Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Groene en gezonde zomerchallenge ! - 8 w.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Loes33
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wat een lekker gevoel is dat he Niki, eindelijk onder die magische grens komen! Goed gedaan!

Ik weet het niet deze week, heb goed gesport, goed aan menu gehouden, op een paar wijntjes vrijdagavond na, maar het resultaat blijft even uit. Komt misschien ook door menstruatie, maar die is alweer achter de rug nu, maar heb nog steeds een opgeblazen gevoel en zie dat ook op de weegschaal terug.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 aug 2018 22:14    
Vrouw Weeggegevens   LiesbethM
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten 8 augustus 2017 Gastric Sleeve operatie

Reageer met quote
Ik denk dat het weer ook wel een rol speelt Loes.
Maar je bent gelukkig nog steeds groen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 aug 2018 20:42    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Yes, toch weer 0,7 eraf deze week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 aug 2018 8:00    
Vrouw Weeggegevens   MenteSana
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Nou, ik heb 65,1 gezien en 65, maar ook 65,5 en 65,3 deze week.. En dat in willekeurige volgorde. Gisteren nog 65,1 dus eigenlijk hoopte ik vandaag de 64,9 op z’n minst te halen. Blijkbaar was mijn moeder haar groentesoep errrrrug zout, want aan de calorieën van gisteren ligt het niet. Sip Nouja, -0,6 is natuurlijk prima, maar toch ergens wel een beetje teleurgesteld. Moet wel eerlijk zeggen dat ik niet elke dag even streng was voor mijzelf, dus deze week maar even weer goed opletten. Ben erg benieuwd of mij dat wel lukt, want vrijdag uiteten en zondag ook.. Rollende ogen Maandag niet thuis (zijn in een hotelletje), dus ik weeg denk ik dinsdags even.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 aug 2018 8:25    
Vrouw Weeggegevens   Kathinka

Reageer met quote
Alle afvallers: weer hartelijk gefeliciteerd!
Persoonlijk word ik best vrolijk van al die mooie groene hokjes Lach !
En dan speciaal voor Niki: Applaus cheerleader Applaus cheerleader hoe geweldig moet jij je voelen! Ik hoop je over een tijdje te volgen.
Door dat warme weer doet je lijf volgens mij idd dingen net even anders dan we gewend zijn, maar dat zal in de loop van het jaar vast rechtgetrokken worden. Beetje geduld Lachen is alles wat we nodig hebben(en zo vaak ontberen als het op afvallen neerkomt)
Ik ben weer heel tevreden over het weekreultaat, heb zelfs iets meer doorgegeven dan de schaal zei. Vrijdag op vakantie zonder weegschaal dus daarna twee maandagen waarop ik 1 ons verlies doorgeef en dan op maandag 27 augustus weer het échte resultaat. Zo hoop ik mezelf te dwingen om ook op vakantie verstandig te blijven kiezen. Groetjes maar weer,

Kathinka

Ik heb zo'n hekel aan kilo's met verlatingsangst!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 06 aug 2018 10:32    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Mooie resultaten ook Kathinka en MenteSana!
We gaan er weer tegenaan deze week!

Vakantie is lastig he Kathinka?! Je wilt natuurlijk ook lekker genieten, maar niet veel zwaarder terug komen. Veel water drinken en lekker van de grill of BBQ eten en als lunch lekker een salade?
Bij mij nekte de alcohol mij echt, daardoor ben ik zoveel aangekomen! Dat doe ik dus nooit meer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 aug 2018 10:50    
Vrouw Weeggegevens   MenteSana
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Dankjewel!

En idd, zal ook wel een beetje door het vreemde weer komen.

Mijn gevoel zat goed over de zoute soep, vandaag woog ik 64,6! Als ik hier volgende week dinsdag ook op zit, nadat ik zondag uiteten ben geweest en maandag uitgebreid gebruncht heb, dan ben ik tevreden. Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 aug 2018 8:40    
Vrouw Weeggegevens   Kathinka

Reageer met quote
Ik ben bang dat alcohol ook mijn grootste pijnpunt is, Loes. Hoe vaak ik mezelf ook vertel dat ik het prima red met alleen water en cola light, stiekem sluimert het duiveltje. En als ik er dan eentje wil nemen, ga ik tóch vaak ook voor nummer twee en verder. En het tikt zo aan Geschokt
Veel rauwkost en geen alcohol is het best, ik weet het maar ja....

Ik heb zo'n hekel aan kilo's met verlatingsangst!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 07 aug 2018 9:24    
Vrouw Weeggegevens   Dedees
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik hou gewoon van lekker eten en snoepen ... zolang ik er niet aan begin is het goed vol te houden maar als ik eenmaal aan iets lekkers begin gaat het op ( vooral drop!) alcohol drink ik bijna nooit, en kan ik gelukkig dus prima laten staan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 aug 2018 23:22    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb 2 mindere dagen achter de rug, eergisteren sushi gegeten (beetje te veel ook) en gisteren uiteten geweest. Gevolg; vandaag opgeblazen gevoel en een rommelende buik... en +1kg op de weegschaal. Hopelijk kan ik dat voor maandag weer omlaag brengen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 aug 2018 19:21    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende
Pagina 10 van 11