Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Gezond vegetarisch door de winter

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 26, 27, 28  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hoe zijn die "vis" sticks?

Vanavond even snel een prutje gemaakt van "kip"stukjes, bloemkoolrijst, bonen en pindasaus. Afgetopt met gebakken uitjes. Smaakt vol en snel klaar.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 dec 2019 21:23    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb voor de kerstdagen alles besteld. Zaterdagavond komen ze het brengen. Hoef ik dinsdag alleen nog even op pad voor een paar verse producten en klaar.
Ik heb er oprecht een hekel aan om dan de winkel in te moeten. Mensen hebben geen geduld, laatste net voor je neus weg, of het word uit je handen getrokken (of uit je wagentje gehaald.........). Karren vol alsof de hongerwinter op komst is.
Dit doe ik nu voor het 3de jaar en bevalt mij prima! Laatste boodschapjes haal ik bij AH ivm handscanner en dan snel bij de zelf kassa betalen. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 dec 2019 21:24    
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
@Missy: brandnetelthee, paardebloemthee, selderij... Of misschien dat lichaamsbeweging (even flink sporten, in het zweet!) je helpen kan?

@Cheatday: dat is wel een geweldig idee! Je moet hier 50 euro aan boodschappen hebben voor de bezorging en meestal kom ik daar niet aan, maar misschien met de feestdagen idd wel.

Mijn moeder schoot namelijk zó in de stress van het idee dat ze vegetarisch voor mij moest gaan koken met de kerst, dat ik ze gewoon hier heb uitgenodigd. Nu nog een kerstmenuutje verzinnen!
Wat zal ik eens maken? Mijn vader lust geen ananas en tomaat (wel tomatensoep) en mijn moeder houdt niet van tijm, rozemarijn en dergelijke.
Dus ik zat zelf te denken aan een salade (wat voor? Wil graag iets leuks in een glaasje serveren!), dan een verse champignonsoep en als hoofdgerecht een vegan stoofschotel met seitan. Het toetje brengen zij mee.
Kerstavond ben ik alleen, ik wilde weer gaan kaasfonduen, dat beviel me vorig jaar ook goed, maar misschien eet ik wel gewoon iets simpel met een glaasje rode wijn. Lach

Wat is jullie planning?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 dec 2019 21:55    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Planning?! Geschokt Oeps! Is dat volgende week al?
Lachen

@Missy: asperges helpen bij mij erg goed. Maar het is weer net niet dat seizoen van het jaar...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 dec 2019 7:43    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@ duffy: ik heb meteen boodschappen voor 2 weken besteld hahhahahahahahahah. Dan hoef ik er alleen nog maar even eropuit voor iets vers.

Ik zag leuke glaasjes voorbij komen met carpaccio erin, en dan vegetarisch natuurlijk. Zag er feestelijk uit!

Kerstavond zijn de kinderen bij mij en dan gaan we gourmetten.
1ste kerstdag eten we bij mijn ouders. Op de terugweg naar huis breng ik de kinderen naar hun vader.
2de kerstdag zijn de kinderen bij hun vader en ben ik alleen. Gooi dan altijd lekker de gourmetstel nog een keer aan met een lekkere fles champagne Erg blij

@ whis: hahhahhaahahah, sterker nog, komende dinsdag is het al kerstavond Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 dec 2019 20:46    

Reageer met quote
Oeps....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 dec 2019 22:17    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Vegetarische carpaccio klinkt leuk! Als je dat nog ergens terugziet, ontvang ik graag de link. Lach

Moet nog op zoek naar glaasjes en soepkommen. Was vanmiddag al even in de Action en in de Kringloop, maar kon niet vinden wat ik zoek.

Vandaag at ik een portie vegan goulash (met jackfruit) uit de vriezer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 dec 2019 23:55    

Reageer met quote
Heb ooit eens in een veggie restaurant carpaccio van rode biet gekregen. Ben normaal geen rode-bieten-fan, maar dit was wel lekker. En oogde ook wel mooi!

Kerstdag moeten we naar een familiefeest, maar voor Kerstavond wil ik nog wel iets verzinnen. Niet te zwaar, maar wel feestelijk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 dec 2019 7:44    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik ga 1e Kerstdag uit eten, met zoon en vriendin. En 2e dag moet ik weer werken, dus dan makkelijk; sperziebonen met gehaktballetjes en wat frites uit de AF met satésaus. Geen gedoe. Erg blij

Vrijdag gaan we nog uit eten met dochter (die is met kerst op vakantie met haar gezin). Dat is allemaal wel weer 'buiten plan' eten. Dus ik ben bang dat het na de jaarwisseling een detox wordt voor mij. Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 dec 2019 12:09    

Reageer met quote
Menu voor oudejaarsavond en nieuwjaarsdag zit al in mijn hoofd. Oef! Alleen moet ik op oudejaarsdag werken, dus nog zien of het haalbaar is...
Kerstavond, daar twijfel ik nog over. Nog tijd he?! Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 dec 2019 10:00    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 26, 27, 28  Volgende
Pagina 14 van 28