Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Goedemorgen iedereen!

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   WendyV
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: calorien tellen

Reageer met quote
In het verleden heb ik dankzij dit forum het kunnen voldouden in in anderhalf jaar zo´n 40 kilo kwijt te raken. Daarna ben ik in 2017 gaan scheiden van mijn ex, en ik was vervolgens weer zo´n 8 kilo kwijt. Ik zat toen ronde de 68kilo te schommelen.
Ik ben zomer vorige jaar, psychisch ingeklapt, en binnen no/time zat ik onder de 65 kilo, het enige lichtpuntje destijds. Veel moeilijkheden doorstaan, maar nu alles weer op de rit zit, ga ik er even weer voor.

Ik ben vorig jaar februari mijn eerste vriendje van de basisschool via facebook weer tegengekomen, en sinds maart 2018 hebben we een relatie!! we hebben besloten dat ons streven is om in de zomervakantie te gaan samen wonen. A DREAM CAME TRUE!

In de tweede week van juni, gaan mijn vriend en ik, met mijn kids, een week naar Italie op vakantie, en omdat ik me dus de afgelopen tijd zo goed heb gevoeld tikte ik laatst de 75 kilo weer aan.
Mijn vriend en ik hebben een gemeenschappelijke hobby... dat heet, wijn drinken op het terras, tapas, uit eten gaan en lekker genieten van leuke uitjes als Giethoorn, Scheveningen, dierentuinen etc... Daar komen de nodige versnaperingen wel bij kijken zoals je zelf wel kunt indenken. Dat is mijn valkuil.

Ik ga er voor om nog voordat we naar Italie gaan die 68 weer aan te tikken, en daarna ga ik weer verder tot de 62. Lijkt me realistisch toch?

Nou tot snel en alvast dank voor jullie steun!!

ps; hoe krijg ik mijn ticker onder mijn bericht?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 jun 2019 10:57    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Welkom terug en je ticker staat onder je berichten,

succes

We bestaan van sponsoring en de spontane donaties van de deelnemers.
https://www.weegclub.nl/donaties/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 09 jun 2019 13:01    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
welkom back
fijn dat je nu weer een fijn leven hebt...en ja gezelligheid kost wat kilo's Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 10 jun 2019 21:27    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1