Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Gezond vegetarisch door de winter

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 26, 27, 28  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   whis
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Dat recept klinkt goed! Denk dat ik er nog wat ui en look bij ga doen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 nov 2019 7:58    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ui en knoflook maakt alles lekkerder! smullen

Hier was het gisteren rodekool stamppot met veggie gehaktballetjes. Lang geen rode kool gegeten, heb gesmuld!

Vandaag muziekdag = haast = vega pizza. Lach

Gisteren teveel brood gehad, gelijk weer zwaarder. Ik ga mijn weegmoment verschuiven...………….. Verward
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 nov 2019 12:04    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
A.s. zaterdagavond pakjes avond. Ben al druk opzoek naar lekkere recepten. Denk dat het een ovenschotel met rode kool gaat worden met hachee.

Afgelopen week waren de producten van Alpro in de aanbieding. Kinderen proeven volop en vinden vooral de "mild & creamy" erg lekker!!
Ik heb veel verschillende soorten ongebrande & ongezouten noten in huis. Eens kijken of ik ze hier ook aan kan krijgen Lachen .

Eten jullie wel eens dadels? Ik vind ze erg lekker, alleen weet niet zo goed hoeveel je ervan op een dag kunt eten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 nov 2019 22:34    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
whis schreef:
Dat recept klinkt goed! Denk dat ik er nog wat ui en look bij ga doen!

Er gaat verse basilicum doorheen volgens het recept (zie mijn eerdere post), dat maakt het best bijzonder! Ik zou er dan geen knoflook en ui meer door doen hoor. Lach

@Cheatday: Ik heb hier tussen de Weight Watchers recepten al eens een Weight Watchers recept voor rodekoolschotel geplaatst. Wel met gehakt, maar dat kun je weglaten (of vervangen door de vega versie). Erg lekker met kaneel en suiker: ik wil mijn rode kool niet anders meer!

En ik heb in Marokko vorige maand uitgebreid dadels geproefd, heerlijk! Beroemd, ook in Nederland, is de Medjoul dadel. Heel erg lekker, vooral als hij nog vers is. Zijn ze wat ouder, dan worden ze wat droger, maar niet minder lekker. Op de markt in Marrakech heb ik verschillende soorten mogen proeven, maar de dure Medjoul was toch echt de lekkerste! Ik denk dat je ze bij Syrische, Marokkanse en Turkse supermarktjes wel vers kunt krijgen, ook in Nederland.
Marokkanen eten ze bij het ontbijt, en zeggen dat ze erg gezond zijn. Ik denk dat ze wel veel fruitsuikers bevatten, maar niet meer dan witte druiven.
Medjoul dadels worden in vegan gerechten vaak ter vervanging van suikers gebruikt, of ter vervanging van de honing. Zo gaat het bv in bananenbrood (wat eigenlijk een soort cake is), en in koekjes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 nov 2019 23:22    

Reageer met quote
Gisterenavond hadden we aardappelpuree, rauw witloof met mayo light en een burger van AH: een oesterzwammenburger.
Lang geleden dat ik het nog meemaakte, maar dat ding was niet te eten. Man vond hem ook echt vies. Ook nogal glibberig van structuur.
We hebben ze na een paar happen weg gegooid Schaam Schaam
Gelukkig lagen er nog gekookte eitjes. Smaakte veel beter!

Iemand ervaring met de andere burgers van AH?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 nov 2019 7:19    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Nee dadels doe ik maar niet. Veel te veel suiker in. Lach

Jammer van die burgers Whis. Ik ga ze dus maar niet kopen. ohhh Ik eet wel de 'vis' sticks van hun eigen merk, die is goed. En de groentenburgers ook wel. Lach

Vandaag eet ik quornfijngehakt in de nasi rotmok. Mee naar het werk genomen. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 nov 2019 1:22    

Reageer met quote
Gisteren vegetarische vidé gemaakt. 6 porties! Dus we weten al wat we vanavond eten.
Gisteren met koekje en kroketjes uit de airfryer. Vandaag toch maar zonder en met een restje aardappelpuree.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 nov 2019 10:09    

Reageer met quote
Die oesterzwammenburgers en bonenburgers... ik vertrouw ze niet, heb ze nog nooit gehad. Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 nov 2019 13:43    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik weet niet of er een coop bij jullie in de buurt zit, die hebben nu op het hele Vivera assortiment 2 stuks voor 3 euro!
Nou ik heb even flink ingeslagen gisteren Lachen Lachen

Gisteravond de rest van de boodschappen ook al vast gehaald. Nu even mijn thee lekker rustig opdrinken, daarna afwassen, laatste cadeau's inpakken en alvast koken voor vanavond.
Tegen een uurtje of 3 komt mijn zusje al: gezellig!!!!!
De rest is er rond 17.30.

Eigenlijk wilden ik weer vegan eiersalade maken voor lunch, alleen had er even de tijd niet voor.
Vanochtend bij mijn zoontje zijn voetbalwedstrijd wezen kijken. Kwam ik thuis pakte ik de laatste rol toiletpapier..................
Hup op de fiets naar de stad. Man o man wat is het druk. Ben blij dat ik verder al alles in huis heb.
Thuis gekomen alleen de dressing van de eiersalade gemaakt, en dit uitgesmeerd op een wrap met rucola, augurk en lupinebonen smullen . Nou dat was weer smullen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 nov 2019 13:59    

Reageer met quote
Ik hoop dat je een leuke Sinterklaas hebt gehad Cheatday!
Wel slim om het dit weekend al te doen, scheelt stress bij de kinderen, nietwaar? Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 nov 2019 23:29    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 26, 27, 28  Volgende
Pagina 8 van 28