Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Gezellige meiden die een maatje minder willen

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Helga1973
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik wil graag een paar kilo afvallen (eigenlijk wel meer dan een paar, maar je moet ergens beginnen).

Wie wil er met me mee doen zodat we elkaar door de moeilijke momentjes heen kunnen trekken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 17 nov 2010 10:34    
Vrouw Weeggegevens   Noortje3009
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Helga, ik doe graag met je mee.
Ik wil ongeveer 8 kilo afvallen maar met 6 kilo ben ik al heel blij.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 nov 2010 11:30    
Vrouw Weeggegevens   Ace
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: combinatie van gezonder eten

Reageer met quote
Even een tip Lach als je mee wilt doen dan moet je even links je streefgewicht invullen dan kan je bij elkaar continu zien hoe het gaat enzo..

Veel plezier!
Ik zit al in andere sprintjes dus wordt mij anders te druk... Sorry!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 nov 2010 11:49    
Vrouw Weeggegevens   Hommeltje4
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Ik doe graag met jullie mee! Ik doe al met een aantal andere sprintjes mee, maar daar heb ik mijn doel al behaald. Dus ik stel nu voor mezelf een nieuw doel, zodat ik weer supergemotiveerd verder kan!
Mijn doel voor dit sprintje is om onder de 80 kg te komen en dan het liefst zelfs de 78 kg te halen! Ik hoop dat dat gaat lukken met alle feestdagen ertussen, maar ik ga zeker mijn best doen!
Ik heb al heel lang niet meer onder de 80 kg gewogen en het kostte dan ook best wat moeite om als streefgewicht voor dit sprintje 78 in te vullen. Het lijkt zo onwerkelijk om weer 78 te wegen, terwijl ik nog niet zo lang geleden nog 95 kg woog. Maar die 80-grens komt nu toch steeds dichterbij en dat voelt geweldig!
Veel succes iedereen!
Gaan jullie je gewicht ook nog in de tabel van het sprintje zetten?? Dat is wel zo leuk, dan kunnen we elkaar goed volgen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 nov 2010 11:59    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb het ingevuld, alleen startgewicht moet 68 kg zijn maar weet niet hoe ik dit moet veranderen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 nov 2010 13:24    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
He wat leuk dat jullie meedoen met dit sprintje!!!

Ik heb er veel zin in en hoop dat dit een stok achter mijn deur is.

Noortje: ze nemen het gewicht dat je vandaag hebt doorgegeven is bij mij ook zo.
Ik had een paar jaar geleden me al eens opgegeven maar dacht op een gegeven moment dat ik het wel alleen kon en ja na een zwangerschap waren er kilo's extra bij. Ipv dat er stond dat ik vanaf maandag 1.4 kwijt was stond er + 3,5 kilo. Ik heb een mailtje gestuurd en ze hebben mijn begin gewicht aangepast maar het andere gewicht blijft gewoon op dat van die van vandaag staan.

Hommeltje en Noortje wat doen jullie om af te vallen?
Ik ben begonnen met minder snoepen (ik kan gerust een zak drop in 1 keer achteroverslaan Verward ) En ben ook begonnen met hardlopen. Gisteren voor het eerst gelopen, met zo'n mp3 tekst erop. Wanneer je moet lopen en wanneer je moet hardlopen en dat 5 km lang. Als ik deze helemaal goed loop dan gaan we naar de volgende net zolang tot ik 5 km achter elkaar kan lopen (al ben ik erg benieuwd of dat me ooit gaat lukken, ik doe mijn best).

Groetjes Helga

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 17 nov 2010 14:59    
Vrouw Weeggegevens   Hommeltje4
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Ik ben ook gestopt met snoepen en eet nu bewust en gezond. Natuurlijk gun ik mezelf weleens een `uitschietertje` maar over het algemeen probeer ik gezond te eten.
Daarnaast ga ik iedere woensdagavond aquajoggen en daarna in de sauna. Ook ben ik pas van baan veranderd en de baan die ik nu heb is veel actiever. Eerder zat ik vaak hele dagen op kantoor en nu zit ik maar gemiddeld 45 minuten per dag en loop ik de rest van de dag. Daardoor verbruik ik natuurlijk ook meer calorieën.
Ik wil ook graag gaan hardlopen met die mp3 bestanden. De bestanden heb ik al op mijn computer staan, maar volgens de dietiste waar ik in het begin van mijn afvalpoging een keer geweest ben om gezonde tips te krijgen moest mijn BMI eerst onder de 30 zijn. Mijn gewrichten zouden te veel te lijden hebben onder mijn gewicht als ik met een BMI van boven de 30 zou gaan hardlopen.
Inmiddels is mijn gewicht nét onder de 30 en zou het dus mogen, maar om het zekere voor het onzekere te nemen wacht ik tot mijn BMI nog wat lager is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 nov 2010 15:18    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dat van die bmi had ik nog nooit gehoord maar dat zou best kunnen. Mijn bmi is wel boven de 30 maar ik met zeggen dat ik weinig last heb gehad.
Oke ik heb nu wel spierpijn maar dat hoort er ook wel bij. Maar verder voelde het wel erg lekker. Had wel een kop als een tomaat toen ik thuis kwam haha. Dit programma volg ik tot ik hem helemaal kan lopen, daarna ga ik naar programma 2 en zodra ik die helemaal onder de knie heb naar programma 3. Ik heb die met renate wennemars en de muziek tussendoor is ook goed te doen.

Ik kan helaas 's avonds niet van huis en overdag is ook lastig met 3 kids zit je toch vaster aan huis. Nu zit de kleinste ook 2 ochtenden op school en dan ga ik dus aan de wandel en dan moet ik eigenlijk proberen omdat ook op zondag te gaan doen.

In het weekend zal ik ook best eens zondigen hoor maar probeer door de weeks uit de snoeppot van de kids te blijven ohhh

.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 17 nov 2010 15:32    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik probeer niet te snoepen en gezond te eten.
Hardlopen moet ik weer mee beginnen, ik neem
het me al weken voor maar het komt er steeds
niet van. Woensdag is mijn enige vrije dag en heb
ik zoveel andere dingen te doen en s'avonds is
het ook weer vroeg donker.
Dat niet snoepen valt trouwens niet mee, heb net een
speculaasje op bij een kop thee. Geschokt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 nov 2010 16:23    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja het is geen makkelijke tijd om te lijnen dat is zo, maar misschien snoepen we door dit sprintje wel een stuk minder en dat scheelt dan toch wel.

Heb je al vaker hardgelopen noortje of ben je net zo'n beginner als ik? Ik heb een vriendin die is gaan hardlopen en je zag de kilo's er gewoon afvliegen, met gewoon wandelen lukt het me niet.
Nu ga ik proberen om die 5 km onder de knie te krijgen en wie weet word het dan nog wel meer. Die vriendin doet inmiddels met gemak 20 km en nog steeds alle kg eraf. Dus ik ga er voor. Maar inderdaad tijd is vaak een probleem.
Ik breng eerst de oudste 2 naar school dan de kleinste naar het peuterplein en dan snel naar huis omkleden en rennen maar. Nu doe ik er best nog lang over maarja dat komt omdat ik nu 1 minuut moet hardlopen en 2 min. gewoon moet lopen. Dat gaan ze steeds meer opbouwen maar als ik het helemaal hollend af kan dan ben ik natuurlijk supersnel terug haha

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 17 nov 2010 16:37    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 1 van 15