Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hallo Allemaal

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Franne
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraten arm

Reageer met quote
Ik ben nu hier en wil heel graag afvallen. Heb het een tijdje geprobeerd met Yvonne lemmers maar dat was niet mijn ding. Nu doe ik het koolhydraten arm en begin daar maandag mee.
(morgen met een client high tea en vrijdag teamdag)

ik ben 50 jaar oud en ben voor 3 jaar terug gestopt met roken en toen kwamen de nodige kilo's eraan. En ook de overgang helpt daar niet echt bij. Dus nu moet het gaan gebeuren en hoop op steun van jullie. Heb voor paar maanden terug nog met Yvonne lemmers gedaan maar dat koolhydraten uurtje werkt niet bij mij. Gisteren een boek binnen gekregen van koolhydratenarm recepten en daar staat veel info en ook geweldige recepten in. Vanmorgen nog een ebook gekocht van Koolhydratenarm eten doe je zo. Hier staan ook aantal weekmenu's in wat ik wel nodig heb zodat ik een houvast heb en niet zelf hoef uit te zoeken en te rekenen wat ik wel en niet mag. Dus hopelijk ga ik nu wat kilootjes verliezen zodat ik volgend jaar wel in een mooi zomerjurkje kan lopen

Beheer ik heb een foutje in mijn profiel die ikzelf niet kan veranderen. Er staat koolhydraten beperkt maar dat moet koolhydraten arm zijn. Kunnen jullie dit voor mij veranderen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 sep 2017 11:30    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo Franne, van harte welkom bij de weegclub. Ik heb zo'n idee dat het vast wel goed met je komt. Doe het rustig en aan kijk rustig rond. Een dagboekje hebt misschien en ook meedoen aan sprintje. Heel veel succes en ook heel veel plezier.

Bij informatie, huisregels en vragen kun je terecht voor vragen van je profielveranderingen, onder "forumvragen, profielaanpassingen vraagt het hier".

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 27 sep 2017 17:28    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo @morgenrood2

Bedankt voor de tips die zal ik zeker opvolgen. En dat is best een goed idee om een dagboek bij te houden zo zie ik gelijk mijn valkuilen. Sprintje zegt me nog niks maar zal eens goed rond snuffelen dan kom ik dat vast tegen, zolang het maar geen wedstrijd is want daar houd ik persoonlijk niet zo van.
En idd samen staan we sterk Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 sep 2017 19:13    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Welkom terug je had je oude account ook kunnen gebruiken had je dieet wel aangepast,

succes

Laatst aangepast door Ellen op wo 27 sep 2017 20:02, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 27 sep 2017 19:22    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Een sprintje is niet zo zeer een wedstrijd, maar meer iets om elkaar te stimuleren en te motiveren. Een steuntje in de rug of een stok achter de deur. Zoals je het maar wilt noemen. Voor mij werkt het wel prettig. Kijk maar rustig, het is geen moeten. Anders wordt het een stres en dat is niet de bedoeling. Cool Erg blij

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 27 sep 2017 19:47    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je Ellen dat wist ik dus niet. Dacht dat ik dan ook opnieuw moest beginnen.

Nou gisteren bij een sprintje aangemeld en daar zijn we al lekker bezig. Het niet snoepen, tja denk dat het allemaal ons probleem is dat heerlijke snoepen tussendoor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 sep 2017 17:30    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1