Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls
Mijn naam is Habiba. Ik ben eind 20 en woon in Marokko. Voordat ik hierheen vertrok heb ik een tijd meegeschreven onder een andere naam, maar ik wilde graag een verse start maken. Ik ben op dit moment zwaarder dan ik ooit ben geweest en wil jullie graag een dalende lijn laten zien in plaats van het welbekende jojo effect.
Ik ga proberen mijn low-carb dieet weer op te pakken. Zelf crackers maken, zoals ik voorheen deed, is hier een stuk lastiger aangezien niet alle ingredienten hier verkrijgbaar zijn. Ik ga dus zometeen proberen zoveel mogelijk in te slaan voor deze week in de grote supermarkt hier.
Geregistreerd op: 23-8-2013 Berichten: 8373 Dieet: Low Carb/ dr Frank
Welkom terug en succes ! Voor de crackers bv. Amandelen kun je vast wel krijgen, als ze het niet in poedervorm/meel hebben kun je ze zelf malen in de kkn machine of een el.koffiemolen. Lijnzaad is vast wel te koop en eieren ook ! Succes !