Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hallo allemaal!

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   DaanSan10
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Goedenmiddag!
Ik ben Danielle, alleenstaande moeder van 1 dochter van 8.
Aangezien ik in okt 40 wordt en ze zeggen dat het dan nog lastiger wordt om de kilo's eraf te krijgen, ben ik dus echt begonnen om weer op een gezond gewicht te komen.
Doordat ik met een burn out/depressie thuis zit (werk paar uur op therapeutische basis) en zeker 7 weken alleen maar op bed heb gelegen en uit frustratie ben gaan eten, schrok ik erg dat de weegschaal ineens over de 100 kilo aangaf. Toen werd ik me bewust dit kan zo niet doorgaan. Helaas heb ik op dit moment nog erg weinig energie, wat me beperkt in bewegen. Ik heb de draad weer opgepakt om na een jaar sponsor geweest te zijn voor de sportschool er weer heen te gaan, maar helaas werkt mijn lichaam nog niet optimaal mee om ook echt door te zetten.
Ik wil dmv gezond eten en minder koolhydraten langzaam de kilo's doen verdwijnen.
Ik las net verschillende methodes die ik nog niet ken, dus ga me ook even goed inlezen, misschien zit er iets tussen waar ik mij helemaal in kan vinden.

Ik wens iedereen veel succes met het behalen van zijn/haar streefgewicht of om op gewicht te blijven.

Groetjes Danielle

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 jul 2017 14:45    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Hallo Danielle, van harte welkom bij de weegclub.
Lekker bewegen daar ga jij je ook lekker bij voelen, zorg goed voor jezelf want een burn-out is niet niks

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 18 jul 2017 0:01    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Ervaringsdeskundige

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Hallo Danielle,
Ook van mij een hartelijk welkom op de weegclub. Ik lees dat je koolhydraatarm wil gaan eten . Dat lijkt me een prima begin om een aantal kilo' s kwijt te raken. Zelf heb ik dr. Frank gedaan en ben daar erg veel mee afgevallen. Ik kan het je aanraden maar er zijn ook heel veel low carbs recepten te vinden hier op de weegclub. Goed dat je je in gaat lezen,. Heel veel succes gewenst.

Zonder strijd geen overwinning (Sine pugna , non victoria)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 jul 2017 12:06    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1