Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hallo ben ik weer.

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Saskia245
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Afgelopen weer al een account gemaakt maar helaas iets mis gegaan. Even opnieuw.

Een aantal jaar geleden ben ik ook met de weegclub vele kilo’s kwijtgeraakt. Vooral de sprietjes vond ik erg fijn. Nu zitten helaas alle kilo’s en nog een aantal bonus kilo’s er weer aan. Door veel gebeurtenissen in mijn leven de afgelopen periode was gezond eten niet de prioriteit. Suiker was mijn motor. Nu moet toch echt weer het roer om. Boven de 100 kilo is iets wat ik echt niet wil. Een aantal jaar geleden was is 20 kilo lichter dan nu en kan me goed herinneren dat ik me toen een stuk fitter voelde dan nu. Ik wil graag weer terug ervaren.
Door me aan te sluiten bij de weegclub en ook weer bij een sprintje ben ik erg gemotiveerd om er mee aan de slag te gaan.
Mijn nieuwe moto;
Als honger het probleem niet is, is eten niet de oplossing
Dus veel nadenken. Heb ik honger en heb ik behoefte aan eten.

Op naar een nieuwe start.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 jun 2020 16:45    
Vrouw Weeggegevens   mauke1
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi Saskia,

Wat goed dat je deze stap hebt gezet. Ik was jaren terug ook al lid van de weegclub en ben 12 kilo kwijtgeraakt en zo ook bij mij zit de helft er weer aan. Ik hoop net als jij door deelname aan de weegclub heel wat kilo's kwijt te raken. Mooie motto trouwens en we gaan ervoor!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 jun 2020 22:45    
Vrouw Weeggegevens   marina132
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Welkom terug saskia... ik ben ook onverbeterlijk... zo doe ik zo mijn best om alle kilo’s kwijt te raken en BAM ... zo eet ik alles er weer aan.

Na het diëten ga ik nu stabiliseren.... mijn gewicht op peil proberen te houden..... en daarom blijf ik hier ook daarna maar even hangen.

En als honger het probleem niet is ... is eten niet de oplossing.

Dat is het nooit..... je wordt er eigenlijk alleen maar ongelukkiger van omdat de kilootjes er dan weer aan vliegen ✈️

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 jun 2020 1:04    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
mauke1 schreef:
Hoi Saskia,

Wat goed dat je deze stap hebt gezet. Ik was jaren terug ook al lid van de weegclub en ben 12 kilo kwijtgeraakt en zo ook bij mij zit de helft er weer aan. Ik hoop net als jij door deelname aan de weegclub heel wat kilo's kwijt te raken. Mooie motto trouwens en we gaan ervoor!

Dank je wel. We gaan er voor. Op naar een gezonder gewicht.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 jun 2020 14:12    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
marina132 schreef:
Welkom terug saskia... ik ben ook onverbeterlijk... zo doe ik zo mijn best om alle kilo’s kwijt te raken en BAM ... zo eet ik alles er weer aan.

Na het diëten ga ik nu stabiliseren.... mijn gewicht op peil proberen te houden..... en daarom blijf ik hier ook daarna maar even hangen.

Dat is het nooit..... je wordt er eigenlijk alleen maar ongelukkiger van omdat de kilootjes er dan weer aan vliegen ✈️

Dank je wel. Zag dat we in 2 sprinters zitten samen. Leuk. Kunnen we elkaar een beetje volgen. We gaan ervoor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 jun 2020 14:14    
Vrouw Weeggegevens   marina132

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Saskia245 schreef:
marina132 schreef:

Dank je wel. Zag dat we in 2 sprinters zitten samen. Leuk. Kunnen we elkaar een beetje volgen. We gaan ervoor.

Zeker weten....... die strijd tegen de kilo’s gaan wij deze keer ook winnen Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 jun 2020 11:56    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1