Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Gezond vegetarisch door de winter

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 26, 27, 28  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   whis
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Ik heb tegenwoordig een goede antikleefpan. Na jaren zoeken!
Dus kleven doet hij niet.
Maar ben zelf ook meer fan van andere burgers... Pompoen of zo smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 nov 2019 13:37    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Zo , goedemorgen dames.
Ik zat in de vrijwilligersorganisatie van een evenement dit weekend in Amsterdam, en was degene die de logistiek die. Locatie en dus ook de catering. Alles vega geregeld, met de hoofdmaaltijd vegan. Heel veel positieve reacties, en een paar die de vegan lasagne 'flauw' vonden. Toevallig alleen de carnivoren, de vegetariërs vonden het erg lekker. Ach ja, thuis mogen de carnivoren weer een het vlees. Lachen

Ik wil vanavond een soepje proberen, volgens mij van Unox: tomatensoep met vegetarische balletjes. Ben benieuwd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 nov 2019 14:27    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Klinkt gezellig Duffy! Wat goed dat je alles vega hebt geregeld!!
Hahahhahahahahaha, ach inderdaad die paar mensen eten dan thuis maar een stukje vlees extra Lachen

Nou de meidenavond van gisteravond is niet doorgegaan. Iedereen belden af.
Ik had ook nog een vegan eiersalade gemaakt.
WOW die is echt lekker (terwijl ik de gewone eiersalade niet te nassen vind Schaam Schaam ). Vandaag aan de kinderen laten proeven. Dochter lief houdt niet van eiersalade dus deze ook niet. Zoonlief vindt hem heerlijk!

Vegan sate gemaakt, en die vandaag bij de lunch gegeten. Nou die waren zo weg Lachen Lachen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 nov 2019 16:37    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Niet leuk dat iedereen afbelde... En je had er zo voor gewerkt Verward

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 nov 2019 8:06    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Baal er zelf ook wel van. Naja volgende keer beter. Ik zeg voorlopig nog niks wat ik wilden gaan maken. Dan kan ik het voor de volgende keer nog maken.
Ik had best aardig wat hapjes op het programma staan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 nov 2019 17:31    

Reageer met quote
Nou zeg, wat een pech! Het was nog erger geweest als ze het niet gemeld hadden, maar zo op het laatste moment als je al allerlei voorbereidingen hebt gedaan, is ook niet leuk. :aaien:

Vandaag weer een weekmenu gemaakt en boodschapjes gedaan. Ik moet weer even wat meer ingrediënten uit de vriezer gebruiken, de lades komen vol te liggen met allemaal restjes. Maar vorige week had ik een maaltijdsuggestie bij de Ekoplaza meegenomen, voor een paddestoelenstamppot. Was best lekker! Kruimige aardappelen tot puree maken, paddestoelenmix kleinsnijden en aanbakken en met geraspte kaas en basilicum door de puree roeren. Goed voor de eiwitjes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 nov 2019 21:46    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dat klinkt lekker en simpel klaar te maken. Wat is de verhouding aardappelen en paddenstoelen ongeveer? Denk dat ze dat hier ook erg lekker zullen vinden.
Welke geraspte kaas heb je gebruikt?? die van violife die je zelf nog moet raspen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 nov 2019 22:26    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Merk hier dat ik af en toe weer even aan de handrem moet trekken. Vooral de pindakaas ś avonds gaat er erg rap in. Voordat ik het weet heb ik een paar flinke theelepels naar binnen gewerkt.......... Nog geen eens omdat ik honger heb ofzo, maar gewoon om te eten Verward , soort van lekkere trek

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 nov 2019 22:29    

Reageer met quote
Het recept was 1kg aardappelen/300gr paddenstoelen, ik deed 500gr aardappelen/200gr paddenstoelen. En recept was 100gr kaas, ik deed er 60gr Violife mozzarella in, want dat had ik nog in de koelkast. Die is wel vrij vlak van smaak, ik denk dat een wat pittigere kaas er lekkerder in is. Misschien die intense die je had gekocht van de Ekoplaza? Ik heb de smoked variant gekocht omdat het in de aanbieding was, en vind de smaak oké, maar hij is te kruimelig van structuur naar mijn smaak.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 nov 2019 22:33    

Reageer met quote
Cheatday schreef:
Nog geen eens omdat ik honger heb ofzo, maar gewoon om te eten Verward , soort van lekkere trek

Niet om de honger eten, maar toch betekent het bij mij vaak dat ik in de ochtend te weinig heb gegeten en dat ik me beter aan de tussendoortjes moet houden.
Als ik 's ochtends goed eet, heb ik geen last van snaaibuien.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 nov 2019 22:35    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 26, 27, 28  Volgende
Pagina 7 van 28