Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Gezond 2020 afsluiten

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Cavia
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik zou de kleding ook bewaren. Is een goede motivatie en binnenkort pas je er vanzelf in.

Oké, nu we het toch over kleding hebben, wie kan me uitleggen wat dat is met zwarte kleding. Ik heb laatst 2 nieuwe spijkerbroeken gekocht. Beiden maat 40 (spijkerbroekenmaat, dus eigenlijk 50). De een blauw en de ander zwart. Allebei Levi's 501 dus je zou zeggen dat ze allebei hetzelfde moeten zitten. Maar ik zou toch zo langzamerhand beter moeten weten want dat is hetzelfde met mijn witte en mijn zwarte onderbroeken en bh's. De zwarte zitten altijd net iets te krap. Net niet lekker. Zo bizar!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 okt 2020 17:23    
Vrouw Weeggegevens   Xuxa
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goeiemorgen
Jippie de weegschaal is lief vanochtend voor mij.
Ben zo blijk.

Tandjes poetsen en dan op de fiets op deze mooie stralende dag naar mijn werk. Dit is een top dag!

Fijne dag vandaag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 okt 2020 9:12    
Vrouw Weeggegevens   kellydragongirl
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Goedemorgen,

Ik was vanmorgen 122,7kg. Gisteravond mijn weegmoment bij EGA en ik was -0,9kg ten opzichte van vorige week maandagavond. Ik was er erg blij mee. Ik ga hier mee door. Op naar mijn 1e tussentijdse doel: onder de 120. Kerst2

Succes allemaal gewenst.

@Cavia, Ik heb dat met broeken van C&A, per kleur verschillende pasvorm. Daarom nooit verschillende kleuren pakken en maar 1 passen. Echt afzonderlijk passen, want kan net anders getailleerd zijn.

Groetjes,

Kelly

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 okt 2020 11:09    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Ik was vanmorgen 122,6kg. Lekker door weer en wind gefietst elke dag. Wel een nieuwe warme waterafstotende en winddichte winterjas gescoord. Dan is het allemaal prima te doen een halfuur door de regen fietsen naar het werk.
Ik hoop dit weekend mij strak aan mijn eetschema te houden. Ik heb deze week gesmokkeld dat ik heb ontbeten met een volkoren boterham met mager beleg ipv melk met havermout.

Succes allemaal! Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 okt 2020 11:25    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen. Ik ben vrijdag losgegaan en heb toegegeven aan thuisbezorgd bij onze lokale snackbar. Dat was vanmorgen wel te merken. Gewoon dit weekend misselijk van deze keuze. Ik ben voor weken, zo niet maanden, genezen van deze vreetkick. Het was niet eens lekker... Eeuwig zonde dit.

Ik ga weer strak.

Succes allemaal.
Volgende week groene vakjes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 nov 2020 8:55    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
ik zit ook een beetje te rommelen...ik eet niet ongezond maar te veel wijntjes en teveel brood...ook af en toe een gevulde koek...tja dan val je niet af natuurlijk Lachen Verward Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 01 nov 2020 11:03    
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Ik heb gelukkig wel een groen vlakje, klein maar fijn en lekker zo door gaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 nov 2020 21:45    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen,

Ik was vanmorgen 122,5kg. Er is geen peil meer op te trekken, het scheelt kilo's per dag. Ik kan beter 1x per week op maandag avond wegen bij de E.G.A. en verder niet meer naar de weegschaal kijken.
We gaan met goede moed door.

Goed bezig Deugenietje Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 nov 2020 10:02    
Vrouw Weeggegevens   Cavia
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vreemd dat het soms zo veel scheelt per dag, Kellydragongirl.

Deugnietje, goed bezig!

Een rood vakje voor mij deze week. Een halve kilo erbij. Maar weet je wat? Ik baal er niet eens van. Ik wist het al van te voren en mijn belangrijkste doel is niet om af te vallen maar om mijn eetgewoontes te veranderen. Daar ben ik stapje voor stapje mee bezig en 2 van de 3 stapjes die ik op dit moment aanpak, lukken me nu bijna zonder moeite. Als ik die nog heel even wat extra aandacht blijf geven, kan ik binnenkort weer een nieuwe stap nemen Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 nov 2020 13:03    
Vrouw Weeggegevens   Xuxa
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Jippie groen vakjes.
Gaat lekker zo bijna 5 kilo kwijt voor dec nog wel. Ik ga de challenge winnen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 nov 2020 12:02    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 5 van 9