Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen mannen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hallo afvallers

Auteur Bericht
Man Weeggegevens   Groesbeker1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo allen,

vandaag heb ik een knoop doorgehakt, ik ga afvallen!
Op zich is dat een goed streven, al zal het natuurlijk moeite gaan kosten. Ik ben 33 jaar, en weeg nu 108kg.

Met kleding kopen heb ik geen problemen, in de winkels kan ik prima met maat xl slagen, in jeans draag ik maat 34-36.
Maar toch, ik voel me er niet happy mee..ik wil 13kg afvallen.
Het streven ligt op 95kg..en als dat gehaald is met acceptabel eten en beweging ga ik (hopelijk) voor de 90kg.
Maar first things first..eerst die 13kg.

Als ik zo mijn dagelijks eten bekijk en calorieën ga tellen dan vraag ik me toch af..ben ik onbewust aan het crashen?
Iedere (werk)dag eet ik het volgende,

4 boterhammen zonder boter met boterhamworst.
2 plakjes ontbijtkoek
1 appel
5 á 6 bekers zwarte koffie zonder suiker

als avondeten zal het gemiddelde ongeveer 5 á 6 aardappels zijn, beetje jus, ongeveer 200 gr groenten en een stukje vlees van gemiddeld 125gr.

Ik eet geen toetjes, neem geen koekjes bij de koffie en eet `s avonds eigenlijk niets meer, ik drink wel een glas of drie aanmaaklimonade.

En dan vraag ik me toch af...eet ik wel genoeg of houdt mijn lichaam alles vast en staat mijn systeem op reserve?

Als iemand mij daar raad in wil geven..graag!
Alle adviezen zijn welkom...

Allen succes gewenst!

Laatst aangepast door Groesbeker1 op di 22 mrt 2011 11:03, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 mrt 2011 21:48    
Man Weeggegevens   Groesbeker1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
ik heb nu ook zo een balkje..hoor ik er ook echt bij hé..

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 mrt 2011 22:03    
Onbekend Weeggegevens   Kaatje
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Hallo Groesbeker, welkom bij de weegclub. JIk zie dat je al een eetdagboekje hebt, hartstikke goed hoor, dat geeft inzicht in je eetpatroon en je komt meteen in contact met andere lijners.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week op een zelfgekozen dag je gewicht insturen. Dat mag iedere week op een andere dag zijn, maar niet vaker dan 1x per week. De week start op zondag en eindigt op zaterdag.
Je weeggegevens zijn zichtbaar voor de andere deelnemers doordat bij al je forumberichten een blauw knopje komt te staan dat ernaar verwijst. Ook kun je een ticker aanmaken.

Dagboeken: Veel deelnemers houden goed bij wat ze eten en overleggen daarover met andere deelnemers. Het is vaak een goed idee om zo'n dagboekje voor jezelf aan te maken in het onderdeel van je dieet, zodat je zelf inzicht hebt in wat je eet en of je goed bezig bent.
En zodat andere deelnemers je kunnen aanmoedigen of steunen. Natuurlijk mag je het dagboek ook voor andere gebeurtenissen in je leven gebruiken, die niet per sé met eten of diëten te maken hoeven hebben.
Tip zorg dat in de titel van je dagboek je Nicknaam of dagboek komt te staan dan komt er een link naar toe in je profiel te staan

Ticker: Je kunt een ticker aanmaken, waarop je begingewicht en streefgewicht vermeld staan en waarop je kunt zien hoe ver je inmiddels gekomen bent. Deze ticker kun je eventueel ook onder al je berichtjes laten verschijnen (zoals ik dat ook doe). Voor meer informatie over de mogelijkheden, klik hier.

En een extra tip: kijk ook bij anderen in hun dagboekjes en geef hen ook jouw respectvolle commentaar en steun. Deze mensen zullen dan waarschijnlijk hetzelfde doen voor jou!

Ik hoop dat deze extra uitleg je helpt om hier een beetje wegwijs te worden. En anders gewoon even vragen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes, Karin.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 23 mrt 2011 11:12    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1