Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Gezond vegetarisch naar de lente!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Tam76
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@whis: hebben de asperges gesmaakt?

Vabdaag flink in de tuin aan het werk geweest. Inmiddels voor de jongste leermateriaal gekregen om de komende weken zijn juf te zijn...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 mrt 2020 15:09    
Vrouw Weeggegevens   whis
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
De asperges waren overheerlijk smullen smullen smullen

Wat doen jullie eigenlijk met onverpakte groenten? Durf je die nog meenemen uit de supermarkt (waar iedereen aan gezeten heeft...)?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 mrt 2020 6:21    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
ja hoor. Geen probleem. Wassen voor gebruik. Een virus is tegrn die tijd wel verdwenen denk ik. Hoop ik.. extra goed de handem wassen als we weer thuis zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 mrt 2020 9:51    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Whis, goed wassen en/of schillen. En vooral ook zelf handen wassen uiteraard. Ik heb zuurkool gekocht en een zak gesneden andijvie. Diepvries bio spinazie meegenomen ook. Gisteren had ik bloemkool. Eenmaal gekookt is dat virus echt wel weg. Lachen

Het blijft tobben in de winkels. Sommige mensen zijn echt schaamteloos, ik kan me daar zo over verbazen, dat ze zich niet schamen!

Maar aan vleesvervangers is geen gebrek geweest, wel aan vlees en kip en zo. Uitlachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 mrt 2020 12:39    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hier in het dorp de Plus en Kruidvat vanmiddag geen wcpapier en paracetmol meer te krijgen...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 mrt 2020 15:42    

Reageer met quote
De andijvie stamppot was heerlijk, we hadden dat al een hele tijd niet meer gegeten, dus we hebben gesmuld. smullen Morgen pompoensoep met wat brood. Barstensvol groenten die soep. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 mrt 2020 21:21    

Reageer met quote
Gisteren in de winkel was de vleesrek helemaal leeg. Iemand had er een pakje veggie burgers neergelegd Lachen

Helaas waren er ook bijna geen groenten verkrijgbaar. Buiten de asperges, maar die had ik deze week al gehad!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 mrt 2020 6:44    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
whis schreef:
Gisteren in de winkel was de vleesrek helemaal leeg. Iemand had er een pakje veggie burgers neergelegd Lachen

Goeie, dat ga ik ook doen! Grap

Ik ben niet zozeer bang met de overdracht op groente (want inderdaad: eerst even wassen), maar neem soms ook wel een afgebakken broodje mee. Dat doe ik nu dus maar niet meer, die zijn in onze supermarkt niet verpakt, maar liggen samen in een vak op de bakkerijafdeling.

Gisteren heb ik een heerlijke (al zeg ik het zelf) Indische curry gemaakt (vegan), met bloemkool (had ik zo zin in!), bospeen en zoete aardappel. Ik kan er wel 5 keer van eten en heb nog een halve bloemkool over. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 mrt 2020 11:11    

Reageer met quote
Hier wordt het nu dus pompoensoep. Staat nog in de koelkast. En lekker makkelijk na deze enerverende dag. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 mrt 2020 15:19    

Reageer met quote
Ik ga seffes iets uit de diepvriezer plukken. Denk veggie vidé!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 mrt 2020 7:21    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20  Volgende
Pagina 18 van 20