Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Gestaag afvallen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   kim75
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Nou, ook bij mij komt de eindstreep van t sprintje flink dichtbij! Nog 1 kilo! Ik weet dat ik nog een hele lange weg te gaan heb, nog zo’n 37 kg naar het echte streefgewicht. Maar gelukkig zonder tijdsspanne, daar moet ik me maar naar richten.
Helaas makkelijker gezegd dan gedaan..
nu ben ik inmiddels 16,5 kg kwijt, maar kan nog niet echt zeggen dat ik een maatje kleiner ben. Hebben jullie dat ook, datje t gevoel hebt dat t nog steeds geen zoden aan de dijk zet? Hoe lang duurt t ongeveer (in kg) voordat je echt wedt dat t lichaam wat minder omvangrijk is?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 jun 2018 21:35    
Vrouw Weeggegevens   Hanjah89
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik heb ook heel lang niks gemerkt van een maat kleiner en ineens gingen de centimeters heel snel en ging Ik ineens 2 maten kleiner.
Het ligt er ook aan waar je het eerste afvalt.
Begon het zelf te merken rond de 15kg

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 jun 2018 13:17    
Vrouw Weeggegevens   Spacey
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: koolhydraatarm

Reageer met quote
Sprint gehaald! Nu doorgaan voor de 130

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 jun 2018 8:03    
Vrouw Weeggegevens   Holly
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Voedingsconsulente

Reageer met quote
Jeej nog 1.8 kg en dan heb ik er 5 af. Nooit gedacht dat mij dit zou lukken.
Ik heb dit gewicht in 2015 voor t laatst gehad.
Ik heb er nu in totaal 6.5 af vanaf begin dit jaar.
Zelf merk ik het totaal niet, maar mijn omgeving zegt wel dat ik smaller ben in mijn gezicht en een vriendin van mij vond afgelopen week dat ik mijn spijkerbroek morst wegdoen omdat die mij veel te groot was

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 jun 2018 9:05    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Spacey schreef:
Sprint gehaald! Nu doorgaan voor de 130

goed gedaan!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 jun 2018 14:47    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Whoehoe!! Ik heb ook mijn doel gehaald!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 jun 2018 19:48    
Vrouw Weeggegevens   Hanjah89
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
kim75 schreef:
Whoehoe!! Ik heb ook mijn doel gehaald!!

Applaus Applaus Applaus goed zo!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 jun 2018 6:47    
Vrouw Weeggegevens   nijntjepluis
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten en meer bewegen

Reageer met quote
kim75 schreef:
Nou, ook bij mij komt de eindstreep van t sprintje flink dichtbij! Nog 1 kilo! Ik weet dat ik nog een hele lange weg te gaan heb, nog zo’n 37 kg naar het echte streefgewicht. Maar gelukkig zonder tijdsspanne, daar moet ik me maar naar richten.
Helaas makkelijker gezegd dan gedaan..
nu ben ik inmiddels 16,5 kg kwijt, maar kan nog niet echt zeggen dat ik een maatje kleiner ben. Hebben jullie dat ook, datje t gevoel hebt dat t nog steeds geen zoden aan de dijk zet? Hoe lang duurt t ongeveer (in kg) voordat je echt wedt dat t lichaam wat minder omvangrijk is?

Het eerste wat verdween bij mij was mijn onderkin. Daarna zag ik mijn vingers slinken. Mijn buik, kuiten en nu zijn we volgens mij bij de boven benen. Na 8 kilo paste een broek die niet paste en nu moet hij met riem gedragen worden. Pas na 20 kilo ging het bewegen gemakkelijker. Kleren kopen doe ik niet, doe het nu met drie broeken die ooit gekocht zijn en te klein waren en niet terugstuurde of geruild. Dat zijn broeken in destijds een goede maat maar wat verkeerd label erin. Als ik 72 kilo ben heb ik een normaal BMI en ga ik shoppen.

Mooi om te zien dat een aantal al het streefgewicht voor deze sprint gehaald hebben hartstikke goed. Ik was even afwezig maar zo als het resultaat laat zien wel nog langzaam en gestaag bezig met afvallen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 jun 2018 6:45    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nou @nijntjepluis; ik ben in 1 week zelfs 2 maten kleiner gegaan (althans: van de kleding die ik probeer en nog had liggen), dus ik geloof dat t echt goed komt!
Ik wil eigenlijk alsmaar oude kleding passen om te zien of ik t alweer pas.. niet altijd dus. Maar van 50 naar 46 is lekker (ookal heb ik een mt 50 blouse die nu pas lekker zit

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 jun 2018 18:07    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Er is een deel van mn vorige bericht verdwenen...
Maar ik schreef dus dat ik vandaag mn eigen bloemkoolrijst gemaakt heb voor de paella, maar de gewone gele rijst is lekkerder. Volgende x kruid ik t alsnog met kurkuma en saffraan, want dat had ik nu niet in huis.

Valt t, buiten jullie zelf, t ook de omgeving al op dat jullie zijn afgevallen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 jun 2018 18:13    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 8 van 9