Auteur |
Bericht |
Saturnus Ik wil afvallen bij de weegclub

|
|
Hoi allemaal,
Ik ben Saturnus, 25 jaar en woon in het zuiden des lands. Ik worstel met overgewicht en obesitas sinds mijn pubertijd, maar voornamelijk de afgelopen 7 jaar.
Eind 2015 ben ik begonnen met de zoveelste afvalpoging. Ik ben 15 kilo verloren, en ging van 102 kg naar 87 kg. Bijna een jaar later ben ik door verschillende omstandigheden weer teruggevallen naar de slechte gewoonte van teveel en ongezond eten en heb het sporten destijds opgezegd.
Nu ik nog maar 3 kg van die 102 kg verwijderd ben, ben ik wanhopig weer af te vallen. Al het hele jaar veel pogingen gedaan met als enig resultaat, nóg meer eten.
De kennis heb ik wel. Nu de discipline nog! Ik ga in ieder geval mijn best doen en hoop motivatie uit jullie ervaringen te kunnen halen.
Liefs, S |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 12 sep 2017 22:26 |
|
 |
|
 |
morgenrood2 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 22-7-2012 Berichten: 7382 Dieet: gezond eten Woonplaats: Meppel
|
|
Hallo Saturnus, van harte welkom bij de weegclub. Je bent nu weer op de goede weg. Het blijft moeilijk om af te vallen. Doe het stap voor stap. Anders val je zo weer terug. Kijk rustig rond en er zijn genoeg mensen die je willen helpen.
Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.
De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.
Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.
Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.
Groetjes en succes
namens het weegclubteam, Morgenrood2
|
Geplaatst: di 12 sep 2017 22:51 |
|
 |
Dipinipi Beheerder

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 41388 Dieet: cohen Woonplaats: Giessen
|
|
van harte welkom saturnus
goed dat je o de rem gaat staan hoor en dicipline is idd best lastig  _________________ De weegclub gaat door Donaties
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 15 sep 2017 14:12 |
|
 |
Dauphine Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 23-8-2013 Berichten: 8373 Dieet: Low Carb/ dr Frank
|
|
Veel succes, niet wanhopen daar val je niet vanaf. Rustig aan en volhouden ook al is het moeilijk. Ik weet er alles van. Maar bedenk dat je iedere dag weer een nieuwe start kunt maken..Nogmaals succes gewenst. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 19 sep 2017 8:50 |
|
 |
|
 |
Saturnus Ik wil afvallen bij de weegclub

|
|
Dankjulliewel! Tot nu toe gaat het goed. 1,4 kilo eraf. En we gaan mooi rustig door.  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 19 sep 2017 11:52 |
|
 |
wendelala Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

|
|
Hi Saturnus,
Wat fijn dat er al wat af is. Dat stimuleert weer.
We houden vol!_________________ Liefs van Wendelala
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 01 okt 2017 21:07 |
|
 |
love handle Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 27-6-2011 Berichten: 270 Dieet: Gezond eten voorheen (Modifast)
|
|
Hoi,
Mooi dat er al direct wat af is, goed bezig.
ja och die discipline..
Kun je inmiddels wel weer sporten?
Je hebt in het verleden bewezen dat je het gewicht kunt verliezen, zet hem op! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 07 okt 2017 14:48 |
|
 |
|
|