Auteur |
Bericht |
Noesch Vaste Weegclubfan

|
|
Hallo,
Ik ben noesch en woon in Balen in België(10 km van de grens met nederland). Ben 36 lentes jong zullen we maar zeggen, 2 meisjes van 6 en 4. Heel leuk ! In een vorig leven boekhoudster, maar door lupus(immuniteitsziekte, mijn immuniteit kent geen verschil tussen lichaamsvreemde en lichaamseigen cellen en draait dus konstant op volle toeren) op invaliditeit geplaatst. Ondertussen me daar bij neergelegd en sommige dagen valt de vermoeidheid en de gewrichtspijnen mee, andere dagen wat minder, maar we genieten van het leven en dat is het bijzonderste.
Nooit niet echt gewichtsproblemen gehad, niet echt een fotomodel, meestal zo rond de 55 kg met een lengte van 1.59 vrij normaal dus. Maar we zijn vorig jaar gestopt met roken en dat heeft vooral vorige zomer eigenlijk een beetje zijn tol geëist. Met het slechte weer werd er s avonds na de avondmaaltijd nogal gauw eens afhaal gehaald op lekker op te smullen voor de tv(frietjes, kebab...) en dat heeft zijn tol geëist. Ondertussen al zelf geprobeerd om die kilo's eraf te krijgen, maar dat resulteert alleen maar in jojoen. Dus ik wil die zes kg er met Weight Watchers afkrijgen. Hopelijk lukt het nu wel. De weekmenu's vermeld door greetje vind ik in ieder al een duwtje in de rug.
Groetjes,
Noesch |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 07 apr 2008 13:00 |
|
 |
|
 |
Libby Weegclubfan voor het leven

|
|
[img]http://i65.photobucket.com/albums/h235/Weegclubplaatjes/welkom/534-1587.gif[/img] Nogmaals welkom Noesch, ik had je ook al welkom geheten in je bericht wat je gepost had over de WWpunten.
Een goed begin is het halve werk: je hebt onze site dus gevonden om af te vallen
Ik weet niet hoe ver je al bent met het doorspitten van de site en dus weet ik ook niet of je al een eet- c.q. dagboekje hebt aangelegd, daarom geef ik je deze link:
welkom-nieuw-lid-hier-vind-je-uitleg-hoe-de-site-werkt
even door, daarin staat hoe de site werkt.
Als je verder nog vragen hebt of dingen op te merken, doe het gerust.
Veel succes met afvallen met de Weight Watchers en veel plezier op deze site!
Groetjes,
Bianca |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 07 apr 2008 13:39 |
|
 |
Alberta Weegclubfan voor het leven

|
|
Noesch,welkom bij de weegclub,succes!!groetjes Albertha_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 07 apr 2008 15:39 |
|
 |
Dipinipi Moderator

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 36444 Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW Woonplaats: Giessen
|
|
welkom op deze leuke site
Weight Watchers is een goede keus,eigenlijk is het gewoon gezond eten
als je vragen hebt roep maar hoor |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 07 apr 2008 17:07 |
|
 |
|
 |
Mony Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 29-2-2008 Berichten: 331 Dieet: gezond eten (niet snoepen) en bewegen Woonplaats: belgie - kust
|
|
Welkom op deze site.
Succes met je WWdieet... en, als je het een beetje lastig hebt, kom maar op het forum, 't is hier wel altijd iemand om te helpen_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 07 apr 2008 21:16 |
|
 |
Noesch Vaste Weegclubfan

|
|
eventjes mijn ticker testen ... |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 08 apr 2008 12:57 |
|
 |
Dipinipi Moderator

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 36444 Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW Woonplaats: Giessen
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 08 apr 2008 13:39 |
|
 |
|
 |
Noesch Vaste Weegclubfan

|
|
ja k was een beetje te rap, maar t zou nu ok moeten zijn. k vind dat wel een leuk ding. En keigoeie site !
Groetjes,
Noesch_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 08 apr 2008 16:06 |
|
 |
Tirsa Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 19-3-2008 Berichten: 18562 Dieet: Gezond eten, kcal tellen Woonplaats: Rijswijk ZH
|
|
Welkom Noesch, en veel succes bij het afvallen!! En sterkte met de pijnen. Ik heb ook gewrichten die niet willen wat ik wil.  _________________ groeten en liefs,Tirsa
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 08 apr 2008 17:34 |
|
 |
Noesch Vaste Weegclubfan

|
|
ja hatelijk soms hé, daarom ook wel wat dat ik die kilo's kwijt wil, elke kilo meer is een belasting meer natuurlijk. En door al die ontstekingsremmers is mijn gezicht al opgezwollen, dus hou ik de rest graag wat minder opgezwollen...
Groetjes,
Noesch_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 08 apr 2008 18:44 |
|
 |
|
|