Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hallo allemaal

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mieke81
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Ik heb mijn hele leven al overgewicht en ben bekend met heel veel dieeten. Op een gegeven moment ben je daar klaar mee en heb je even geen zin meer om op je gewicht te letten. Helaas was dat goed te zien op een foto van mijzelf die ik laatst zag Huil huil.

Dit jaar ben ik langzaam begonnen om weer verstandig te leven. Ik eet meer fruit en ik ben gestopt met roken. Tot nu toe gaat mij dat heel goed af en is het tijd om weer de strijd aan te gaan met mijn gewicht. Ik wil niet weer aan een specifiek dieet beginnen dus ga ik het proberen met calorieen tellen en meer bewegen. Een forum leek mij een goede ondersteuning en weer een nieuwe ervaring!!

Ik ga even rondkijken hier!!!

Gr. Mieke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 29 mei 2010 16:25    
Onbekend Weeggegevens   Kaatje
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Hoi Mieke, van harte welkom bij de weegclub.

Misschien heb je hier iets aan:
https://www.weegclub.nl/forum/adviesdraadje-grip-op-koolhydraten-t18039.html

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt. De weegclub zorgt ervoor, dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week op een vaste zelfgekozen dag je gewicht insturen. Dat is de stok achter de deur om jezelf in het gareel te houden. Je weeggegevens zijn zichtbaar voor de andere deelnemers doordat bij al je forumberichten een blauw knopje komt te staan dat ernaar verwijst. Ook kun je een ticker aanmaken.

Wat vind je verder bij ons:

* Recepten: De deelnemers van de weegclub hebben al heel veel recepten verzameld. We hebben recepten die geschikt zijn voor allerlei verschillende diëten.

* Tips: Op de weegclub kan je ook heel veel tips en adviezen vinden. Zoek je iets specifieks ga dan naar de zoekpagina.

* Extra motivatie: Tja, die vind je hier volop... Kijk bijvoorbeeld eens bij het overzicht van de mensen die hun streefgewicht gehaald hebben, bij de succesfoto's Of wat dacht je van het motivatiedraadje?

* Dagboeken: Veel deelnemers houden goed bij wat ze eten en overleggen daarover met andere deelnemers. Het is vaak een goed idee om zo'n eetdagboekje voor jezelf aan te maken, zodat je zelf inzicht hebt in wat je eet en of je goed bezig bent. En zodat andere deelnemers je kunnen aanmoedigen of steunen. Ook kun je in de babbelbox eventueel een dagboekje aanmaken voor andere gebeurtenissen in je leven, die niet per sé met eten of diëten te maken hoeven hebben.

* Ticker: Je kunt een ticker aanmaken, waarop je begingewicht en streefgewicht vermeld staan, en waarop je kunt zien hoe ver je inmiddels gekomen bent. Deze ticker kun je eventueel ook onder al je berichtjes laten verschijnen (zoals ik dat ook doe). Voor meer informatie over de mogelijkheden, klik hier.

* Sprintje: We organiseren ook regelmatig een actie, waarbij we met een groep weegclubleden een afvalsprintje houden om er even extra fanatiek tegenaan te gaan. Dit soort sprintjes is altijd erg motiverend en gezellig. Wil je meedoen? Kijk dan eens bij de sprintjes die nu bezig zijn: klik hier.
... En een extra tip: kijk ook bij anderen in hun (eet)dagboekjes en geef hen ook jouw respectvolle commentaar, advies en steun. Deze mensen zullen dan waarschijnlijk hetzelfde doen voor jou!

Ik hoop dat deze extra uitleg je helpt om hier een beetje wegwijs te worden.
En anders gewoon even vragen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes, Karin.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 29 mei 2010 21:27    
Vrouw Weeggegevens   Suis
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo Mieke, welkom hier en heel veel succes!
groetjes Suus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 29 mei 2010 23:48    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi iedereen,

Ik ben weer terug van weggeweest. Helaas is het mij niet gelukt om stabiel te blijven en komen de kilo's er weer langzaam aan. Om te voorkomen dat ik weer extreem dik word zoek ik weer steun bij de weegclub.

De afgelopen jaren is er wel wat veranderd in mijn leven. Ik heb liefde gevonden, sport regelmatig en heb meer energie dan voorheen. Ik kan eindelijk zeggen dat ik gelukkig ben. Helaas ben ik wel weer begonnen met roken en heb ik momenteel mijn eetpatroon niet onder controle.

Het lukt mij niet meer om langdurig dagelijks onder de 1500 calorieen te blijven. Dit komt omdat ik bijna geen resultaat meer merk in vergelijking met mijn eerste afvalproces van 1 jaar. Ik vermoed dat ik te veel koolhydraten binnen krijg. Ik ben een echte brood en pasta eter. Gelukkig ben ik ook gek op salades dus ik wil gaan proberen om low carb toe te gaan passen. Brood en pasta geef ik echter niet volledig op, want ik ben van mening dat het weglaten van voedels niet gezond voor je is en het jo-jo effect stimuleerd.

Ik zal weer dagelijks een bezoekje brengen aan de weegclub en alle tips doornemen. Ik moet even mij weg gaan vinden mbt low carb.

Groetjes en iedereen succes met de levenlange strijd tegen de kilo's.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 jul 2013 8:24    
Vrouw Weeggegevens   Dieetaartje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Heel veel succes Mieke81!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 jul 2013 13:11    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo allemaal!

Hier ben ik weer! Het is mij in 2015 gelukt om genoeg af te vallen en stabiel te blijven! Ik heb toen ook een buikwandcorrectie gehad. Wat was ik gelukkig met mijn lichaam. Ik ben nu weer veel te zwaar maar dat is voor een goed doel geweest. We hebben in oktober vorig jaar een prachtige dochter gekregen. Ik wist dat ik veel zou aankomen met een zwangerschap maar ik weet ook dat ik weer kan afvallen. In het verleden heb ik veel aan de weegclub gehad dus ik vraag jullie weer om hulp!

Eerst maar weer eens rondsnuffelen.
Succes iedereen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 mrt 2018 19:29    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1