Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Gezond vegetarisch naar de lente!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 23, 24, 25  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   whis
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Vanavond witloof in hesp en kaassaus gemaakt.
De hesp was van quorn en vegan. Heel goed van smaak en heel weinig calorieën. Gekocht bij AH. Aanrader!
De kaas was niet vegan, wel veggie.

https://www.ah.nl/producten/product/wi445459/quorn-vegan-smoky-ham-free-slices

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 feb 2020 20:13    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Duffy schreef:
Je hebt gewoon magische vingers Cheatday. ohhh

Grap Grap grapjas Grap Grap

Duffy schreef:
En bedankt voor de tip voor Utrecht, daar ga ik misschien zaterdag heen! Heb wel zin in een lekker burgertje.

Ik ben er ook heel nieuwsgierig naar!

@ Whis: Ik ben er ook heel benieuwd naar! Ze zijn nog officieel open. Ze zijn open en aan het proefdraaien. Tot nu toe ziet het er redelijk druk uit als ik langsloop.
Na de officiële opening zijn ze vanaf 07:30 uur open. Dan kan ik even een keer binnen wippen voor een ontbijt smullen

Heb je daar een soort cordon bleu van gemaakt?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 feb 2020 21:23    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag lekker simpel gegeten, Turkse pizza smullen . Beetje sambal, ijsbergsla en een laag knoflooksaus. Lekker extra knoflook doorheen gedaan.. Weet niet of mijn collega's dat morgen ook kunnen waarderen Cool .

Gisteren romige kerrienoodles gegeten en nog wat over. Morgen wordt het laat, dus kan ik dat lekker opwarmen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 feb 2020 21:27    

Reageer met quote
Nee geen cordon bleu. Misschien weer een typisch vlaams gerecht?
Kook je witloof beetgaar.
Kaassaus maken.
Ovenschotel: laagje kaassaus. Rol de witloofstrokjes in een lapje veggie hesp. Al die rolletjes naast elkaar leggen in de ovenschotel. Rest van de kaassaus erover en nog wat gemalen kaas.
20 minuten in de oven.
Wordt meestal met aardappelpuree geserveerd die mee in de ovenschotel gaat voor ook een korstje (naast de rolletjes, niet er op of er onder!

Ik had vroeger een collega die altijd begon te gillen als iemand look gegeten had. En dat was dus +/- elke dag Lachen
Voor de rest een tof mens hoor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 feb 2020 7:40    
Vrouw Weeggegevens   Tam76
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Oeps, bericht gemist van nieuwe meldingen. Teveel om terug te lezen...
Een goede start met mijn gewicht. 1.4 kilo minder dsn vorige week! Maar dat valt hier niet op omdat het als startgewicht staat... jammer he. Hihi.

De Prowin demo was super! Ik wacht ongeduldig mijn bestelling af van de alleskunner met microdoek.

Snacks zonder vlees in de friture (snackbar) zijn hier zeer uitgebreid. Naast de kaassoufle, de bami en nassi schijven zijn er ook uienringen (die neem ik meestal), vegetarische kroketten, vegetarische frikandel speciaal (beide mora en verrukkelijk!) En zelfs vega shoarma.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 feb 2020 16:28    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@ whis: ik denk niet een typisch Vlaams gerecht. Als ik mij niet vergis maakten mijn moeder dit ook nog wel eens klaar. Ik wist alleen niet goed wat hesp is.

@ Tamp76: Geschokt Geschokt Geschokt , zoooooo wat een heerlijk uitgebreid assortiment aan vegetarische snacks!!
Ik ben heel benieuwd naar de vegetarische frikadel van mora. Kan niet wachten om hem uit te proberen.

Je bent goed afgevallen!! Top

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 feb 2020 22:04    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb eens nav een blog een braadworst van de vegetarische slager als frikandel speciaal bereid. Eerste seconde heerlijk maar het kreeg al snel een viese bittere smaak. De Mora moest ik natuurlijk proberen. En dat is zeeeeeeeeer goed bevallen! Net echt. Ik nam altijd een frikandel speciaal bij de friture en mistte dat erg. Ik eet nu 2 jaar geen vlees meer en dus al 2 jaar niet gehad. Wat was is blij!!! Ik vind hun vegetarische kroketten ook heerlijk.
Ik bem altijd gek op vlees geweest maar het stond me teveel tegen dat er een dier gedood moest worden omdat ik zo nodig vlees wilde eten. Een alternatieve versie is daarom zeer welkom.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 feb 2020 23:31    

Reageer met quote
Proficiat met je gewicht Tam!

Frituur heeft hier ook wel een ruim aanbod. Maar daar probeer ik toch wat weg te blijven Lachen

Hesp = ham bij jullie? Maar dan de veggie versie he!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 feb 2020 7:39    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
whis schreef:
Nee geen cordon bleu. Misschien weer een typisch vlaams gerecht?
Kook je witloof beetgaar.
Kaassaus maken.
Ovenschotel: laagje kaassaus. Rol de witloofstrokjes in een lapje veggie hesp. Al die rolletjes naast elkaar leggen in de ovenschotel. Rest van de kaassaus erover en nog wat gemalen kaas.
20 minuten in de oven.
Wordt meestal met aardappelpuree geserveerd die mee in de ovenschotel gaat voor ook een korstje (naast de rolletjes, niet er op of er onder!

Ik had vroeger een collega die altijd begon te gillen als iemand look gegeten had. En dat was dus +/- elke dag Lachen
Voor de rest een tof mens hoor!

Vroeger thuis kookte mijn moeder witlof en ging daarna een ovenschaal in met een lapje kaas en ham er op. Prikkertje erin en even de oven in. Heerlijk! Witlof vond ik ook rauw lekker als salade.

En knoflook...heerlijk!!! Mijn man kookt altijd en maakt voor mij vaak vega kipstuckjes. Lekker krap gebakken met heel veel schijfjes knoflook. Zo dat ze bijna zwart zijn. Ik krijg er honger van... hihi.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 feb 2020 8:16    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Heerlijk, witlof met ham en kaas. smullen
Maar waar verkopen ze vegetarische ham?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 feb 2020 17:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 23, 24, 25  Volgende
Pagina 5 van 25