Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hallo, eindelijk de stap gewaagd.

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Hallo allemaal,
Eindelijk de stap gewaagd om hulp te vragen met een al jaren lang dieet probleem. Maar ik zie dat ik echt niet de enige ben. Het is me wel vreemd allemaal en ik weet totaal niet hoe dit alles werkt. Hoop dat jullie mij daarmee willen helpen. In ieder geval heb ik er zin in en wens iedereen succes met het afvallen en dat we maar mooi slank mogen worden.Tot ziens.

Bye (Nederlands=Dag)
Quote:
Wie met zijn neus naar het verleden staat, staat met zijn rug naar de toekomst
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 17 okt 2012 10:43    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Hallo Crebster,

Van harte welkom bij de weegclub.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.
Om je alvast op weg te helpen volgt hier een beknopte info:

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

klik hier voor informatie over en dagboekjes in het subforum Gezond eten

Tip: zorg dat in de titel van je dagboek je nickname of het woord 'dagboek' komt te staan, want alleen dan komt de link ernaartoe in je profiel te staan.

Ter motivatie kun je elke week op een zelfgekozen dag je gewicht insturen. Dat mag iedere week op een andere dag zijn, maar niet vaker dan 1x per week. De week start op zondag en eindigt op zaterdag.

Je kunt ook een ticker aanmaken, waarop je begingewicht en streefgewicht vermeld staan en waarop je kunt zien hoe ver je inmiddels gekomen bent. Voor meer informatie over de mogelijkheden klik hier

Ik hoop dat deze extra uitleg je helpt om hier een beetje wegwijs te worden. En anders gewoon even vragen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
Odette

Ook blij met Weegclub? Help met je donatie!! https://www.weegclub.nl/donaties/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 17 okt 2012 11:22    

Reageer met quote
Odette schreef:
Hallo Crebster,

Van harte welkom bij de weegclub.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.
Om je alvast op weg te helpen volgt hier een beknopte info:

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

klik hier voor informatie over en dagboekjes in het subforum Gezond eten

Tip: zorg dat in de titel van je dagboek je nickname of het woord 'dagboek' komt te staan, want alleen dan komt de link ernaartoe in je profiel te staan.

Ter motivatie kun je elke week op een zelfgekozen dag je gewicht insturen. Dat mag iedere week op een andere dag zijn, maar niet vaker dan 1x per week. De week start op zondag en eindigt op zaterdag.

Je kunt ook een ticker aanmaken, waarop je begingewicht en streefgewicht vermeld staan en waarop je kunt zien hoe ver je inmiddels gekomen bent. Voor meer informatie over de mogelijkheden klik hier

Ik hoop dat deze extra uitleg je helpt om hier een beetje wegwijs te worden. En anders gewoon even vragen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
Odette

Hallo Odette,

Moest even kijken hoe alles werkte, maar ik heb het al aardig door. Ben ook al een dagboek gestart, nu nog afvallen en volhouden, maar daarvoor ben ik dus op deze site gekomen. Het zit er gelikt uit allemaal en ik heb al een paar reacties ontvangen. Leuk hoor, ben blij dat er mensen zijn die elkaar steunen en moed in praten. Bedankt en complimenten voor het hele team. Fijne dag Bye (Nederlands=Dag)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 20 okt 2012 14:40    
Vrouw Weeggegevens   Astrid26

Dieet: Intermittent fasting 16/8

Reageer met quote
Hoi Crebster,
Welkom op dit forum en succes met afvallen. Er is veel info te vinden op dit forum, dus ook veel leesplezier. Je zei al dat je een eetdagboekje hebt aangemaakt. Goed hoor, want dan kunnen wij, je mede-lijners, je helpen, motiveren, ondersteunen en evt. bijsturen. Nogmaals succes!
Groetjes van Astrid

Eten tussen 12:00-18:00 uur
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 okt 2012 15:53    
Vrouw Weeggegevens   D01

Dieet: Atkins

Reageer met quote
gewoon rustig beginnen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 okt 2012 17:51    

Reageer met quote

Hallo Astrid26, jij ook bedankt voor je reactie, ik ben heel blij met deze site en al die leuke reacties. We gaan ervoor. Heb alle hulp nodig. Jij ook heel veel succes.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 20 okt 2012 17:56    

Reageer met quote
Update Kennismaking Crebster.

Eind april 2020 was ik weer begonnen met afvallen. Dit keer met Dieet Pro shakes i.p.m. Kruitvat shakes. Dieet Pro is net even wat beter en geen suikers toegevoegd.
Ik woog weer over de 85 kilo. In combinatie met corona die toen volop heerste, vond ik dat onverantwoord en dacht: 'Dit kan beter!' De mensen die corona hadden en overgewicht hadden belandden eerder op de ic's, dus tja... gauw aan de slag dus.
Ik ging aan de shakes, ging wandelen of fietsen 3 x per week en dronk ook veel meer water. Dat is een dingetje voor mij.

Op het moment van dit schrijven ben ik ruim een jaar later nog steeds op een mooi gewicht en heb een mooi BMI, alleen nog steeds niet mijn streefgewicht gehaald van 65 kilo.
Ben wel begonnen met stabiliseren. Dan ga ik over op gezond en bewusst voedsel, bijvoorbeeld eiwitrijkbrood en mager beleg etc, maar... ik vind er niets aan en begon ook weer te snoepen, niet veel, maar de gewoonte begon er weer aardig in te sluipen. Ik merk ook dat als ik meer koolhydraten nam, dat ik moe en luier werd. In ieder geval voel ik me dan niet fit en voelde me onterecht ontevreden.

Die shakes van Dieet Pro zijn zo lekker en ik mis het gewoon als ik ga stabiliseren met (eiwitrijk) brood... en... met de shakes krijg ik wel genoeg eiwitten binnen dan dat ik brood eet en veel minder kcal. Hoef dan ook niet zo bezig te zijn met afvallen.
Ook de vitamine B12 met shakes van Dieet Pro kreeg ik genoeg binnen en dat is belangrijk.

Maar goed...

Zondag 10 oktober 2021 ben ik begonnen met Dieet Pro om die laatste kilo's eraf te krijgen.
De mindsetting is goed en de wil is er ook. Nu nog wat meer bewegen en meer water drinken, dan komt het zeker goed. Ik zou graag met kerst op gewicht zijn.

Na 9 jaar zijn we stukken wijzer geworden en nu weet ik dat ik op tijd weer even een pas op de plaats moet maken, maar met een beetje hulp zou dat zo leuk zijn.

Dus...

Gebruik jij ook shakes of een ander dieet en wil je ook nog wat afvallen? Wil je mij ook steunen, volgen of heb je leuke tips om de laatste kilo's er vanaf te krijgen?
Klik dan op de link onder mijn verhaal, je bent dan gelijk in mijn dagboek.

Je bent van harte welkom.

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 12 okt 2021 11:59    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1