Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Gestaag afvallen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Hanjah89
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
nijntjepluis schreef:
Kan en mag ik nog meedoen met jullie?

Hij staat even open zodat je je kunt aanmelden Erg blij

Hierna blijft hij dicht Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 apr 2018 16:17    
Vrouw Weeggegevens   wild-rose
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm.

Reageer met quote
Ik ben inderdaad ook gestopt met snoepen. Heb nu al 5 dagen geen zoetigheid op, ook niet op brood.
Ik ontbijt bijna dagelijks met havermout.
Daar kan je vele dingen mee doen, smoothy’s, over night oats, naturel of met fruit.
Daarnaast beweeg ik meer, voornamelijk wandelen.

@Pien volgens mij zitten we in hetzelfde schuitje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 apr 2018 18:24    
Vrouw Weeggegevens   Pien5
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Volgens mij zijn we elkaar ook al bij verscheidene sprintjes tegengekomen. Vind het goed van je, geen zoetigheid meer. Die drang naar zoet dat is een naar iets wat in het lijf/hoofd zit. Ik zou er ook zo graag van af willen, maar de drang naar is groter dan de wens om er mee op te houden. Terwijl ik ook goed weet een paar dagen zonder en je bent er veel minder tot niet meer mee bezig.

Havermout, doe je dat met melk of met soja melk of op een andere manier? Ik ben nog heel erg zoekende, ook naar hoe ik mijn middageten kan doen. Het is bij toch al snel iets met ei, terwijl er toch ook genoeg andere mogelijkheden zijn. Maar ik krijg dat nog niet echt in mijn systeem. Ik ben dus nog erg zoekende. Maar het gaat vast eens lukken.

mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 apr 2018 18:36    
Vrouw Weeggegevens   nijntjepluis
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: gezond eten en meer bewegen

Reageer met quote
Hanjah89 schreef:
nijntjepluis schreef:
Kan en mag ik nog meedoen met jullie?

Hij staat even open zodat je je kunt aanmelden Erg blij

Hierna blijft hij dicht Erg blij

Toppie, ik heb mijn aangemeld.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 apr 2018 22:01    
Vrouw Weeggegevens   kim75
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi!
Ik ben zo’n 3 weken gestopt met overmatig eten. Man, man, ik at echt veel. Kon geen tv aanzetten zonder chips of zoetigheid. In Mn eerste week kreeg ik na t eten van een boterham zo’n enorme maagpijn dat ik eigenlijk geen brood meer wil eten. Ik dacht dat koolhydraatarm misschien nu wel een optie zou zijn. En ik moet zeggen, t is wat zoeken maar t bevalt! En de zin in snaaien is echt weg! Ik eet netjes 3x per dag en ik heb geen zin in zoetigheden zelfs niet om te drinken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 apr 2018 22:12    

Reageer met quote
Hoi Kim,

Wat goed dat het je goed lukt om van zoetigheden af te blijven. Ik vind het soms best lastig om zoete en/of vette verleidingen te weerstaan. Thuis niet zo zeer, heb ik het niet in huis. Maar bijv op het werk met collega's om je heen die lekker koeken weg happen en dingen als oeps trein gemist en een half uur wachten op de trein.
Voor de rest lukt het hier ook heel aardig om gezond te eten. Vandaag onderweg in de trein zelfgemaakte linzen salade met paprika, radijs, witte kool en bleekselderij en feta.
Is er een reden dat je overmatig at?Zelf heb ik nl die neiging als ik minder goed in mijn vel zit.

@ iedereen succes we gaan er een leuk sprintje van maken!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 apr 2018 22:26    
Vrouw Weeggegevens   kim75
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
He Nijntjepluis, ik ben bang dat gewoon verveling is geweest. T waren geen kilo’s of zo, maar Mn mond stond niet stil. Daarnaast ben ik niet bepaald vies van een biertje of een wijntje, dus t feit dat ik zo zwaar was is niet echt heel gek. Ik sta zelf ook te kijken dat ik geen zin heb in snoepen of zo, maar ik omarm t moment zo lang t duurt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 apr 2018 22:42    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Kim; heel herkenbaar, ik at ook bijna de hele dag door, tv kijken ging idd samen met eten. Vooral in de avonden was het heel erg als mijn zoontje in bed lag en ik alleen op de bank zat.
Ik eet ook bijna geen koolhydraten meer. Brood eet ik helemaal niet meer, wel nog soms pasta en aardappelen wel regelmatig, merk dat dit voor mij goed werkt.
Eet je geen tussendoortje?

Nijntjepluis; welkom Erg blij jij oowk heel veel succes!

Hier zo weer een 1,5 uur sporten Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 apr 2018 7:48    

Reageer met quote
@ Hanjah 1,5 uur sporten dat is een beste ruk. Zelf vanochtend een uur baantjes gezwommen, dan vind ik het ook wel weer best. Wat doe je qua sport?

@ Kim Zeker het moment ontarmen van geen behoefte er aan hebben. Als het echt puur verveling is zou je eigenlijk een hele boel leuke dingen moeten inplannen.

Ik eet zelf wel brood, rijst en pasta's, maar ben wel volledig overgeschakeld naar volkoren producten. Pasta's heb ik qua portie grote wel aangepast, maar van aardappels nam ik so wie so nooit al veel want ben meer een groente mens. Qua vlees ben ik wel een andere weg ingeslagen meer kip, vis en vega.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 apr 2018 12:12    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nijntje; ik doe fitness, 2x een half uur fietsen en een half uur kracht. Ik heb eerder ook veel gezwommen maar werkte niet goed genoeg voor mij, had er weinig tot geen motivatie voor.
Een uur baantjes zwemmen is heel netjes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 apr 2018 13:03    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 3 van 9