Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hallo ik ben Meeri

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Meeri
Weegclubfan voor het leven

Dieet: low carb

Reageer met quote
Heee Pretty wat leuk je hier te zien.
Ik zie het vandaag pas. Van harte welkom hier. Mallepietje ja het is hier anders maar wel erg leuk. Ik hoop dat je gauw gewend raakt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 22 okt 2004 17:38    
Vrouw   Pretty
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja Mamma Meeri.. ik zal de groeten doen aan de andere zusjes... ze zullen het leuk vinden te horen dat jij ook hier bent.. ik mag wel zeggen dat ik er blij om ben dat het hier anders is... c'est la ton qui fait la musique n'est-ce pas Lachen ik zal daar ook niet meer heen gaan..

het is wel uitvissen hoe het hier werkt en daar ben ik kennelijk nog niet zo vlot mee... maar ik kom er wel achter... ben al blij dat ik dit weer heb gevonden, was al in je dagboek ah zoeken... wat schrijf jij toch gezellig! en je heimwee bij tijd en wijlen snap ik maar al te goed hoor, al woon ik dan in Belgie en is het vlak 'bij huis' het is toch een ander land dan Nederland in elk opzicht.. en je gaat gewoon niet zo 'makkelijk' naar je vrienden want ik ben niet zo'n held op de autoweg...

zo het is maar kort maar het is alweer laat en het is een drukke dag geweest.. slaap lekker en tot een volgende keer!

Pretty

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 23 okt 2004 23:42    

Reageer met quote
Lieve Pretty, Nee hoe dicht je in feite ook bent, je woont in het buitenland, jij ook.
Het is grappig hoe je hier op het internet sommige vriendschap kan ervaren...en ineens bestaat het niet meer Geschokt Geschokt.

Ik hoop dat je weer een nieuwe weg kan vinden...

Ik heb hem hier al gevonden, al voordat de rest weggegaan was.

Doe de groeten aan al mijn zusjes en broertje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 24 okt 2004 23:19    
Vrouw Weeggegevens   Jadie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Zuchttttttttttttt...............wat lief....!!![img]http://www.annasanimaties.com/57a.gif[/img]

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: do 28 okt 2004 19:29    
Vrouw   Pretty
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja heh Jaadje.. wij zijn ook errrg lief voor elkaar :wink: en dat moet ook.. het is een kostbaar goed... vriendschap.. wat jou! Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 28 okt 2004 19:36    
Vrouw Weeggegevens   Jadie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Dat is een ding wat zeker is Pretty!!!....Ik heb al verschillende mensen van het forum in het wild meegemaakt en het valt echt op...de mensen waar je op het forum zo leuk mee kan praten......dat klikt gelijk in het echt ook!!....Een mooi iets vriendschap!![img]http://www.annasanimaties.com/lov87.gif[/img]

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: do 28 okt 2004 19:59    
Vrouw Weeggegevens   Ines

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Ze waren in het wild zelfs nog leuker Kussen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 okt 2004 20:10    

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 28 okt 2004 21:39    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Jahaaaa echt waar ik ken er nu al een paar bijna 2 jaar Betty is al een paar keer in Limboland geweest en Jaadje zie ik in Rotjerknor bij Rie zijn Jos?© en ik naar de paasgeboren veulens wezen kijken...en dan nog de twee meetings he die zo gezellie waren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 28 okt 2004 21:45    

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 28 okt 2004 21:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 2 van 5