Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Gezond vegetarisch eten in de lente

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   whis
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Op de website van Eva vind je veel info over voedingsstoffen ed. En ook leuke eenvoudige receptjes.
Ik val waarschijnlijk wel in herhaling met deze website Lach

https://www.evavzw.be/

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 mrt 2019 10:21    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Ik heb vanavond tomaten/groentesoep mee met 2 sneetjes khd arm brood gegeten.

Hub, als je gevarieerd groenten eet en soms een ei of zuivel zul je niet snel tekorten krijgen hoor. Maar je zou na een jaartje of zo eens kunnen vragen of er bloed geprikt kan worden ter controle als je je daar zorgen over maakt?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 mrt 2019 1:38    
Man Weeggegevens   hub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ine, normaal eet ik zo’n 2500 calorieën per dag. En die 1600 van eergisteren heb ik nu ruimschoots ingehaald. Gisteravond werd mijn petekind 18. Op het feestje waren gelukkig ook een paar vegetariërs en ze hadden ook van die vegetarische snacks waar dat Mora-meisje reclame voor maakt. Waren best lekker, alleen hadden ze veel teveel. En dan ben ik natuurlijk altijd zo vriendelijk om ze daar een beetje mee te helpen, dus dat afvallen wordt niks deze week ben ik bang. Maar we hebben nog 8 weken te gaan, gelukkig wordt ze die komende weken niet nog eens 18. En Missy, ik eet best wel goed, veel verse groente en fruit, ook eieren en yoghurt. Ik zoek altijd mijn heil in die zweverige dingen, ben al jaren niet bij de huisarts geweest. De huisarts is bij mij net zoiets als mijn moeder, als ze zelf nooit bellen laat ik ook lekker niks van me horen. Maar ik maak me geen zorgen over tekorten, ik had dat alleen ergens gelezen op een site. Ik ga ervan uit dat het gewoon goed gaat, zo niet kijk ik dan wel verder. Dus vandaag geen vermelding van mijn calorieën. Reden: ik wil het niet weten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 24 mrt 2019 10:04    

Reageer met quote
Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 mrt 2019 10:51    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hoi Hub, welkom hier. Ik begrijp dat je geen B12 neemt en dat is niet erg als je een paar dagen in de week nog vlees eet (flexitariër), maar als vegetariër is dat toch wel zeer aan te raden. Een B12 tekort los je niet zomaar op en kan heel vervelend zijn. Vergeet niet dat je zelf ook een paar jaartjes ouder bent geworden en je lichaam de ondersteuning nu misschien wel gebruiken kan. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 mrt 2019 12:32    

Reageer met quote
Ben zelf al meer dan 25 jaar vegetariër, geen veganist en heb geen enkel tekort. Laat jaarlijks mijn bloed controleren.
B12 bijnemen kan in elk geval geen kwaad, maar heb het zelf niet te kort. Is blijkbaar iets dat je lichaam voor een deel ook zelf aanmaakt.

Deze middag maak ik een bonenschotel, hier ergens gelezen, dank voor de tip!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 mrt 2019 12:40    

Reageer met quote
Ik eet vannacht kruidenzuurkoolstamppot met veggie 'speckjes' erdoor. Altijd lekker. Lach En makkelijk op te warmen op het werk ook.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 mrt 2019 2:29    
Man Weeggegevens   hub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dankje, Duffy. Ik eet veel yoghurt (magere, lekker met verse banaan of mandarijn erin om het zoet te maken) en eieren. Ook aan vleesvervangers wordt het toegevoegd, maar ik zal het in de gaten houden met die vit. B12. Gisteren alleen wat yoghurt en een paar eieren gegeten (700 cal). Dus ondanks dat geschrans van eergisteren toch 1 ons afgevallen deze week.

2 spicy burgers (soja) van Garden Gourmet. Deed me denken aan hoe mijn moeder vroeger kookte. Niet voor herhaling vatbaar.
Vandaag zo'n 1900 cal.

Laatst aangepast door hub op ma 25 mrt 2019 19:05, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 25 mrt 2019 5:26    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Een goede maandagmorgen,
Vandaag veel callorieen verbranden want gisteren een verjaardag gehad waar ik mijn oude schooljuf van de lagere school aantrof leuk al die herinneringen ophalen het is heel laat geworden en natuurlijk allemaal verleidelijke hapjes (en vlaai ) die er nu weer af moeten, moest toch naar de stad en ga op de fiets en in de tuin werken en heel misschien nog op de Crostrainer want sinds kort heb ik een nieuwe fitbit en de laatste keer heeft hij niet geregistreerd ik weet nu waarschijnlijk waar het aan ligt.

Afgelopen week was het hier druk op de begraafplaats ik woon op nog geen steenworp afstand daar vandaan een moordzaak wordt weer heropend van 16 jaar geleden komt morgen bij opsporing verzocht.

Erg blij hub ik vond 1600 al weinig voor eentje met jou lengte en gewicht 2500 cal klink mooi, zelf probeer zo,n 300cal minder in als uitname te hebben dat lukt aardig en val dan ook langzaam af

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 mrt 2019 8:57    

Reageer met quote
Hier een hele matige eetdag Lachen Alleen avondeten. Weet nog niet wat, misschien veggie shoarma met gebakken ui en paprika op ijsbergsla met wat knoflooksaus. Snel klaar, want weet niet hoe laat ik klaar ben in het ziekenhuis en echtvriend gaat om 6.00 uur alweer de deur uit. Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 mrt 2019 10:14    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 16, 17, 18  Volgende
Pagina 8 van 18