Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Groene en gezonde zomerchallenge ! - 8 w.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   nikilauda
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Hoi iedereen
99 rond, content. Even moeilijk momentje op donderdagavond, husband ( mijn steun en toeverlaat, die fruitkommetjes voor me klaarmaakt, en helpt juiste keuzes te maken ) is v woensdag tot morgen met vrienden nr Italië. Die avonden alleen zijn op moment mijn pijnpunt... Heb handvol chips gegeten, paar m&m's, koekjesreep v milka... Vrijdag meteen goeie dag en me voorgenomen avonden alleen te vermijden. Gister 2 vriendinnen uitgenodigd, heerlijk buiten op terras bijgekletst en enkel glaasje rosé met paar druifjes. Vandaag dagje shoppen en morgen is hij terug. Ben gemotiveerd.
Denk wel dat ik te weinig eet, mag 1300 cal maar zit bijna steeds onder de 1000. S morgens eet ik al 4 weken enkel fruit, en nu durf ik geen boterham meer eten... Zo ook met avondporties, zijn steeds kleiner, heb bang dat ik teveel eet...
Verder doen jullie het allen ook prima. Weer mooi groene vakjes bij iedereen

Groetjes
Niki

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 11 aug 2018 7:34    
Vrouw Weeggegevens   lientje1972
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten met Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Bye (Nederlands=Dag) jullie veel succes verder

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 aug 2018 9:56    
Vrouw Weeggegevens   Loes33
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Goed bezig Nikilauda! Momenten alleen thuis vind ik ook het lastigst, maar goed van je dat je jezelf hebt herpakt en afleiding zoekt.
En te weinig eten is niet goed voor het afvallen inderdaad, maar ik herken het gevoel dat je te veel eet. Toch zal het juist averechts werken om af te vallen.

Morgen wegen, ben benieuwd na 2 mindere dagen deze week (uiteten en sushi gehaald) en niet gesport te hebben....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 aug 2018 9:17    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Het gaat hier goed. Ik volg nu koolhydraatarm eten samen met mijn man, en dat is eg fijn, veel makkelijker met het eten, en we houden elkaar wel op het rechte pad.

De volgende weken wordt dit moeilijk, want wij gaan op vakantie, een 12daagse rondreis langs 5 steden in 4 landen in Midden Europa. S morgens is er een ontbijtbuffet, dat zal probleem niet zijn. S middags kunnen we meestal zalf wat bestellen, dus dat zal ook wel meevallen. Maar s avonds krijgen we een 3 gangenmenu voorgeschoteld, dus dat wordt lastig. Maar we zullen er het beste van hopen.

Ik vul nu iets meer in dan ik vanochtend woog, in de hoop dat ik zaterdag over een week dan toch een klein groen hokje kan invullen en in ieder geval niet teveel omhoog schiet.

Allemaal veel succes, en jullie horen me weer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 12 aug 2018 15:25    
Vrouw Weeggegevens   Loes33
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik sta weer in het groen deze week, 0,9kg eraf!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 aug 2018 8:50    
Vrouw Weeggegevens   Kathinka

Reageer met quote
Onsje minder ingevuld dan vorige week. Nu wel het gevoel dat het goed gaat, maar ik vind dat altijd lastig inschatten op vakantie. Naast de weegschaal ben ik al mijn standaard lepels, mokken, kannen kwijt, maar wel het idee dat ik niet aan kan komen van wat ik hier eet en drink Erg blij
Afgelopen donderdag en vrijdag waren slechte dagen, ik had trek in alles Geschokt heb ipv handje noten 2 volle handen gegeten, maar wel weer goed opgepakt dus we houden vertrouwen.

Ik heb zo'n hekel aan kilo's met verlatingsangst!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 13 aug 2018 9:24    
Vrouw Weeggegevens   LiesbethM

Dieet: Gezond eten 8 augustus 2017 Gastric Sleeve operatie

Reageer met quote
Weer 4 onsjes weggetikt Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 aug 2018 6:03    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Pagina 11 van 11