Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Gezond vegetarisch eten in de lente

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   whis
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
En ik at.... asperges... Hahaha!!

En Nee... die bami was niet voor de oven bedoeld. Volgende keer toch op letten, want niet lekker. De vulling wel hoor! Die was goed pikant.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 apr 2019 6:57    
Vrouw Weeggegevens   Moonwalk
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dieet bewust eten

Reageer met quote
Heb gisteren uit de Airfryer de Vegetarische Draadjesvleesch Kroketten van Mora gehad. En eerlijk, ze waren best lekker.
Bekijk ik de ingrediëntenlijst, waar o.a. in staat: vegetarisch draadjesvleesch 8% (water, vrije-uitloopkippenei-eiwit, kleurstof: E150d).
Oké, water, kippenei eiwit en E150d (= kleurstof gebaseerd op karamel) dat snap ik nog....
Maar wat in vredesnaam is vegetarisch draadjesvleesch ???

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 apr 2019 14:33    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Lupine misschien? Inderdaad, dat mogen ze duidelijker omschrijven!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 apr 2019 14:38    

Reageer met quote
Blijkbaar in samenwerking met de Vegetarische Slager.
Hier vind je de ingrediënten, en dat vegetarisch draadjesvlees bestaat dus uit ei ed.

https://www.ah.be/producten/product/wi451894/mora-vega-draadjesvlees-kroket
https://www.mora.nl/nieuws/mora-gaat-samenwerking-aan-met-de-vegetarische-slager

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 apr 2019 16:40    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Ze zijn zeker lekker die kroketten. De fricandellen trouwens ook! Maar het blijft junkfood dus neem ik het alleen heel af en toe. Lach

Weer thuis van kamperen (wat hebben wij het koud gehad!) en helaas flink aangekomen. Vandaag een vastendagje. Net 2 kommetjes tomaten/groentensoep en 2 plakjes khd arm brood erin gedoopt. Verder niets vandaag............... om een vliegende start omlaag te maken weer.
Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 apr 2019 17:06    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Oei, ja, wat zullen jullie het koud hebben gehad! Kamperen in een tentje of in de caravan?

Balansdagje is soms wel een goed idee, even compenseren. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 apr 2019 20:43    

Reageer met quote
ja en nu het zulk mooi weer is geworden moet ik werken. Soms is het leven niet eerlijk he? Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 apr 2019 1:40    

Reageer met quote
aai We zullen je wel laten weten hoe overheerlijk het buiten is ;-)

Gisterenavond pasta met asperges gemaakt:
pasta (van die pijpjes) gekookt. Daarbij gewokte asperges (in stukjes), P&Z, beetje groentenbouillonpoeder, zongedroogde tomaatjes fijn gesneden, allerlei verse kruiden, veggie speckjes, alpro room light. Beetje parmezaanse kaas en pijnboompitten erover.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 apr 2019 7:02    
Vrouw Weeggegevens   Moonwalk
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dieet bewust eten

Reageer met quote
Yes weer groen!
Sinds ik half januari gestart ben met een nieuwe levensstijl van 5x per week yoga samen met Intermittent fasting (de 16:8 methode) gaat het eten / diëten me een stuk gemakkelijke af.
Ik weet dat deze wijze van afwisselend vasten lang niet bij iedereen past, maar voor zover ik nu na 3 maanden kan beoordelen past deze eetgewoonte prima bij mij en bij wie ik ben.
Ook m’n omgeving als ikzelf bemerk trouwens dat het zowel lichamelijke als mentaal al weer veel beter met me gaat. Zeker door de combi met yoga, speelt na die mislukte anti-reflux operatie m’n zelfbeeld weer een steeds grotere rol bij wie ik ben en wil zijn.

Gisteren hebben wij pastinaak rösti gegeten en vanavond wordt het roergebakken witlof met ui en tijm.
Fijn paasweekend allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 apr 2019 8:22    

Reageer met quote
Ik moet nodig ook eens asperges kopen.......... Lachen

Vandaag is het zuurkool met veggie spekjes geworden, echtvriend heeft gekookt en ik eet het als lunch op het werk. smullen

Moonwalk, het is ook belangrijk dat de manier van eten bij je past. Dan voelt het ook natuurlijker en kost het minder energie allemaal. Fijn hoor dat het zo goed gaat! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 apr 2019 1:07    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 16, 17, 18  Volgende
Pagina 17 van 18