylvia2
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
hoi meeri,
je gaat al fantastisch, goed hoor! Heel veel succes met afvallen en veel plezier ophet forum. Uiteraard niet alleen plezier, maar dat zal je ondertussen wel weten, je kan hier van alles kwijt.
[img]http://home-3.worldonline.nl/~tl231984/img/welcome9.gif[/img]

sylvia
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 27 apr 2004 1:26    
Vrouw Weeggegevens   Ardnas
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Hoi Meeri,

van harte welkom bij ons "clubje"!! We hebben hier een hoop plezier met z'n allen en we hebben vooral ook veel steun aan elkaar. Zit je ergens mee, kun je het altijd hier kwijt en dat geldt ook voor vragen. Wat goed dat je al zoveel kilo's kwijt bent. Het is veel beter om het geleidelijk aan te doen, want dan blijven ze tenminste weg. Als het te snel gaat, zitten de verloren kilo's er zo weer aan. Dat is tenminste mijn ervaring, maar ik denk dat bijna iedereen die wel eens een afvalpoging heeft gedaan dit met mij eens is. Wat leuk trouwens dat je helemaal uit Aruba bij ons op het forum bent. Ik vind het wel leuk als we mensen uit andere landen mogen verwelkomen, ook al zijn ze van origine Nederlands. Zo zie je maar, Internet is een sterk medium, je komt er overal mee.

Gewicht nu: 101 kg
Streefgewicht voor 1 september: 95 kg
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: di 27 apr 2004 8:49    
Vrouw Weeggegevens   Ines

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Leuk Meeri en gezellig dat je meedoet, het enige wat een beetje knijpt, is dat jij op een prachtig zonovergoten eiland zit en wij het moeten doen met ons vaak koude en regenachtig kikkerlandje, maar vandaag mogen wij niet mopperen, want het wordt zo'n 20 graden.
Het zou leuk zijn dat je buiten je belevenissen met Atkins, ook wat verteld over je leven op Aruba en hoe het eiland eruit ziet enz., ik denk dat meer mensen daar nieuwsgierig naar zullen zijn.
Heel veel succes met je verdere stappen naar een gezond gewicht.

Groetjes
Ines

[img]http://www.vrolijkekerst.web1000.com/Welkom/0018.gif[/img]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 apr 2004 8:56    
Vrouw Weeggegevens   Meeri

Dieet: low carb

Reageer met quote
Leuk deze welkomberichtjes. Het leven op Aruba is eigenlijk niet anders dan in Nederland. Ook hier moet er gewoon gewerkt worden. Mijn man en ik zijn in de bijzondere situatie dat we ons eigen administratiekantoor aan huis hebben. We wonen en werken dus op de zelfde plek.
Het eiland is net zo groot als Texel maar heeft wel zo rond de 90.000 inwoners en daarbij komen jaarlijks zo'n 500.000 toeristen het eiland bezoeken. Het is hier dus vooral erg druk. Zo goed als alles gebeurd hier met de auto. Fietsen is hier levensgevaarlijk. De wegenstructuur is hier totaal ongeschikt voor.
De scholen beginnen hier al vroeg 7.25 a.m. voor het voorgezet onderwijs en 7.45 a.m voor de basisscholen. De basisscholen zijn om 1 uur klaar, 5 dagen in de week. Het voortgezet onderwijs hangt af van het lesrooster en kan tot 3 uur zijn. Het onderwijs is in het Nederlands met nog het oude systheem van kleuterschool en klas 1 t/m 6 en mavo/havo/vwo. Huishoudschool en lts zijn samengevoegd tot EPI. Er is ook een universiteit met studie rechten en economie. Ook is er een opleiding op mbo niveau voor verpleging en horeca.
Het is de laatste jaren erg moeilijk om aan werk te komen. Ook hier hebben we een toestroom van illegalen vooral uit Venezuela ,Colombia en Peru. De salraissen zijn erg laag 1250,00 Arubaanse gulden( minder dan 600 euro) is het minimum loon, 60 % van de bevolking valt hier onder. Vader en moeder MOETEN daardoor beiden werken om het hoofd boven water te houden.
In de supermarkten is heel veel te koop maar verschrikkelijk duur. ALLES moet uit het buitenland komen. Veel uit Nederland en Amerika Er zijn wel verse pruducten van het eiland zelf zoals tomaten en komkommer maar alleen in kleine hoeveelheden. Ook is er een waterfabriek, softdranken en bier fabriek maar daarnaast wordt er toch nog heel veel geimporteerd. Kleding is er ook volop te krijgen, maar helaas vaak niet van goede kwalitiet. Er zijn wel een Benetton, Mango e.d maar die zijn dus weer erg duur. De toeristen leven in hun eigen wereld met luxe hotels en eetgelegenheden maar dat zal niet veel anders zijn dan in alle andere vakantie landen. Er is veel te doen voor de toerist anders was het niet zo'n ideaal eiland in het Caraibische gebied.
Een volgend keer zal ik een ander punt belichten. Als jullie vragen hebben, stel ze gewoon. Misschien weet ik er een antwoord op.
Warme groeten Mallepietje

Meeri
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 27 apr 2004 16:16    
Vrouw Weeggegevens   Erica
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Welkom Meeri en ja vertel vertel vertel, het is altijd leuk om te horen hoe het in een ander deel van de wereld is.
Hi (Nederlands=Hallo)
Groeten,
Tommie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 apr 2004 16:33    
Vrouw Weeggegevens   Magda
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Karin de Zoete

Reageer met quote
Hallo Meeri,

Leuk dat je vanuit Aruba hier op ons forum verschijnt en dat je het een en ander over Aruba vertelt. Het gewone leven daar is natuurlijk niet te vergelijken met het toeristenleven, leuk om daar wat meer over te lezen.

Op het ogenblik zijn wij in Florida waar we een huis hebben en daar graag in de wintermaanden een poos zijn. In mijn dagboekje vertel ik daarover.
Je bent ongeveer gelijk met mij begonnen met Atkins, ik ga ook niet supersnel, maar het komt allemaal wel en geleidelijk afvallen is misschien wel beter dan heel snel, dus zit daar maar niet over in.
We zullen wel meer van je horen denk ik.

Bye, Magda

[img]http://members.home.nl/hennorenate/smilie/Dieren/mouse_sweeping_welcome_md_wht_6675.gif[/img]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 apr 2004 4:43    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Hoi Meeri

Welkom op het weegclub forum leuk dat je ons mee laat lezen over je leven in Aruba ... en wat ben je al lekker af gevallen zeg!!!

Groetjes Ellen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 29 apr 2004 23:17    
Vrouw   Pretty
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo Mamma Meeri!

Fijn je hier aan te treffen.. moet zelf nog even wennen aan het anders soortig praten op dit forum, maar wilde je even laten weten dat ik nu ook hier ben...

Groetjes, Pretty

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 19 okt 2004 9:59    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 1 van 5