Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Gezond vegetarisch naar de lente!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   whis
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Ik heb deze versie bij AH gekocht. Was van Quorn.
Bij Delhaize en carrefour verkopen ze er andere, maar geen idee of die winkels er bij jullie ook zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 feb 2020 9:10    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@ Tam: ik vind de vega kroketten en bitterballen van mora ook echt heerlijk!!!!! Zelf als ik ze aan mijn vrienden laat eten die vlees eten, proeven ze geen verschil.
Ik kan niet wachten tot de frikadellen in de winkel komen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 feb 2020 15:11    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
De mora frikandel is hier in de frituur al verkrijgbaar. Maar die bakken in dierlijke vetten, dus... Nee dank u!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 feb 2020 16:52    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik hoop dat ze ook hier snel verkrijgbaar zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 feb 2020 20:37    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren op een verjaardag geweest. Ik kreeg van verschillende mensen de opmerking wanneer ik ga ophouden met afvallen, er kan nml niks meer af. Nou er kan nog zat af Schaam Schaam . Zelfs gezegd dat sinds de laatste keer dat ik ze zag (oud & nieuw) ik geen gram meer ben afgevallen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 feb 2020 20:41    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Reageer met quote
whis schreef:
Gisteren bij een Italiaan pizza gaan eten.

Als lunch een slaatje gemaakt en er al 2 kleine burgertjes van elk +/- 50 gram bij gebakken. Een hele nacht in de koelkast heeft er wel voor gezorgd dat het mengsel wat stijver geworden is.
De burgers zijn lekker, feta geeft wel een leuk smaakje er aan.
Alleen het kikkererwtenmeel smaakt redelijk door. Dus daar moet ik iets anders voor verzinnen.

Bedankt voor de tips Geke!! Dit ga ik vaker doen Erg blij

Update: ze zijn nu allemaal gebakken:

Wow, die zien er heerlijk uit!
ja, het is goed om te weten, dat opstijven in de koelkast (minimaal een uur) helpt.

Sorry dat ik zo weinig aanwezig ben hier. Ik lees de berichten wel hoor, maar het lukt me vaak niet om te schrijven.

Je hebt de burgertjes inderdaad niet zo groot gemaakt, en dat is voor het bakproces handig (anders vallen ze gauwer uit elkaar), maar ook voor de hoeveelheid die je binnenkrijgt. 50 gram is prima, je kunt het dan bij één houden als je bv. naast warme groente ook een salade erbij hebt, maar je kunt eventueel ook twee nemen.

Ik heb nog gare kikkererwten in de koelkast staan. Misschien ga ik ook weer eens aan de slag om daar wat van te bakken. Ik heb ook nog havermout en champignons, misschien kunnen er ook wel walnoten door, die heb ik ook nog liggen. Wordt vervolgd!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 feb 2020 10:22    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
Cheatday schreef:
Gisteren op een verjaardag geweest. Ik kreeg van verschillende mensen de opmerking wanneer ik ga ophouden met afvallen, er kan nml niks meer af. Nou er kan nog zat af Schaam Schaam . Zelfs gezegd dat sinds de laatste keer dat ik ze zag (oud & nieuw) ik geen gram meer ben afgevallen.

ik snap die mensen niet...aan je BMI te zien zit je nog aardig hoog Geschokt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 10 feb 2020 11:18    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Inderdaad, er kan echt nog ruimschoots wat af. Ik wil het liefste naar de 74,9 kg gaan. De rest wat er nog af gaat is een mooie bonus. Ik heb dus nog iets minder als 10 kg te gaan.
Ik zie er ook echt niet vel over been uit ofzo.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 feb 2020 19:34    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb vandaag voor de eerste keer eekhoorntjes brood gegeten. Tja, ik weet niet of ik nu de smaak lekker vind of niet. Ben er nog niet uit voor mijzelf.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 feb 2020 21:08    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
@Cheatday: dat zeiden ze tegen mij ook toen ik in 2010 de 69 aantikte: mijn bmi was toen 24,9. En als ik de foto's van die tijd zie, snap ik wel wat ze zagen; een beetje ronder stond me inderdaad beter.
BMI is echt niet heilig, staar je er niet blind op. Ga na waar jij je lekker bij voelt, houd een gezond en evenwichtig eetpatroon aan en geef je lichaam de tijd om zich te vormen naar je nieuwe levensstijl. Je verhoudingen veranderen als je gewicht kwijt bent (al is het maar 10 kilo) en je valt heus niet overal gelijkmatig af. Dat is wat mensen zien, en waardoor ze zich soms een beetje zorgen maken (terecht of niet).

Nieuwe week, nieuw menu. Ik had in het blaadje van de Jumbo een recept opgeduikeld van boerenkool, champignons, vega spekjes en spaghetti: dat leek me lekker! Vond het wel bijzonder dat er behalve peper niks doorheen ging, maar oké? In de supermarkt had ik de keus tussen fijn en grof gesneden boerenkool, ik ging voor de laatste. En dat was een goede keus!
Je fruit de ui met wat olie in een wok, doet er de spekjes en champignons bij, dan 5 minuutjes bakken. Dan 300gr boerenkool erbij (paste bij mij nèt in de wok), 100ml water en 10 minuten laten koken. Versgemalen peper erop, en ik deed er toch nog een beetje zout bij. Serveren met spaghetti. Best lekker: als 'Ollander ken ik eigenlijk de echte smaak van boerenkool niet, alleen in de stamppot. Leuk om het eens op een andere manier te eten.
Ik had er uit de vrije hand toch ook wat zout doorheen gedaan, en dus versgemalen peper.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 feb 2020 22:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 6 van 9