Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Gezond vegetarisch eten

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 36, 37, 38  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Gehaktballen dagje uitgesteld. Die komen nu vanavond aan de beurt. Manlief wilde niet koken, had een nieuwjaars zangfuif gehad met hapjes en dus geen honger meer. Rollende ogen

Baba anoesch is zeker lekker, het smeersel op basis van zoete aardappelen (met kerrie erin) vind ik ook heel lekker van AH! En ik ben weer tomaten op mijn brood gaan doen. Met zout en peper en een klein likje mayo ipv boter. smullen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 jan 2019 1:41    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Tomaten op de boterham! Dat is lang geleden Erg blij At ik zelfs al kind al graag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 jan 2019 6:39    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Er komt hier heel wat voorbij, baba anoesch nooit van gehoord, pompoenlasagnevellen wist niet dat dit bestond ik ben nog steeds van de ouderwetse en maak lasagnebladen van courgette hoewel ik toch al een paar verschillende veggieburgers, en veggie kookworst /gehakt heb gekocht en vond dit lekker, gisteren had ik rode bietjesmet ui en balsamico wijn en in de airfryer Vlaamse verse frietjes en voor het eerst geprobeerd appels in frietmodel gesneden met schil ook in de airfryer en dat was lekker fris erbij.

Mijn kleindochter had wraps gemaakt van gehakt, tomatenblokjes knflooksaus en ijsbergsla maar zelf at ze de meeste friet haha Lachen

Vandaag denk ik vis hoe is de veggievisburger die had iemand toch laatst gegeten Vraag hou het voorlopig nog bij verse vis maar wie weet in de toekomst Rollende ogen je weet maar nooit

Een fijn weekend

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 jan 2019 7:30    
Vrouw Weeggegevens   Moonwalk
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dieet bewust eten

Reageer met quote
Had gisteren een aantal mee-eters en voor het gemak ging ik voor een grote pan ouderwetse macaroni, zoals mijn moeder deze vroeger maakte.
Nu ben ik niet zo van de plantaardige rulgehakt, maar zag bij bij AH dat er een nieuwe Vegan gehakt was van Naturli Foods (diezelfde als waar Flying Missy het over had).
Heel bijzonder dat de visite in de eerste instantie niet eens doorhad dat ze vegetarisch hadden gegeten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 jan 2019 9:13    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
ik heb even niet gelezen hier...
ik maak hummus en auberginespread meestal zelf...rood...met biet erdoor-groen met spinazie of rucola,oranje-geel met pompoen oid
maandag een zak kikkererwten gekookt en in porties van 300 gr ingevroren
makkelijk en beter dan een potje(zout/suiker)
vaak doe ik er ook nog wat roomkaas door dan wordt het lekker smeuïg en romig

ik heb gister broccolipread gemaakt van gestoomde broccoli en fijngemalen havermout...recept van Monique v/d Vloed

einddoel 70 kilo 20 augistus
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 11 jan 2019 9:41    

Reageer met quote
Ik ging de veggie visburger testen, maar is nog niet gebeurd. Gelukkig nog even houdbaar! De veggie vissticks heb ik wel al gegeten en die smaken redelijk echt. Man vond ze ook goed! (En dat zegt veel Lachen )

Laatst aangepast door whis op vr 11 jan 2019 13:33, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 jan 2019 9:56    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
ik heb ook nog visburgers en 2 andere soorten.... Erg blij

einddoel 70 kilo 20 augistus
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 11 jan 2019 11:08    

Reageer met quote
Die spreads wil ook graag meer gaan maken. Maar die van AH vind ik wel vrij natuurlijk smaken. Bij andere merken heb ik dikwijls zo een "veel-aan-toegevoegd-smaakje".
Broccolispread koop ik ook af en toe, maar die heeft dan ook dat smaakje!

Ik ga eens zoeken naar een receptje met paprika's!

En zo lang je tegen mensen niet zegt dat ze vegetarisch aan het eten zijn, denken ze daar niet eens bij na Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 jan 2019 13:35    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dipinipi, zelf spread maken doe ik ook je weet wat erin zit, net als salade bij de lunch vandaag gemaakt: geraspte wortel, appel,prei, bieslook, koriander en selderij, 2 eetlepels kwark erdoor en een gekookt ei geprakt lekker op een volkoren gerooste boterham en nog over ook voor op een toastje vanavond. smullen met een glaasje wijn want het is weekend

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 jan 2019 14:04    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Kwam net voorbij op Twitter: de Vegatopia vegetarische rookworsten test! Vind ik heel leuk om te lezen, misschien toch maar weer eens een keer een roockworstje bij de stamppot doen. Lach

https://www.vegatopia.com/vega/koken/achtergronden/14165-de-grote-vegatopia-vegetarische-rookworstentest

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 jan 2019 17:53    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 36, 37, 38  Volgende
Pagina 18 van 38